Miksi noi poliisit on niin väkivaltaisia mun pedofiili ystävää kohtaan, ystäväni on sairas eikä se ole hänen syy vaan yhteiskunnan ,joka luonut hänelle paineta.
Mielestäni poliisin tulisi kohdella rikollisia paremmin, esim juuri tämä pedofiili ystäväni tapaus: poliisit tulivat hakemaan häntä hänen omasta kodistaan ja vieläpä sellaisella isolla "maijalla" niin että kaikki naapurit näkivät kun ystävääni haettiin,olisivat hakenee sellaisella salapoliisiautolla joka on aivan normaanlin näköinen, nyt hän kärsii yhä enemmän mielenterveys ongelmista poliisien toiminnan seurauksena ja verorahoja menee enemmän hänen hoitoonsa....kuka vastaa, kysyn vaan???
Koska ystäväni on sairas hän uhkasi poliiseja leipäveitsellä ja poliisisiat olivat suihkuttaneet jotain ainetta hänen silmiinsä, nyt on silmätkin poloisella ihan kipeät.
Sen mitä ystäväni oli joutunut kokemaan niin en koskaan voi luotaa suomenpoliisiin!!!!!!!!!!!!
Ilosin terveisin Suomi24:n vakio kommentoija.
poliisi ja rikolliset
rikollisen ystävä,Suomi24:n...
1
245
Vastaukset
- oikein
tekivät poliisit! Voishan tuon kansalaisoikeuden järjestää sille pedofiilille niin tuomio olisi ainakin välitön ja ankarampi kuin käräjillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828