Aina vaan Pixmania

Max Pinia

Paljon on näköjään palstalla juttua Pixmaniasta, enkä minä näköjään ole ainut, jolla on sekä hyvää että huonoa sanottavaa. Kerronpahan tässä omatkin kokemukseni.

Olen tilannut Pixmaniasta kolme kertaa, eikä yksikään tilaus ole mennyt TÄYSIN putkeen.

Ensimmäinen tapaus oli autoradio jonka tilasin viime kesänä. Toimitus kesti vajaan viikon (vaikka tavaraa piti olla varastossa) ja kaikki toimi muuten ihan hyvin, mutta tilauksen seuraaminen Pixmanian sivuilta tuotti yllätyksen: tavaraa oli ja ei ollut varastossa, se oli toimitettu ja odotti toimitusta??? Ihmettelin asiaa heidän palautesähköpostiinsa, josta vastattiin muutaman tunnin sisällä - vastauksen sisältö oli samanlaista munkkilatinaa kuin tilausseurannankin antama "tieto". Jätin asian sikseen ja kuten sanottu, tavara tuli kohtuullisen ajoissa.

Seuraavan kerran tilasin kameran tuossa syksymmällä. Samaan pakettiin tilasin myös kameralaukun. Tilauksen vahvistusruudulla (siis tilauksen tekemisen JÄLKEEN) kerrottiin, että toimituksissa on ollut joitakin ongelmia... varauduin pitkään odotukseen, mutta kamera tuli muutamassa päivässä. Laukku jäi jälkitoimitukseen ja tuli suurinpiirtein viikkoa myöhemmin. Hyvä juttu, sattuuhan sitä. Se vaan ihmetyttää, kun niitä kameralaukkujakin piti olla varastossa.

Viimeisimmän (ja luultavasti viimeisen) tilauksen tein kolmisen viikkoa sitten. Kamera tälläkin kertaa. Tilasvahvistussivulla kerrottiin taas ongelmista, jotka olivat johtuneet uuteen logistiikkakeskukseen siirtymisestä (siis menneessä aikamuodossa). Ahaa, ajattelin, se selittää menneet pikku takkuilut, nyt kaikki pelaa kuin rasvattu. Erehdys. Tilaukseni oli TOISTA VIIKKOA statuksella "odottaa käsittelyä". Tässä vaiheessa aloin katsella mitä Pixmaniasta on viimeaikoina kirjoiteltu ja se mitä sain lukea, teki minut hiukan levottomaksi... No, lopulta tuli tieto tilauksen lähtemisestä sekä DHL:n seurantanumero - jonka mukaan pakettini oli toimitettu jo kuukausi sitten jonnekin Amerikkaan. Nyt aloin jo tosissani pelätä pahinta ja otin taas yhteyttä palautesähköpostiin. Vastaus tuli taas varsin nopeasti, ja oli taas täysin hyödytön. Mutta ihme kyllä, paketti saapui kuin saapuikin seuraavana päivänä.

Siis kolme keissiä eikä yhtään täysosumaa, jos ei kohta yhtään täydellistä katastrofiakaan. Saattaa hyvinkin olla, että firman muutto uuteen logistiikkakeskukseen on tämänsyksyisten ongelmien syynä. Tavaraa arvatenkin kulkee paljon ja jos kaikki menee putkeen, systeemi toimii kuin junan vessa; mutta jos jotakin menee pieleen - en halua edes ajatella. Sillä paljon enemmän kuin "satunnaiset" ongelmat tavarantoimituksessa (vaikka ne aina sattuisivatkin juuri MINULLE) minua häiritsee se, että ASIAKKAILLE PUHUTAAN VERKKOSIVUILLA JA ASIAKASPALVELUSSA P*SKAA PÄIN NAAMAA.

Kaupanteko perustuu luottamukseen ja nettikauppa aivan erityisesti. Minun luottamukseni tämän puljun bisnesetiikkaa kohtaan on mennyt, VAIKKA tavarantoimitukset jatkossa pelaisivat 100% varmuudella ja VAIKKA hinnat olisivat Euroopan edullisimmat.

Jatkossa harkitsen tarkkaan ja moneen kertaan ennenkuin käytän Pixmaniaa. Saksalaisista postimyyntiliikkeistä minulla on ollut vain hyviä kokemuksia, ostan mieluummin sieltä.

0

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
        Ikävä
        152
        2196
      2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
        Ikävä
        97
        1443
      3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
        Maailman menoa
        342
        1436
      4. 171
        1308
      5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
        Ikävä
        68
        1081
      6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
        Ikävä
        35
        978
      7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
        Ikävä
        59
        950
      8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
        Ikävä
        31
        939
      9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
        Maailman menoa
        27
        872
      10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
        Ikävä
        46
        849
      Aihe