Syökö kukaan teroluteja myöhäisempinä kiertopäivinä kuin 15-24. Mulla toi ainakin lyhentää kiertoa luonnottoman paljon, koska menkat alkaa parin pv:n päästä vikasta. Lääkäri sanoi et voi alkaa esim. kp 17. Onko kokemusta? Kiitos avusta!
teroja myöhemmässä vaiheessa?
4
369
Vastaukset
- Apple21
Kun aloitin viime helmikuussa syömään terolutia kierto oli 29 päivää, söin terolutia juuri kp15-24 ja lääkärikin on sanonut että viimeistään viikon päästä viimeisestä tabletista kuukautisten pitäisi alkaa.
- juuri
Olen itsekin ajatellut ihan samaa.. että voiko niitä teroja syödä eri kiertopäivillä. Itselläni menkat alkaa kans kahen päivän päästä viimesestä.. ei kiva kun kierto jää niin lyhyeksi.. Mietinkin että uskaltaisiko vaan siirtää vaikka kahella päivällä.
- alkuperäinen kirjottaja
Mä kuulin et vois kai syödä myöhäsempänä kiertopäivänä ja taidan alottaa nyt kp 17 tai 18, sillä en ole edes ihan varma miten noi kp:t lasketaan ku vuoto alkoi illalla myöhään ja vaan hailakkana ruskeena. Joten tuskin siitä kauheesti haittaa on.
- Catri
Mä söin myös teroja noin ja kierrot vaihteli 24-27 päivän välillä. Pidin tossa 2kk väliä kun kokeiltiin omaa hormonituotantoa, kierto kuitenkin eka välillä 35 ja sitten 45 HÖH joten nyt taas aloitan terot ja sit ekat clomit JEEE...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837