niinpä... miksiköhän elisan tietoturva takkuaa... päivitykset piti alkaa viikolla 44 ja ei ole vieläkään toteutunut.
eivätkä vastaa kyselyihin.
elisan tietoturvapäivitykset takkuaa
4
415
Vastaukset
- tästä syystä
Uuteen 6-versioon päivittyminen tapahtuu käyttäjille ryhmissa eri aikaan, ettei palvelimet ruuhkautuisi,voithan asentaa sen itsekkin vaikka heti, ellet malta odottaa.
Asenna Uusin 6-versio
Täydellinen asennuspaketti (Tiedoston koko n. 45,5 Mt) suoraan vanhan päälle.
http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=125.00&did=2394
Ilmaisesta elisan ADSL-tuki numerosta saa apua ja ohjeita ongelmissa Puh.0800-96060 - escan
poistanut spybotilla backweb litee sillä se on automaatinen päivitys elisan tietoturva palvelussa.
Näin olen virusturvan päivitykset ei toimi automaatisesti.- ...
Mulla kävi vähän tollein, mutta en ole poistanut millään spyware ohjelmalle koneeltani mitään. Eli siis tietoturva alko siin päivityksiä latailee, mutta ilmoitti sitten tuosta Ad-Awaren olemassa olosta. Tuon hetken ajanpulan takia oli asennus keskeytettävä. Myöhemmin nyt olen poistanut itse tuon Ad-Awaren, mutta eipä suostu tietoturva enää päivittymään... Kun käsken sen tarkistaa uusia päivityksiä tulee kohdalle vain teksti "tarkistetaan" ja siihen se sitten jääkin. (1½ tuntia odottelin). Konettakin olen yrittänyt uudestaan käynnistää ja rämpyttää päivitä näppäintä, mutta mitään erikoista ei ole tapahtunut. F-Securen Lisätietoja ---> Lataukset - paikasta näkee, että se on saanut sinne yhden Client Upgrade tiedoston ladattua ja siitä kun painaa "tiedot" niin lukee: "odotetaan toisen ohjelmapaketin käsittelyn valmistumista." Olisko kellään nyt mitään neuvoja tilanteeseen?
- syystä
... kirjoitti:
Mulla kävi vähän tollein, mutta en ole poistanut millään spyware ohjelmalle koneeltani mitään. Eli siis tietoturva alko siin päivityksiä latailee, mutta ilmoitti sitten tuosta Ad-Awaren olemassa olosta. Tuon hetken ajanpulan takia oli asennus keskeytettävä. Myöhemmin nyt olen poistanut itse tuon Ad-Awaren, mutta eipä suostu tietoturva enää päivittymään... Kun käsken sen tarkistaa uusia päivityksiä tulee kohdalle vain teksti "tarkistetaan" ja siihen se sitten jääkin. (1½ tuntia odottelin). Konettakin olen yrittänyt uudestaan käynnistää ja rämpyttää päivitä näppäintä, mutta mitään erikoista ei ole tapahtunut. F-Securen Lisätietoja ---> Lataukset - paikasta näkee, että se on saanut sinne yhden Client Upgrade tiedoston ladattua ja siitä kun painaa "tiedot" niin lukee: "odotetaan toisen ohjelmapaketin käsittelyn valmistumista." Olisko kellään nyt mitään neuvoja tilanteeseen?
>Eli siis tietoturva alko siin päivityksiä latailee, mutta ilmoitti sitten tuosta Ad-Awaren olemassa olosta<
-Elisan tietoturvapalvelu f-secure 6-versio sisältää haittaohjelmien poisto-ohjelman (adawaren), siksi pitää ensin poistaa koneeltaan AdAware ja spyspot ohjelmat ennen 6-version asennusta!!!!
Voit noutaa Elisa Tietoturvapalvelun uuden ohjelmistoversion sisältävän CD:n Elisa Shopit –myymälästä viikosta 48 alkaen tai tilata sen sähköpostitse osoitteesta [email protected] jolloin CD lähetetään ilmoittamaasi osoitteeseen.
http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=125.00&did=3808
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904