Terve. Käytän Trileptaalia 600 600 ja olen sairastanut epilepsiaa n. 6kk. Huomaan tulleeni herkemmäksi ihmisenä. Elikkä nyyhkyleffat ja asiat mitkä eivät aikaisemmin vaikuttaneet mitenkään saavat minut nyt kyyneliin. Oletteko huomanneet samaa. Aiheuttaako herkistymisen lääke vai epilepsia. Kertokaa onko kokemuksia.
HERKISTÄÄKÖ
4
448
Vastaukset
- Hugo
Itse ainakin olen ollut niin pitkään jo sairas, että en osaisi itse sanoa. Kaverini kyllä sanovat minua herkäksi, mutta kun vedän niitä turpaan, niin sanovat jotain muuta:). En ehkä ole hirveän herkkä, mutta ailahteleva ja suhteellisen helposti väsyvä olen. Uskon, että lääkkeet todellakin vaikuttavat... ei sille mahda mitään. Englanniksihan lääkkeet on drugs... eli kyllä ne "huumeiden" tavoin vaikuttavat monetkin.
Tämän sanoin noin näppituntumasta. - Peeth
Olin ennen herkästi kyynelehtivää tyyppiä, kuten äitini ja siskonikin.. Mutta lääkkeiden(Neurotol) jälkeen en ole juurikaan itkeä tirautellut. Tiedä sitten olenko muuttunut jostain syystä mutta olen ihmetellyt miksen herkistele kuten ennen... Syytän lääkkeitäni..
- sauvatar
vastaan näin, että herkistää ja ei. Meillä on noita hormonaalisia toimintoja, jotka kuukausittain herkistää meitä enemmän ja ketä vähemmän.
Miehistä en tiedä, en taida muuten tuntea yhtään miesystävää jolla olisi epi. - Ex-trileptalisti
Pärjäilen nyt ilman Trileptalia ja kaikki on paremmin. Muuta mulle ei tullu Trileptalista kuin armoton väsymys, passiivisuus, huono keskittymiskyky, hilse ja pahanhajuinen hiki. Niin ja naisetkaan ei oikein kiinnostanut.
Nyt hormonit hyrrää ja tunnen olevani MIES.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944