Kyl kyl mää tiesin että mää voitan oon sentään kova kaveri ja silleen huumorimiehiä vihdistä tota tota joo eku onhan se hyvä gimma tuo tiina mutta emmää tiiä noista naisista kunne niinku eivät oikein ymmärrä tätä huumoria. Tota tota.
Ei ku tota kiitos äänestäjille - silleen niinku kovasti.
Mitä täh tota tota emmää tiiä
12
532
Vastaukset
- kärppä
sulla ei mitään tietoa asiasta.sun mutu ei kiinnosta
- tiinafani
Olen tiinafani - oletko sinäkin. Tota tota silleen niinku?
- voittoon
tiinafani kirjoitti:
Olen tiinafani - oletko sinäkin. Tota tota silleen niinku?
Tiina voittakoon koko kisan! Nainen voittoon Suomen ekassa BB:ssä! :)
- tiinafani
voittoon kirjoitti:
Tiina voittakoon koko kisan! Nainen voittoon Suomen ekassa BB:ssä! :)
puhut asiaa!
- Perttu-faniN
tiinafani kirjoitti:
puhut asiaa!
Siitäkö on kiinni, että naisen pitää voittaa kisa, olipa millainen tahansa. Itse ainakin naisena olen Pertun kannattaja. Onpa suomessa huonoitsetuntoisia naisia, kun pitää tällaisilla jutuilla sitä omanarvon tuntoa pönkittää...mitä helkatin väliä sillä on, onko voittaja nainen vai mies. Ennemminkin se saa voittaa, joka on aidoin ja hauskin!
- voetinko
mie? No enpä oes uskona. Voe hurja! Jännittää!
Voe KONNA! Miepä voitin tinttantanttantallallei, eipä löytynyt voittajaa mulle tinttantanttantallallei, minä oon paras tinttantanttantallallei, miepä oon vuan tinttantanttantallallei. - ...
Ärsyttää toi Peran teesekentely, muitatko kun muka eläytyi muusikkiin radio-ohjelman vieaana. Taitaa olla kieli vieläkin ruskeana.
- tiinafani
Mitä murretta muuten puhut? Voipiko olla että emme ymmärrä toisiamme - silleen niinku tota tota oikeesti tarkoitan. Tämä on vihtiläistä! Silleen. Niinku.
- oli mököttäjämurretta
tiinafani kirjoitti:
Mitä murretta muuten puhut? Voipiko olla että emme ymmärrä toisiamme - silleen niinku tota tota oikeesti tarkoitan. Tämä on vihtiläistä! Silleen. Niinku.
tinttalantiasta, ei sitä kukaan ymmärräkään, kuten ei sitäkään, että joku voi tosissaan olla tintta-fani.
- tiinafani
oli mököttäjämurretta kirjoitti:
tinttalantiasta, ei sitä kukaan ymmärräkään, kuten ei sitäkään, että joku voi tosissaan olla tintta-fani.
Jos olet perttufani ymmärrän oikein hyvin, että joskus menee ns. yli hilseen. Tota tota.
- jossittelet
tiinafani kirjoitti:
Jos olet perttufani ymmärrän oikein hyvin, että joskus menee ns. yli hilseen. Tota tota.
Tinttarellan mökötys on ainakin mennyt yli hilseen... kun nuo muut ovat saaneet koko ajan juhlia, kun ne on olleet niin hyviä tehtävissä ja niillä on syntymäpäivätkin, epäreilua... MINUA ei huomata ollenkaan.
- Naurettavaa
Tiina on Suomen kansan suurin pelle! Kehtaa valittaa asiasta kuin asiasta, aina se sian naama punaisena! Kun pientä Tiina parkaa ei lainkaan huomioida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999