Olet näemmä

kadonnut...

täältä. Eli siis olet ilmeisen OK?
No hyvä, vähän enemmän se aina vie,
kerta kerralla.
Mitäs nyt sitten tekis?
Seuraavaa kertaa odotellessa siis?
Hiihtäis?? tai opettelis luisteleen...

10

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piip

Ajattelin ihan samaa, et sinä olet kadonnut jonnekin. Eli en ole kadonnut ja seuraavaa kertaa odotan minäkin.....jos sellainen kerta tulee.

• ei tulisi??

Mutta olisin valmis lyhentämään noita välejä..
        Muuten voin joutua alkaa luistelun lisäksi opettelemaan myös esim. surffaamaan...
        Miten muuten menee?

• donna

Ketäs oikeen odottelet täällä?
      Meitä kaipaavia on täällä niin paljon.
      Toiset opettelee luistelemaan, toiset hiihtämään, jotkut jopa surffaamaan.
      Eräät muut opettelee sitten jotain muuta.
      Vaikka niitä elämäntaitoja, kun kaikki muu on jo opittu.
      Onhan sitä elämässä muutakin ;)

• odotellaan

odotellaan mahtavaa.Jos minä voisin tehdä ,minä tekisin jotain.Tai minä tein ja se loppui siihen.
      Mutta te jos teillä puuttuu rohkeutta tai ylpeys estää ottamasta yhteyttä ette ole rakkautta ansainneet.

• katala halpa feikki

Etkö jo sopinut isin kanssa et ei enää tällast?
      Kuitenkin navigoit kysellen minun whereaboutsejani? Kiinnostaa ilmeisesti.Mitenköhän nyt reagoin.Kuinka monesti olen peräänhuudellut sinua täällä - olenko lainkaan??

• vaikka tänne..

feikitkin kirjoittelee, mutta yksi vaan on se oikea, eikä se varmaan chättäile enää tähän aikaan. Taitaa olla harrastamassa jotain tuolla ulkona...Huomisiin!

• fake
        vaikka tänne.. kirjoitti:

feikitkin kirjoittelee, mutta yksi vaan on se oikea, eikä se varmaan chättäile enää tähän aikaan. Taitaa olla harrastamassa jotain tuolla ulkona...Huomisiin!

että mä olen kade.teillä on sentään rusinapullat, meillä vain kanelitangot.

• viihdyttäjäkö
        vaikka tänne.. kirjoitti:

koska olet väärällä tavalla ookoon näköinen.Sori.Ulkonäkö on kuitenkin tärkeä seikka.

• protsku

Mihis minä täältä menisin? Luulen että näin sinut tänään vilaukselta. Siinä puolen päivän maissa. Onko mahdollista?

• näit? minut?

..et muuten nähnyt..
        ..Sori...tein töitä..kotona...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe