Objektiivista tietoa islamista...

ex. muslimi

www.islamopas.net

10

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAJH

Objektiivinen tieto islaamista on Koraanissa.

• tulkinta

Koraanin pilkuntarkan tulkinnan ja noudattamisen takia muslimimaat ovat taantuneet ja kehitys pysähtynyt. Ihmisoikeuksista näissä maissa ei voi puhuakkaan, sillä niitä ei ole, ei varsinkaan naisilla.

• JAJH
        tulkinta kirjoitti:

Koraanin pilkuntarkan tulkinnan ja noudattamisen takia muslimimaat ovat taantuneet ja kehitys pysähtynyt. Ihmisoikeuksista näissä maissa ei voi puhuakkaan, sillä niitä ei ole, ei varsinkaan naisilla.

vaan Koraanin tekstistä. Koraani nimen omaan kieltää kaikenlaisen "tulkinnan" ja määrää sen otettavaksi kirjaimellisesti.

• tulkinta
        JAJH kirjoitti:

vaan Koraanin tekstistä. Koraani nimen omaan kieltää kaikenlaisen "tulkinnan" ja määrää sen otettavaksi kirjaimellisesti.

Sanoit asian juuri niin kuin se on. Koraani otetaan kirjaimellisesti ja orjallisesti ja noudatetaan vuosisatojen vanhoja tekstejä ja uskomuksia!! Taantumuksellista, ja sen vuoksi kehitys ei etene muslimimaissa. Hyvänä esimerkkinä on Marokko, jossa työttömyys on 30 %:n huippuluokkaa. Nuoret muuttavat joukoittain työn perässä Eurooppaan eivätkä halua yrittää kotimaassaan. Algeriassa on sama meininki.

• Zahraa
        tulkinta kirjoitti:

Vaikka me eletään Koraanin mukaan, niin ei se tarkota et meil ei oo mitään ihmisoikeuksia..Ehkä mä oon vielä nuori ja mä en oo eläny vielä tarpeeks tietääkseni tälläsii asioita, mut silti..mä asun muslimi maassa ja mulla on oikeuksia, mun siskoilla on mun vanhemmilla on ja kaikkilla jotka mä tunnen on oikeuksia. meillä kaikilla on sanavapaus..ehkä poliitiikasta pelätään puhua tuntemmattomien ihmisten kanssa, koska toiset kannustaa muktadaa ja toiset al sistaania. Vaalitki just oli, kaikki äänesti rauhas eikä mitään hässäkkää ollu.

• JAJH
        Zahraa kirjoitti:

Vaikka me eletään Koraanin mukaan, niin ei se tarkota et meil ei oo mitään ihmisoikeuksia..Ehkä mä oon vielä nuori ja mä en oo eläny vielä tarpeeks tietääkseni tälläsii asioita, mut silti..mä asun muslimi maassa ja mulla on oikeuksia, mun siskoilla on mun vanhemmilla on ja kaikkilla jotka mä tunnen on oikeuksia. meillä kaikilla on sanavapaus..ehkä poliitiikasta pelätään puhua tuntemmattomien ihmisten kanssa, koska toiset kannustaa muktadaa ja toiset al sistaania. Vaalitki just oli, kaikki äänesti rauhas eikä mitään hässäkkää ollu.

sinulla muslimimaassa on? Missä muslimimaassa on sananvapaus?

Tietänetkö edes, mitä "sananvapaus" - tai "vapaus" ylipäätään - edes tarkoittaa?

• Zahraa
        JAJH kirjoitti:

Tietänetkö edes, mitä "sananvapaus" - tai "vapaus" ylipäätään - edes tarkoittaa?

Ai väitäksä et mulla ei oo mitää oikeuksia? Että mä istun vaan himassa ja mua pidetään orjana?...Väitäksä et mä en saa jakaa mun mielipiteitäni Iraqissa? Eikö iraqi oo muslimi maa? Kylhän täällä ihmiset on aika vapaan näkösiä.

• You are free
        Zahraa kirjoitti:

Ai väitäksä et mulla ei oo mitää oikeuksia? Että mä istun vaan himassa ja mua pidetään orjana?...Väitäksä et mä en saa jakaa mun mielipiteitäni Iraqissa? Eikö iraqi oo muslimi maa? Kylhän täällä ihmiset on aika vapaan näkösiä.

Because we americans are there. Its very free, safe and democratic country because of islam :D.

• Zahraa
        You are free kirjoitti:

Because we americans are there. Its very free, safe and democratic country because of islam :D.

except i came after the americans so i dont know what was it like before they were here....ihan sama..mul on ihan hyvä olla tääl, ei mitää ongelmii ainakaa oikeuksien puolest oo ollu...eikä todellakaa Islamin :DD

• Zahraa
        JAJH kirjoitti:

Muista aina tää sanonta...Mikään muu pakko ei ole kuin kuolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe