olen kateellinen niille joilla on rakkautta elämässä.enkä häpeä sitä tunnetta.ikinä.
kateelinenn
6
580
Vastaukset
- ja syö keksejä.
sekin auttaa, edes huomiseks.
Vihaan reagoin kuitenkin aina vastavihalla ja olen ilkeä tyyppi.Hyi. - by mother nature
Vahva ihminen ei kadehdi muiden rakkautta eikä pillitä itsesäälissä.Voi löytää itsestään ihan ok puolia, ja elää sovussa itsensä kanssa,, rumana ja epäseksikkäänäkin.Ehkä joku joskus ystävällisyyttään kuolaa perääni.
- liikuttaa ihmistä
kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.
- rakastu!?
liikuttaa ihmistä kirjoitti:
kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.
Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!
Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä. - ......................
rakastu!? kirjoitti:
Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!
Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä.En tiedä, tarkoititko sitten vain miehiä?
Kukaan mies ei rakastu säälistä -se saattaa pitää hyvinkin paikkaansa!
- Säde
Eihän toisten rakkaus sinulta pois ole.
Mä olen erittäin tyytyväinen mitä paremmin mun piirissäni olevilla menee. Onneton olisin jos ei heillä hyvin menisi eikä rakkaus säilyisi.
Sama koskee tietysti muitakin ihmisiä.
Kateus on (mun käsityksen mukaan) hyväksi vain ja ainoastaan kantavana voimana, eli jos se saa ihmisen yrittämään vielä enemmän. Enkä tarkoita tässä nyt esim. lisää rahan haalimista tai muuta materiaa vaan juuri noita ihmissuhteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014