nyt saa sitten hehkuttaa tai haukkua minipilsuja.
Kaikki muu on jo kokeiltu paitsi ne ja kokemuksia haluisin nyt kuulla.
kokemuksia minipilsuista
4
309
Vastaukset
- onneton
Olen käyttänyt koko ikäni pillereitä ja koskaan ne eivät ole minulle kunnolla sopineet, jatkuvaa pillereiden vaihtamista. Nyt sitten vihdoin ja viimein yhdet aiheutti kamalaa päänsärkyä ja sitten vaihdettiin jälleen toisiin, ne aiheutti mulle kystia rintoihin, nyt kierukka ja sekin tuntuu ettei sovi mulle. Mistä pirusta apu kun mikään ei sovi? Mulla näitä ei ole koskaan käytetty ehkäisyn vuoksi vain siksi että kuukautiset ovat aivan kamalat ilman apuvälineitä. Nyt toivoin että poistaisivat koko kohdun ja pääsisin näistä vaivoista eroon, mutta ei nykyään ei kuulemma niin helposti tuota operaatiota tehdäkkään joten monien vuosien tuskat ovat vielä edessä ilman mitään apuvälineitä. Siinä sulle kokemusta, mieti kannattaako riskeeraa oma terveys pillereiden vuoksi, mulle ne aiheutti lopunikäisen vaivan, jatkuvia kontrolleja rintojen kanssa jatkuvaa huolta ettei vaan ilmesty myös kasvaimia, lapset ovat vielä pieniä ja mulla elämänhalua nähdä heidän kasvavan ja saavan omat perheet.
- minipilsut
Ei ihmeempää kerrottavaa, pari kk oon syöny. Ei menkkoja, parina pvänä aluksi tihkui ihan vähän verta. Välillä alavatsalla menkkamaisia kipuja, mutta that's it. Eli ei valittamista.
Nyt loppui imetys, ni vaihdan yhdistelmäpilsut jahka kerkiän, näin suositeltiin neuvolasta tekemään. - Mursu
Joskus aikoinaan söin minipillereitä, kun ei yhdistelmät käyneet. Mitään sivuvaikutuksia niistä ei tullut, mutta huonoa oli se, että ne piti muistaa ottaa tunnilleen samaan aikaan joka päivä. No, lähes poikkeuksetta muutaman kerran kuussa pääsi unohtumaan. Vaikea keksiä sellaista kellonaikaa, että olisi takuuvarmasti sellaisessa tilanteessa, että pilleri on ensisijaisesti mielessä. Totesinpa sitten, että mitäpä turhaan syön hormoneita, kun ehkäisytehoon ei parane kuitenkaan luottaa.
Eli siis, jos elämäsi on sen verran säännöllistä, että muistat joka päivä samaan aikaa pillerin napata niin ehdottomasti kannattaa kokeilla.- jenni
paitsi että tulin raskaaksi:)
että juuri se et pitää ottaa tosi säännöllisesti ja itse ottelin miten sattuu ja 5v tulos remuaa tuolla yläkerrassa pikkusiskonsa kanssa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93772SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2063682Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321481
- 921423
- 151343