Anne Mattilasta

mä vaan

Mä tiesin jo kun Anne oli 13vee, että siitä tulee laulaja!! Kuulin Annee ensimmäisen kerran karaokessa luomajärven karjatilalla, mutta tiesin annen olemassaolosta jo sitä ennen. Anneli on silti parempi persoona ja esiintyjä kuin anne ja Anniina on kuin Lea Laven tai jotain. Anitta on kans hyvä ja Arttu parka ei uskaltanut lavalle, mutta eikö 4 riitä. Kyllä Antti ja Artoki osaa laulaa, ne ei vaan lavalle oo uskaltautunu, mutta Arto ainaki karaokes hyvin laulaa..

9

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu

      Taidatpa sitten tosissaan olla kakkien Mattiloiden fani :) Että karaokea karjatilalla? ..sehän mielenkiintoista.

      • Emppu

        ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN


      • olekkaan
        Emppu kirjoitti:

        ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN

        vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!


      • Saapas
        olekkaan kirjoitti:

        vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!

        Sinä olet sitten saanut seuratakin valovoimaisia, mutta nöyriä, ihmisiä läheltä! Kyllä se on aikamoinen onni, että näin tapahtuu. Itse olen saanut seurata aika läheltä Janne Tulkkia!


    • anu

      Kunpa saatais ne pojatkin laulamaan.Toivottavasti vielä kuullaan.

    • kauniimmin voi

      Soutaa,sormet mikin kaulaa
      hän haluaa kauniisti laulaa
      nään tunteet laulajan
      ja häntä rakastan
      ei laulaa kauniimmin kukaan voi
      ja minussa laulu soi
      hän myöskin tietää sen
      ja kertoo sanoin rakkauden näin sanat soi
      ei laulaa kauniimmin kukaan voi
      hänelle lentosuukon osoitan
      johon vastausta odotan.

    • mä vaan

      Anne on paras!Kolme muuta sisarrusta myös on hyvii laulaan!

      • Mattilat rulez

        mä taas diggaan Annelia sil on tosiaan persoonaa ja persoonallinen ääni ja siinä on särmää!Anne myös hyvä laulaa tunteikkaasti samoin myös anniina. Annelilla vähän ronski tyyli laulaa eikä pyytele laulutyylillään ihmisiltä anteeksi vaan laulaa niin kuin itsestä tuntuu eikä esitä mitään mitä ei ole. Anniinastakin tulee huippu kunhan vain saa omia biisejä


    • ottaa vaan päähän kun ne ovat niin paljon esillä. Lähinnä "Perutaan häät" soi joka paikassa.

      On kuitenkin kiva, jos tunsit laulajan ennen kuuluisuutta. Varmasti upea tunne. Olisi kiva jos itekin olisi mukana jonkun taipaaleella alusta asti. OK...toivon että olisi ollut Einin ekalla keikalla, mutta se ei kai mahdollista olisi ollut, koska synnyin vasta 1982. Olisinpa edes tiennyt Einin 90-luvulla, mutta ostin Hitit vasta vuosi sitten. Tuntuu että elämä on mennyt hukkaan.

      Ehkä tutustun Annelin levyyn joskus. Hän ehkä voisi iskeäkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe