Olin eilen käräjillä ja kun kysyttiin tuloja niin sanoin ettei ole mutta sitten jäin miettimään, että lasketaanko toimeentulotuki tuloiksi josta minun olisi pitäinyt sanoa?
lasketaanko toimeentulotuki tuloiksi?
3
1521
Vastaukset
- Veronmaksaja
Toivottavasti toimeentulotuki poistettais, jotta rikolliset eivät selviäisi talven yli. Eikö ole jo tarpeeksi suuri rikos, käyttää meidän rehellisten veronmaksajien rahoja hyväksi, ettei tulisi enään mieleen tehdä rikoksia. Kunnon nöyryyttä yhteiskuntaa kohtaan, KIITOS.
- Myös kohta toimeentulotukea...
Miksi syyllistät ihmisen, vaikka et tiedä hänestä mitään? Olet kyllä niitä ihmisiä, jotka vaikeuttavat kaikkien elämää ja ärsytät suunnattomasti itsekkyydelläsi. Mistä tiedät, mitkä syyt ovat ajaneet hänet toimeentulotuen luukulle? No joo et edes tiedä, ja olet ensimmäisenä tuomitsemassa. Häpeä ja maksa verosi. Toivottavasti itse olet elämääsi tyytyväinen ja palellutat itsesi talvella. Elä vaan omaa elämääsi ja maksa veroja, jotta voin myös minä hakea sinun veromarkkojasi kohta toimeentulotuen luukulta. kiitos jo etukäteen
- kysytty
mitä ilmeisimmin päiväsakon rahamäärän laskemista varten. Toimeentulotuki on niin pieni, että se ei vaikuta päiväsakon rahamäärään, menee siis minimillä 6€. Vielä 670 euron kuukausinettotuloilla päiväsakon rahamäärä on 6 euroa, 675 euron tulot tekee jo 7€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872