kokemuksia minipilsuista

tuutikki

nyt saa sitten hehkuttaa tai haukkua minipilsuja.
Kaikki muu on jo kokeiltu paitsi ne ja kokemuksia haluisin nyt kuulla.

4

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton

Olen käyttänyt koko ikäni pillereitä ja koskaan ne eivät ole minulle kunnolla sopineet, jatkuvaa pillereiden vaihtamista. Nyt sitten vihdoin ja viimein yhdet aiheutti kamalaa päänsärkyä ja sitten vaihdettiin jälleen toisiin, ne aiheutti mulle kystia rintoihin, nyt kierukka ja sekin tuntuu ettei sovi mulle. Mistä pirusta apu kun mikään ei sovi? Mulla näitä ei ole koskaan käytetty ehkäisyn vuoksi vain siksi että kuukautiset ovat aivan kamalat ilman apuvälineitä. Nyt toivoin että poistaisivat koko kohdun ja pääsisin näistä vaivoista eroon, mutta ei nykyään ei kuulemma niin helposti tuota operaatiota tehdäkkään joten monien vuosien tuskat ovat vielä edessä ilman mitään apuvälineitä. Siinä sulle kokemusta, mieti kannattaako riskeeraa oma terveys pillereiden vuoksi, mulle ne aiheutti lopunikäisen vaivan, jatkuvia kontrolleja rintojen kanssa jatkuvaa huolta ettei vaan ilmesty myös kasvaimia, lapset ovat vielä pieniä ja mulla elämänhalua nähdä heidän kasvavan ja saavan omat perheet.

• minipilsut

Ei ihmeempää kerrottavaa, pari kk oon syöny. Ei menkkoja, parina pvänä aluksi tihkui ihan vähän verta. Välillä alavatsalla menkkamaisia kipuja, mutta that's it. Eli ei valittamista.
      Nyt loppui imetys, ni vaihdan yhdistelmäpilsut jahka kerkiän, näin suositeltiin neuvolasta tekemään.

• Mursu

Joskus aikoinaan söin minipillereitä, kun ei yhdistelmät käyneet. Mitään sivuvaikutuksia niistä ei tullut, mutta huonoa oli se, että ne piti muistaa ottaa tunnilleen samaan aikaan joka päivä. No, lähes poikkeuksetta muutaman kerran kuussa pääsi unohtumaan. Vaikea keksiä sellaista kellonaikaa, että olisi takuuvarmasti sellaisessa tilanteessa, että pilleri on ensisijaisesti mielessä. Totesinpa sitten, että mitäpä turhaan syön hormoneita, kun ehkäisytehoon ei parane kuitenkaan luottaa.

Eli siis, jos elämäsi on sen verran säännöllistä, että muistat joka päivä samaan aikaa pillerin napata niin ehdottomasti kannattaa kokeilla.

• jenni

paitsi että tulin raskaaksi:)
        että juuri se et pitää ottaa tosi säännöllisesti ja itse ottelin miten sattuu ja 5v tulos remuaa tuolla yläkerrassa pikkusiskonsa kanssa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3772
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      206
      3682
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32