Vuokralukaali

Meikäläinen

Vuokralukaalista saa ehdottomasti huonointa ja tympeintä asiakaspalvelua!

En ikinä enää asioi kyseisessä paikassa, vaikka olisi minkälainen asunto tahansa tarjolla.

Miten sellanen paikka voi olla vielä pystyssä, kun siellä sellasia työntekijöitä on?!

24

4436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt

Ehkä sä satuit menemään sinne huonona päivänä tms. Mullakin on kokemuksia ko. paikasta ja ne on täysin päinvastaisia kuin sun. Ainakin ne ihmiset joiden kanssa mä olin siellä tekemisissä oli tosi ystävällisiä ja aikaansaavia. Aion jatkossakin kääntyä Vuokralukaalin puoleen jos asunnontarvetta ilmenee. =)

• asunnonvaihtaja

Kyllä ainakin minä olen saanut sieltä varsin hyvää ja tehokasta palvelua. Muutaman kämpän sitä kautta saanut, eikä palvelussa ole ollut valitettavaa! Tehokkaita tätejä tuntuvat olevan :-)

• hkhgg

ovv on meikäläisen mielestä myöskin ihan perseestä. molemmat,vuokralukaali ja ovv, on haukannu itelleen liian ison palan, ei pysty enää palvelemaan asiakkaita kunnolla!

• Minä

Olen aivan samaa mieltä,enkä ole ainut ketä on saanut sieltä huonoa palvelua..Minulle luvattiin asunto sieltä ja samana päivänä kun menin vuokrasopimusta allekirjoittemaan,niin se asunto oli annettu jollekkin muulle,vaikka se luvattiin minulle!!He ovat todella töykeitä ja eivät tiedä hyvästä ja joustavasta asiakaspalvelusta mitään!!!Vkon loppuisin he roikkuvat porin baareissa,eri äijien kainalossa aivan kännissä,ELI hyvää Mainosta!!!

• vetää raja

työ- ja yksityiselämän välille. On jokaisen oma asia mitä vapaa-aikanaan ja omassa YKSITYISELÄMÄSSÄÄN tekee. Palvelusta voi kirjoittaa muttei kenenkään henkilökohtaisesta elämästä. Ovat kaksi eri asiaa!!!!

• asunnoton

Ensin ei tahdo löytyä sopivaa asuntoa millään kun etsii vuokrattavien asuntojen listasta (vuokranantaja maksaisi tällöin välityspalkkion), mutta kun sitten ilmottaudut asunnonhakijaksi (eli maksaisit itse välityspalkkion) ei mene montaakaan tuntia kun jo löytyi "yllättäen" sopiva asunto, tiskin alla niitä on jemmassa, vedätetään vaan vuokralaisia...

• on asunnot

Tuo on kyllä totta, että kun vuokralainen on valmis maksamaan palkkiot, niin lukaalista löytyy heti kivoja kämppiä...

Toinen, mistä itse jäi huono maku oli se, kun muutin heidän välittämästään kämpästä pois. Olin jo osan omista tavaroistani vienyt uuteen kämppään ja heillä oli potentiaalisia vuokralaisia katsomassa asuntoani, niin esittelijä meni lupaamaan, että asuntoon saa muuttaa heti seuraavana päivänä. Siis minulla oli edelleen osa tavaroistani siellä, loppusiivoukset tekemättä ja vuokra sekä sähkö maksettuna seuraavaan keskiviikkoon asti... Ei voi sanoa muuta, kuin että tuijotin suu auki tätä toimintaa.

• pettynyt

kävin kattomassa vuokralukaalin kautta 2 asuntoa viime syksynä.. toisesta kiinnostuin ja olisin vuokrannut, paperit tehtiin kuntoon paitsi vuokranantajan allekirjoitus puuttui.. noh, soittelin sinne ja kysyin et mikä kestää, sanoivat aina että tänään on tulossa allekirjoittamaan vuokrasopimuksen. Ja soittavat sitten kun kaikki on kunnossa, noh soittoa ei ole vieläkään kuulunut.. Enkä ole kuulemma ensimmäinen jolle ovat "unohtaneet" ottaa yhteyttä..

• unohdettu
        pettynyt kirjoitti:

kävin kattomassa vuokralukaalin kautta 2 asuntoa viime syksynä.. toisesta kiinnostuin ja olisin vuokrannut, paperit tehtiin kuntoon paitsi vuokranantajan allekirjoitus puuttui.. noh, soittelin sinne ja kysyin et mikä kestää, sanoivat aina että tänään on tulossa allekirjoittamaan vuokrasopimuksen. Ja soittavat sitten kun kaikki on kunnossa, noh soittoa ei ole vieläkään kuulunut.. Enkä ole kuulemma ensimmäinen jolle ovat "unohtaneet" ottaa yhteyttä..

"Unohdettu" olen minäkin.
        Olen myöskin pettynyt saamaani tympeään ja erittäin hitaaseen palveluun.
        En myöskään aio asioida siellä enää.

• ansa

No sehän on semmoista, kun koko suku on pestattu samaan paikkaan. Ammattitaidosta ei tietoa muttaa bisnestä tehdään - muka.
      Suojatyöpaikka se on.

• tyttö

Minäkin valitettavasti olen saanut vuokralukaalissa ehkä huonointa ja tylyintä asikaspalvelua ikinä. Soitin joskus sinne ja tiedustelin yhtä asuntoa niin puhelimessa palvellut nainen lähti "tarkastamaan jotain tietoa siitä asunnosta" ja jättikin minut sitten linjoille 15 minuutiksi. Samalla kuuntelin, kuinka samainen nainen palveli jotain muuta asiakasta puhelimen luuri pöydällä. Netissäkin on liuta asuntoja, mutta kun jostain kivasta kämpästä soitat, niin "ohops, se on jo mennyt aikoja sitten, ei ole päivitetty sivuja" Kyllä uusia on aikaa laittaa, mutta vanhoja, jo menneitä asuntoja ei poistella. Todellakin olisi heillä parantamisen varaa palvelussa...

• pettyneitä palveluun
        tyttö kirjoitti:

Minäkin valitettavasti olen saanut vuokralukaalissa ehkä huonointa ja tylyintä asikaspalvelua ikinä. Soitin joskus sinne ja tiedustelin yhtä asuntoa niin puhelimessa palvellut nainen lähti "tarkastamaan jotain tietoa siitä asunnosta" ja jättikin minut sitten linjoille 15 minuutiksi. Samalla kuuntelin, kuinka samainen nainen palveli jotain muuta asiakasta puhelimen luuri pöydällä. Netissäkin on liuta asuntoja, mutta kun jostain kivasta kämpästä soitat, niin "ohops, se on jo mennyt aikoja sitten, ei ole päivitetty sivuja" Kyllä uusia on aikaa laittaa, mutta vanhoja, jo menneitä asuntoja ei poistella. Todellakin olisi heillä parantamisen varaa palvelussa...

Taloomme on tullut kamalaa porukkaa lukaalin kautta. Ei minkäänlaista seulontaa kunhan vaan on maksupolitiikka kunnossa. Ottavat kaikki linnajätkät ja nistit asumaan. Pitäkää vuokranantajat varanne.

• rbs

viidestä vakituisesta työntekijästä neljällä on allanliittyvä tutkinto eli LVV (laillistettu vuokravälittäjä) tai vastaava. että se siitä suojatyöpaikasta. ota asioista selvää ennen kun kirjoitat.

• Miwi

Joo!! Olen myös saanu pettyä v-lukaalin palveluun ja samaa olen kuullut monilta muilta!!! Yli mielisiä ihmisiä!!!!!

• minä

olen kanssasi samaa mieltä

huonoa asiakaspalvelua

• hyvää palvelua

Vuokralukaalista. Asaillisesti on hommat hoidettu. Tosin kaks kertaa on käyny niin että kun omakotitaloa olen halunnut vuokrata niin vuokranantajat ei oo halunneet naiselle (asunut 8v. omistus omakotitalossa)taloa vuokrata, kun eihän me mitään osata kumminkaan.
      Vuokranantaja viimekädessä päättää kenelle asuntonsa vuokraa ja toiset vaan oottaa asumistukikelpoisia asukkeja..Ja sitten saadaan mukavia metelöiviä naapureita jopa ns."hienostoalueille" (Porissako?HEH)
      Ja mitä sivujen pivitykseen tulee, niin mielestäni ne on tosi hyvin ajantasalla toisin kuin muutamis muissa paikoissa, missä saattaa parikin viikkoa kummitella jo vuokrattu asunto..

• entinen asiakas

Erittäin huonoa ja tympeetä palvelua olen myös saanut. Nimeltä mainitsemattomalta pitkähiuksiselta omistajalta. Ei tunne kelloa, ei ymmärrä asiakaspalvelusta mitään eikä tiedä asunnon vuokrauksen ehtoja. En voi suositella ko. Firmaa. Nimim. Entinen asiakas

• vuokran antaja

Täällä kanssa huonoa kokemusta lukaalista, meinasin pistää taloni sitäkautta vuokralle, mutta oli niin surkeaa/ylimielinen asenne sillä "nuorehkolla" juipilla, niin laitoin muualle.... sekä hyvällä menestyksellä.

• mama1

Vanha ketju mutta huonoa palvelua olen saanut ko.firmalta perheineni minäkin,moneen otteeseen,asiakaspalvelijasta riippumatta.

• onneks ei tarvetta

Kun asiakkaita ja rahaa tulee joka tapauksessa kaikista ikkunoista ovista niin palvelun laatu tuppaa silloin huonontumaan, näin lähes kaikessa liiketoiminnassa.

• toiv. ei tarvetta

Maksulliseen puhelimeen ei välitetä vastata, paikan päällä tuntuu olevan aina tympeät ihmiset. Pois muuttaessa ketään ei kiinnostanut saanko vakuutta takaisin vai en. Asuntoesittelijät eivät yleensä tiedä asunnoista yhtään mitään, tulevat vain aukaisemaan oven jakkupuvussa jankkaamaan "en tiedä, en tiedä".
      Toivottavasti nyt kun siitä virmasta eroon pääsi niin ei tarttis siellä enää asioida...

• RAMPA KUULA

Minä sain ainakin ihan asiallista palvelua, kun siellä muutama viikko takaisin kävin.

Konttorilla olivat hyvinkin mukavia ja myöhemmin asuntoesittelijäkin oli ammattitaitoinen ja ystävällinen. Sellainen nuori ja vaaleahiuksinen tyttö. En muista nimeä.

Asuntoa en sillä kertaa ottanut sen huonon sijainnin takia, mutta olen kyllä yhteydessä sinnepäin myöhemmin, jos on tarvis.

Enkä ole edes mikään pappa betaala tai muu elitistinen kultalusikka vakosessa syntynyt, vaan köyhä ja luottohäiriöinen työtön. Eli hyvää palvelua ei voi perustella sillä syyllä.

Ja ei, en ole siellä töissä. Pori-palstalla kun kehaisee jotain paikallista firmaa, niin heti oletetaan henkilön olevan joku epätoivoinen työntekijä/yrittäjä itse.

Olen muutamiin kirjoituksiin kehaissut paria yritystä ja siellä on heti joku Markus-Miihkali huutamassa, kuinka huonoa mainontaa on ylistää omaa työpaikkaansa täällä.

• Paluu menneisyyteen

Piti oikein vanhoja muistoja verestää, kun sattui tämä ketju vahingossa löytymään. Vuokrasin vuosia sitten asunnon keskustasta Vuokralukaalin kautta, ja välittäjä lupasi etsivänsä minulle (vuokra)autopaikan lähettyviltä kun asuntoon ei sellaista kuulunut. Tuo oli ehto sille, että otin asunnon vastaan. Toki tuota ei kirjattu mihinkään ylös, vaan luotin välittäjän varsin uskottaviin vakuutteluihin, että hän kyllä etsii autopaikan eikä siihen tule montaa päivää menemään. No, soittelin n. viikon välein itse toimistolle kun sieltä päin ei mitään kuulunut ja sain aina samat lupaukset puhelimessa uudestaan. Parin kuukauden jälkeen hommasin itse autopaikan toisesta välitysfirmasta, ja lienee sanomattakin selvää, ettei Vuokralukaalista palattu koskaan asiaan. Niin, ja myös Porin OVV:sta sain aikoinaan käsittämättömän töykeää ja taitamatonta palvelua. Köyhillä opiskeijoilla ei ilmeisesti ole väliä. Nyt olisi rahaa, ja yllätys yllätys, muistan kyllä mistä sain paskaa palvelua silloin kun sitä rahaa ei liiemmälti ollut.

• Anonyymi

Törmäsit porilaiseen alemman sosiaaliluokan olemattomaan itsetuntoon, siinä on kestämistä.

Hyvät jatkot ja tsemppiä sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe