Moro!
Olen itsekin syksyn ylioppilas ja kiinnostais tietää kollegoiden arvosanoja kirjoituksista...
oma rivini menee näin: C, B, B, B, M.
Riviä kehiin!
Gallup: Syksyn ylioppilaat
17
1736
Vastaukset
- toinen nimetön
A-enkku C, B-ruotsi M, B-venäjä E, lyhyempi latina E, äidinkieli E, pitkä matikka E, reaali L
- korteni kekoon.
Kirjoitin osan jo aiemmin, mutta tässäpä nämä: Äikkä, A-saksa, B-ruotsi ja reaali: L
A-enkku: M - enkku, äikkä, reaali, ruotsi
Mun rivi =)
- rivi
A-ruotsi, A-Saksa, A-Enkku, A-matikka E. Äikkä M, reaali L
- Jeesuksen vasen kantapää
EEMMC
äikkä, b-ruotsi, a-englanti, reaali, pitkä matsku - -------
BBCC.. Ohi on!
- Kutiainen
Enkku A ruotsi pitkä A Äikkä C Reaali E Matikka L
- ett proffs
Pitkä matematiikka L
Äidinkieli L
Pitkä englanti L
Reaali L
Keskipitkä ruotsi E
Lyhyt saksa E- kauas pilvet karkaavat
Onnea! Noilla pääset pitkälle :)
- 123
L M M C
- suoritettu
B-ruotsi A
lyhyt matematiikka A
äikkä B
A-enkku A
reaali B- adfgfa
tulos!
- väläys
adfgfa kirjoitti:
tulos!
Faijas oli kova ku sua teki. Ei tarvi ilkkua vastavalmistunutta ylioppilasta. Siihen vaaditaan tuhansia tunteja työtä. Onnea hälle!
- silti onnellinen
Mulla ihan samat arvosanat :)
- vaikken lakkia ota
Kaksoistutkintolaisena otan lakin ja paperit kainaloon vasta keväällä, mutta rivi on jo selvillä.
Lyhyt matikka L
B-ruotsi L
A-englanti E
Reaali E (psykologia ja biologia)
Äidinkieli M - mie vaan
äikkä, lyhyt matikka = ällät
reaali, A-ranska, b-ruåtsi, c-españa = eet - pöh :)
pitkä enkku - A
äikkä - C
keskipitkä ruotsi - A
lyhyt matikka - C
näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760