KERTOKAA...

Pikku rapu*

Miksi Kaksos-miehet ovat niin julmia,tunteettomia ja itsekeskeisiä !?? Eli mikä niitä mättää suoraan sanottuna !?? Mulle saa mailata.. =) PEACE & LOVE =)

8

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksos-mies :)

ei me olla tollasia! ainakaan mä! voin kertoa minkälainen mä oon: mustasukkanen, suutun pienistä asioista, herkkä, haluun omistaa kaikki naiset, saatan kyl joskus olla aika ilkee mut yleensä hauska ja mukava =)

• ihastunut kaksoseen

Mikä asia saa sinut suuttumaan?Vaimon jankuttaminen??? Olen ihastunut kaksoseen,enkä nää muuta kuin hyvät puolet.....en halua ajatellakaan,että hänessä on mitään huonoa.Hirveetä,voi tulla "pudotus"korkeelta maantasalle.

• kaksos-mies :)
        ihastunut kaksoseen kirjoitti:

Mikä asia saa sinut suuttumaan?Vaimon jankuttaminen??? Olen ihastunut kaksoseen,enkä nää muuta kuin hyvät puolet.....en halua ajatellakaan,että hänessä on mitään huonoa.Hirveetä,voi tulla "pudotus"korkeelta maantasalle.

Kaikissa on kyl jotain huonoja puolia! :) Olis liian helppoo jos olis vaan hyviä puolia! Jankuttaminen kyl yleensä saa mut suuttumaan, aina mä hoidan ne asiat mitä pitää hoitaa mut silti pitää jankuttaa ku ei ala heti tekeen.

• vaakatytsy
        kaksos-mies :) kirjoitti:

Kaikissa on kyl jotain huonoja puolia! :) Olis liian helppoo jos olis vaan hyviä puolia! Jankuttaminen kyl yleensä saa mut suuttumaan, aina mä hoidan ne asiat mitä pitää hoitaa mut silti pitää jankuttaa ku ei ala heti tekeen.

....että kaikki naiset jankuttavat silloin tällöin. Minäkin teen sitä. Se vain johtuu siitä Aatami joskus söi eevan kanssa omenan. Joskus se on myös naisen tapa kerjätä huomiota, toki siihen vaikuttaa myös naisen monimutkainen hormonitoiminta. Tosi asia kuitenkin on että ette saa naista joka ei ikinä nalkuttaisia/jankuttaisi, koska naisen ikääntyessä hän tekee sitä enemmän.Ei ole tarkoitus pelästyttää!!!

Lykkyä tykö!

• Pikku Rapu*

ehkä kaksoset ja ravut ei vaan sovi yhteen....

• vaakatytsy

Kaksosmiehet eivät ole julmia... rapu ja kaksonen eivät vain sovi yhteen, ne ovat liian lähekkäiset merkit, kokeilepa kalaa, kaurista, neitsyttä taikka skorpionia. Itselläni on kaksosmies ja hän on parasta mitä olen löytänyt ja seksi...AAH! Minusta on kivaa kun kaksosmieheni on joskus hieman mustasukkainen ja omistushaluinen, olenhan minäkin,mutta kumpikaan meistä ei koskaan ole sitä liikaa. Kaksosmiehestä saat loistavan ystävän, mikäli jaksat hänen vauhdikasta luonnettaan.

• Juliaana

Moi! Sun ei tarvii vastata mut voin sanoo kokemuksesta, että se on ihan totta mitä samot eli kaksos miehet on outoja ja itsekkäitä oikeesti...että mä joskus inhoon niitä ne on niin...syvältä

• rapulai

Ja taas erimieltä :)

Minun kaksosmieheni on ihastuttava otus. Tosin kahtalainen, joko etäinen ja välinpitämättömältä vaikuttava tai iiiihanan lämmin ja likeinen. Ja koska olen itse rapu ja reippaasti ailahteleva, ymmärrän hänen tuuliaan, kuten hän myös minun. Kaksosen keveys ja hyppelehtivyys asiasta toiseen tuo tarpeellista vastapainoa minun märehtimiselleni. Minä joka ennen kyllästyin mieheen nopeasti, olen nyt täysin lumoutunut yhden miehen haaremistani; juuri kun luulen päässeeni kaksosesta selville, saan taas kokea yllätyksen. Kaksosen nopeaälyisyys ja iloisuus on ennenkin ravisuttanut panssariani, mutta tämä ovela hurmuri osaa kaivella minut esille, kun yritänkin piiloutua napaani.

Vastakohdat täydentävät tässä tapauksessa toisiaan. Vaikka on se työtä ja tahtoa vaatinut kummaltakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe