olen kateellinen niille joilla on rakkautta elämässä.enkä häpeä sitä tunnetta.ikinä.
kateelinenn
6
560
Vastaukset
- ja syö keksejä.
sekin auttaa, edes huomiseks.
Vihaan reagoin kuitenkin aina vastavihalla ja olen ilkeä tyyppi.Hyi. - by mother nature
Vahva ihminen ei kadehdi muiden rakkautta eikä pillitä itsesäälissä.Voi löytää itsestään ihan ok puolia, ja elää sovussa itsensä kanssa,, rumana ja epäseksikkäänäkin.Ehkä joku joskus ystävällisyyttään kuolaa perääni.
- liikuttaa ihmistä
kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.
- rakastu!?
liikuttaa ihmistä kirjoitti:
kateus on luonnollista .tyytyminen kurjaan elämäntilanteeseen ei.eli älä sano olen kurja ja ruma mut ei se mitään.älä luovuta.säälistä ei kukaan rakastu.
Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!
Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä. - ......................
rakastu!? kirjoitti:
Mies pystyy parhaiten vedota naisen tunteisiin juuri nimenomaan SÄÄLILLÄ!
Eri asia on, jos kyseinen mies on säälittävyyden lisäksi erittäin epämiellyttävä. Mutta mies voi olla sen sijaan aivan tuiki tavallinen (ei mikään hurmaava siis) ja saada nainen ihastumaan, ehkä jopa rakastumaankin, olemalla säälittävä.En tiedä, tarkoititko sitten vain miehiä?
Kukaan mies ei rakastu säälistä -se saattaa pitää hyvinkin paikkaansa!
- Säde
Eihän toisten rakkaus sinulta pois ole.
Mä olen erittäin tyytyväinen mitä paremmin mun piirissäni olevilla menee. Onneton olisin jos ei heillä hyvin menisi eikä rakkaus säilyisi.
Sama koskee tietysti muitakin ihmisiä.
Kateus on (mun käsityksen mukaan) hyväksi vain ja ainoastaan kantavana voimana, eli jos se saa ihmisen yrittämään vielä enemmän. Enkä tarkoita tässä nyt esim. lisää rahan haalimista tai muuta materiaa vaan juuri noita ihmissuhteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042