kateelinenn

ääää

olen kateellinen niille joilla on rakkautta elämässä.enkä häpeä sitä tunnetta.ikinä.

6

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja syö keksejä.

sekin auttaa, edes huomiseks.
      Vihaan reagoin kuitenkin aina vastavihalla ja olen ilkeä tyyppi.Hyi.

• by mother nature

Vahva ihminen ei kadehdi muiden rakkautta eikä pillitä itsesäälissä.Voi löytää itsestään ihan ok puolia, ja elää sovussa itsensä kanssa,, rumana ja epäseksikkäänäkin.Ehkä joku joskus ystävällisyyttään kuolaa perääni.

• liikuttaa ihmistä

kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.

• rakastu!?
        liikuttaa ihmistä kirjoitti:

kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.

Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!

Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä.

• ......................
        rakastu!? kirjoitti:

Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!

Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä.

En tiedä, tarkoititko sitten vain miehiä?

Kukaan mies ei rakastu säälistä -se saattaa pitää hyvinkin paikkaansa!

• Säde

Eihän toisten rakkaus sinulta pois ole.
      Mä olen erittäin tyytyväinen mitä paremmin mun piirissäni olevilla menee. Onneton olisin jos ei heillä hyvin menisi eikä rakkaus säilyisi.
      Sama koskee tietysti muitakin ihmisiä.

Kateus on (mun käsityksen mukaan) hyväksi vain ja ainoastaan kantavana voimana, eli jos se saa ihmisen yrittämään vielä enemmän. Enkä tarkoita tässä nyt esim. lisää rahan haalimista tai muuta materiaa vaan juuri noita ihmissuhteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      233
      10723
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      72
      2952
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2648
    4. 88
      2520
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2212
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2089
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      127
      1293
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      922
    Aihe