http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=8774&page_number=5
Maailman arvostetuimpiin autolehtiin kuuluvassa Car and Driverissa naulattiin selvästi kalliimpi Porsche 10-0 lyttyyn Corveten löysintä versiota vastaan. Tuossa vähän faktoja suorituskyvystä; Corvette hakkaa Porschen kiihtyvyyksistä huippuihin kaikilla mittareilla ja amerikkalaisten insinöörien nerokkuutta ainoastaan vain kiillottaa se,että keskikulutuksissakin Corvette pystyi pienempiin lukuihin kuin pikkumoottorinen Porsche! Ei ihme,että Porsche on HS:nkin mainostamissa talousongelmissa,kuka ostaisi minimoottorista, heikkotehoista bensasyöppöä kun saatavilla on oikeita oikeita urheiluaautoja.
Ja koska palstalle viimeaikoina kerääntyneet Keravan CorollaDX-klubilaiset ovat intoutuneet videoinsertteihin, niin suonen itsellenikin hetkisen laskeutua lapsentasolle ja antaa heille sitä mitä ovat kaivanneet:
Ensin miltä voima kuulostaa(ja samalla wanha haaste kehiin vanhoille ystävilleni: etsikää yksikin nipponi tai niksmanni joka pystyisi samoihin tehoihin,tai edes lähelle, katulaillisena kuin tämä amerikkalaisen insinööritaidon luomus): original Hennessey officially tuned Viper GTS-R) http://www.mustangforums.com/m_640472/tm.htm
Ja sitten datsuni/tojo-nassikoille ihmeteltävää: Corvette näyttää vaihteet läpi sutien miksi Amerikan V8 on maailman nopein kaikilla osa-alueilla, provosoivilla nassikoilla alla puhkivirtetty riisikinneriMitsu.Ja v8 vie kun pikkumosat vinkuu :http://www.miamiracing.com/movies/120203.movie04.mpeg
Sitten puhkiviritetty nipponien ystävien oma sportti,Supra Biturbo keräilee viimesiäkin maineen hippusiaan kun vanhempi Camaro käy pudottamassa tyhjäkäyntikierroksilla sakekupin maanpinnalle:http://video.ls1tech.com/Player.aspx?fileid=A943A2BC-3318-4613-9898-A1D1E3CB3C8F&kw=38&p=4
Ja sitten Porsche-omistajille krokotiilinkyyneliä (siihen ei tarvita edes Corvettea, vaan perus Camaro LS1:nen ja 911 nöyrtyy kyykkyyn V8:n edessä Yhdysvaltojen kansallislaulun soidessa taistalla:D ):http://video.ls1tech.com/Player.aspx?fileid=8F359ADC-8552-45F9-866F-9FC5A0E6D602&kw=38&p=6
No niin lapset, eiköhän siinä ollut tarpeeksi taas kuolattavaa monitorien edessä. Pääsette kuulemaan samalla miltä oikea V8 voima kuulostaa melkein livenä ;)
Pro-tason vertailu
32
1960
Vastaukset
- Tapastikos
http://video.ls1tech.com/Player.aspx?fileid=1B251C3A-AABF-408C-A538-92297DBE6F73&kw=38&p=1
Laitetaan siitä poikasille vielä pöksyn kostukkeeksi vähän lopputekstejä. Kaveri vähän leikkii V8-voimalla(varoitan,laittakaa äänentoistosta bassoa pienemmälle ettei mene kaijuttimista kalvot puhki jos olette vaan 6-ja neloskoiden vinkunaa kuunnelleet tähän mennessä).
On se vaikea myöntää että mahtavimmat urheiluautot ovat aina tulleet USA:sta. Kaikilla mittareilla (niin suorityskyky,voima,ulkonäkö,ajettavuus,legendaarinen historia jnejne) mitaten.
Nothing beats cubic inches!- Tapastikos
vai tälläisellä poikaset yrittävät mustamaalata corvettea. Hauskaa porsche palsta ja pelkästä corvetesta puhutaan. Taitaa "urheiluautojen" ystävät ymmärtää, ettei niksmanien pikkuompelukoneilla ole asiaa kuin mummojen ompelukerhoon. Jenkeissä mummojen kauppakassitkin kiihtyy nopeammin ja siksi tämä on muuttunut corvettepalstaksi.
:)))
Feikki oli kyllä oikeassa, nothing beats cubic inches! - Salsa
Tapastikos kirjoitti:
vai tälläisellä poikaset yrittävät mustamaalata corvettea. Hauskaa porsche palsta ja pelkästä corvetesta puhutaan. Taitaa "urheiluautojen" ystävät ymmärtää, ettei niksmanien pikkuompelukoneilla ole asiaa kuin mummojen ompelukerhoon. Jenkeissä mummojen kauppakassitkin kiihtyy nopeammin ja siksi tämä on muuttunut corvettepalstaksi.
:)))
Feikki oli kyllä oikeassa, nothing beats cubic inches!Tossa yhdessä videossa oli varmasti Camaron SS -versio eikä tavallinen Camaro,kuten Tapastikos väitti,siis se joka voitti Porsche 911 Turbon. Tapaska yrittää taas viilata linssiin!
- huomasin...
...että porken moottoria pidettiin paljon paremlpana, eli jenkkilöllyssä oli muinaistavaraa! HEH! HEH! Testissä testattu mittaustuloksia joilla ei ole merkitystä. Todellinen käytännön testi puuttui tyystin. Kappas....
- heh
"perus" Camaro LS1... Ymmärääköhän Tapsantahti edes noita linkittämiään videoita?! Ymmärtääköhän se edes kytkimen vaihdon merkitystä kiihtyvyyteen?!
- tapaskalla.
Eihän se voi ymmärtää, kun sen säälityksen lähin kosketus tällaisiin autoihin on nuo nettisivut..;D
- Tapastikos
tapaskalla. kirjoitti:
Eihän se voi ymmärtää, kun sen säälityksen lähin kosketus tällaisiin autoihin on nuo nettisivut..;D
Perusmummon kauppakasseja ja niksmannit jää. Väännöllähän se auto kiihtyy ja corvetessa sitä piisaa kiitos ylivoimaisen jenkki-V8-konstruktion.
- Salsa
Tapastikos kirjoitti:
Perusmummon kauppakasseja ja niksmannit jää. Väännöllähän se auto kiihtyy ja corvetessa sitä piisaa kiitos ylivoimaisen jenkki-V8-konstruktion.
Etkö ole tajunnut jo, Tapatipa, että Porschen suorituskyky perustuu korkealta ja kovaa kiertävään boxerjärjestelmään jossa 1 hevosvoima vastaa 7,64:ää jenkkien DDR-hevosvoimaa. Siksi Porsche on ylivoimainen, olisi myös numeroarvoissa jos ei Porsche tarkoituksellisesti aina ilmoittaisi noin 4 sekuntia huonompaa kiihtyvyyttä 0-100 km/h kuin mitä se todellisuudessa on.
- Tapastikos
Salsa kirjoitti:
Etkö ole tajunnut jo, Tapatipa, että Porschen suorituskyky perustuu korkealta ja kovaa kiertävään boxerjärjestelmään jossa 1 hevosvoima vastaa 7,64:ää jenkkien DDR-hevosvoimaa. Siksi Porsche on ylivoimainen, olisi myös numeroarvoissa jos ei Porsche tarkoituksellisesti aina ilmoittaisi noin 4 sekuntia huonompaa kiihtyvyyttä 0-100 km/h kuin mitä se todellisuudessa on.
Feikki iski, mutta jälleen se toki oli oikeassa. Olen jo kyllä todistanut corveten ylivoimaisuuden, joten poistun voittajana ja vapautan tämän foorumin jälleen keskusteluille kulpavolkkareista. ;)
Jenkki voimaa! - kunn
Tapastikos kirjoitti:
Feikki iski, mutta jälleen se toki oli oikeassa. Olen jo kyllä todistanut corveten ylivoimaisuuden, joten poistun voittajana ja vapautan tämän foorumin jälleen keskusteluille kulpavolkkareista. ;)
Jenkki voimaa!hävisi. sanoit itseki tapa että löysintä porschea vastaa joku paras vette. otetaa sit se paras porsse eli carrera gt. johan jää paras vetteki!ha!
- kenraali moottori
Tapastikos kirjoitti:
Feikki iski, mutta jälleen se toki oli oikeassa. Olen jo kyllä todistanut corveten ylivoimaisuuden, joten poistun voittajana ja vapautan tämän foorumin jälleen keskusteluille kulpavolkkareista. ;)
Jenkki voimaa!..idiootti pikkuhiljaa jo tajua että eihän corvettea ja porschea voi verrata toisiinsa mitenkään, tekniset ratkaisut pikkasen erillaiset.
painu sinne hiekkalaatikolle ja kasva aikuiseksi kun et mistään kerta tiedä mitään.
- on surkea
jenkkilehdet aina kehuu mutta kun Saksassa vertaillaan auto on täysi susi. Vain köyhä ja tyylitajuton ostaa Corvetten. No 60-luvun Corvettet ovat ok mutta sitä uudemmat eivät.
- kenraali moottori
..myöntää että olen aika pitkälti samaa mieltä.
uudet ei sytytä meikäläistä mitenkään mutta otetaanpas vaikkapa -63:n 327:lla niin siinä on sitä jotain..
- Salsa
"Ei ihme,että Porsche on HS:nkin mainostamissa talousongelmissa"
Tähän kiteytyy koko Tapatikos-hahmon tuntemus automaailmasta. Porschehan se onkin toki talousvaikeuksissa ja GM porskuttaa vissiin hyvin tuottavana firmana?
Ai juu, tämä on eka oikean Salsan kirjoittama teksti tässä ketjussa.- Porschvette
"Maailman arvostetuimpiin autolehtiin kuuluvassa Car and Driverissa"
Niin kait amerikkalaisten mielestä.
Amerikka on ihmeellinen maa. Siellähän kisataan maailman mestaruudesta niin monessa asiassa, mm. baseballissa, jota taidetaan pelata vain jenkkien lisäksi Japanissa ja jonkin verran Kanadassa, puhumattakaan jenkkifudiksta ja monesta muusta lajista
Nauti Tapa noista uusista veteistä kun vielä voit. GM on täysin konkurssikypäsä lafka. Suurin osa GMän alihankkijoista on jo hakeutuneet liittovaltion suojiin, jotta velkojat ei saa niitä nurin. GM on myös itse pian samassa tilanteessa. Kymmeniä tuhansia ihmisiä on saamassa kenkää, tämä tilanne näkyy jo nyt Gmän tuoteissa huononevana laatuna, jos se nyt enää voi siitä huonontua.On vain ajan kysymys kun koko Gmän taru on loppu. Ajelet varmaankin sitten jatkossa sillä Ford Corvetella ? Toisaalta sehän on sulle sama kunhan ylivertainen V8 laulaa. - Tapastikos
Porschvette kirjoitti:
"Maailman arvostetuimpiin autolehtiin kuuluvassa Car and Driverissa"
Niin kait amerikkalaisten mielestä.
Amerikka on ihmeellinen maa. Siellähän kisataan maailman mestaruudesta niin monessa asiassa, mm. baseballissa, jota taidetaan pelata vain jenkkien lisäksi Japanissa ja jonkin verran Kanadassa, puhumattakaan jenkkifudiksta ja monesta muusta lajista
Nauti Tapa noista uusista veteistä kun vielä voit. GM on täysin konkurssikypäsä lafka. Suurin osa GMän alihankkijoista on jo hakeutuneet liittovaltion suojiin, jotta velkojat ei saa niitä nurin. GM on myös itse pian samassa tilanteessa. Kymmeniä tuhansia ihmisiä on saamassa kenkää, tämä tilanne näkyy jo nyt Gmän tuoteissa huononevana laatuna, jos se nyt enää voi siitä huonontua.On vain ajan kysymys kun koko Gmän taru on loppu. Ajelet varmaankin sitten jatkossa sillä Ford Corvetella ? Toisaalta sehän on sulle sama kunhan ylivertainen V8 laulaa.Corvette ei ole yhtä kuin GM. Automaailman kirkkainta ikonia tullaan vaikka tekohengittämään ikuisesti, mutta nyt minä poistun ja jätän haaveilemaan OIKEISTA urheiluautoista eli ylivoimaisista corveteista.
- kenraali moottori
Tapastikos kirjoitti:
Corvette ei ole yhtä kuin GM. Automaailman kirkkainta ikonia tullaan vaikka tekohengittämään ikuisesti, mutta nyt minä poistun ja jätän haaveilemaan OIKEISTA urheiluautoista eli ylivoimaisista corveteista.
..kyllä se corvette on aina ollut aitoa GM:ää ja on edelleen, tässä kyllä huomaa ettei tapaska tiedä mistään yhtään mitään..LOL
vai että tekohengitetään tuota et usko itsekkään, jos lafka menee nurin niin se menee eikä siinä auta mikään.
- Tapastikos
Viestiketjun aloitusviestejä lukuunottamatta ei ole aito Tapastikos kirjoittanut tänne yhtään viestiä.
Luin tuossa muuten eilen TM:n "mallivuoden 2006 autot"-lehdykkää; Tehokkain 911-malli oli tehottomampi kuin Corveten tehottomin malli( 264kW vs 297kW). Alkoi väkisin taas suupieliä vedellä hymynmuotoon kuin lueskelin tuota lehteä, niin pahasti Porsche oli ennemminkin jenkkiskaalassa "kohtuu tehokkaissa perheautoissa" numeroarvojensa ppuolesta kuin tehokkaissa perheautoissa, puhumattakaan urheiluautoista. Itseasiassa jopa Chevroletin TrailblazerSS-maastoauton koneeseen oli irroitettu enemmän tehoa kuin 911:sen villeimmissä tehoversioissa löytyi voimaa, itseasiassa marginaalijenkkimerkki-Dodgellakin löytyy mallistosta 6 eri perheautomallia jotka ovat tehokkaampia kuin tehokkain versio 911:sestä! :D Lava-autoissa eroa on laitettu kuin sarkasmista samantien yli 100 kW:ttia (Dodge Ram SRT-10)!
Ja joku puhuu vielä käsitteistä Porsche ja nopea/voimakas urheiluauto samassa lauseessa..Heh, voi teitä- se tapastiko
että porschen muut ominaisuudet ovat huippuluokkaa, joten se ei tarvitse NIIN suuria tehoja, porschen tehot nimittäin riittävät antamaan PAREMMAN SUORITUSKYVYN KUIN CORVETESSA, koska porschessa on kaikki kohdallaan. corvetessa ei riitä edes kova vääntö että sen saa kiihtymään, kun voimansiirto ja alusta on niin huonosti tehty.
- Tapastikos
se tapastiko kirjoitti:
että porschen muut ominaisuudet ovat huippuluokkaa, joten se ei tarvitse NIIN suuria tehoja, porschen tehot nimittäin riittävät antamaan PAREMMAN SUORITUSKYVYN KUIN CORVETESSA, koska porschessa on kaikki kohdallaan. corvetessa ei riitä edes kova vääntö että sen saa kiihtymään, kun voimansiirto ja alusta on niin huonosti tehty.
Täällä on aiemminkin todistettu numeroarvoin kuinka esimerkiksi kaarrekiihtyvyyksissä vakioCorvetella on mitattu 911 Porschea kovempia lukemia. Myös kaikki rata-ajon ominaisuudet puhuvat ehdottomasti Corveten puolesta, siinä on kutakuinkin ideaali painonjakauma ja muutenkin käsiteltävyys on urheiluautojen eliittiä. Kun tähän kaikkeen lisätään päälle vielä selvästi voimakkaampi moottori ja parempi suorituskyky myös suorilla, on menestysauton resepti valmis.
Näitä "joo mutta tebiksen paarissa sanoivat että porsse on kova mutkissa" -tyylisiä heittoja en ole ennenkään noteerannut,tiedoksi jatkon kannalta. - kenraali moottori
Tapastikos kirjoitti:
Täällä on aiemminkin todistettu numeroarvoin kuinka esimerkiksi kaarrekiihtyvyyksissä vakioCorvetella on mitattu 911 Porschea kovempia lukemia. Myös kaikki rata-ajon ominaisuudet puhuvat ehdottomasti Corveten puolesta, siinä on kutakuinkin ideaali painonjakauma ja muutenkin käsiteltävyys on urheiluautojen eliittiä. Kun tähän kaikkeen lisätään päälle vielä selvästi voimakkaampi moottori ja parempi suorituskyky myös suorilla, on menestysauton resepti valmis.
Näitä "joo mutta tebiksen paarissa sanoivat että porsse on kova mutkissa" -tyylisiä heittoja en ole ennenkään noteerannut,tiedoksi jatkon kannalta...sentään mitä huuhaata taas tapaska suoltaa..
- tapasss
Tapastikos kirjoitti:
Täällä on aiemminkin todistettu numeroarvoin kuinka esimerkiksi kaarrekiihtyvyyksissä vakioCorvetella on mitattu 911 Porschea kovempia lukemia. Myös kaikki rata-ajon ominaisuudet puhuvat ehdottomasti Corveten puolesta, siinä on kutakuinkin ideaali painonjakauma ja muutenkin käsiteltävyys on urheiluautojen eliittiä. Kun tähän kaikkeen lisätään päälle vielä selvästi voimakkaampi moottori ja parempi suorituskyky myös suorilla, on menestysauton resepti valmis.
Näitä "joo mutta tebiksen paarissa sanoivat että porsse on kova mutkissa" -tyylisiä heittoja en ole ennenkään noteerannut,tiedoksi jatkon kannalta.todiste että rata-ajo ominaisuudet puhuvat corveten puolesta? näytä nyt!!!
- Viisaampi
Tapastikos kirjoitti:
Täällä on aiemminkin todistettu numeroarvoin kuinka esimerkiksi kaarrekiihtyvyyksissä vakioCorvetella on mitattu 911 Porschea kovempia lukemia. Myös kaikki rata-ajon ominaisuudet puhuvat ehdottomasti Corveten puolesta, siinä on kutakuinkin ideaali painonjakauma ja muutenkin käsiteltävyys on urheiluautojen eliittiä. Kun tähän kaikkeen lisätään päälle vielä selvästi voimakkaampi moottori ja parempi suorituskyky myös suorilla, on menestysauton resepti valmis.
Näitä "joo mutta tebiksen paarissa sanoivat että porsse on kova mutkissa" -tyylisiä heittoja en ole ennenkään noteerannut,tiedoksi jatkon kannalta.Tapatikos suoltaa jatkuvasti paskaa.
"Täällä on aiemminkin todistettu numeroarvoin kuinka esimerkiksi kaarrekiihtyvyyksissä vakioCorvetella on mitattu 911 Porschea kovempia lukemia."
EIPÄS OLE. ASIA OLI JUURI TOISINPÄIN!
"Myös kaikki rata-ajon ominaisuudet puhuvat ehdottomasti Corveten puolesta,"
BUHAAHHAAAAA!!
"siinä on kutakuinkin ideaali painonjakauma ja muutenkin käsiteltävyys on urheiluautojen eliittiä. Kun tähän kaikkeen lisätään päälle vielä selvästi voimakkaampi moottori ja parempi suorituskyky myös suorilla, on menestysauton resepti valmis."
TÄMÄ PÄTEE VARAUKSELLA VASTA IHAN UUSIMMAN VETTE-SUKUPOLVEN TEHOMALLIIN, EI TODELLAKAAN AIKAISEMPIIN MALLEIHIN.
Näitä "joo mutta tebiksen paarissa sanoivat että porsse on kova mutkissa" -tyylisiä heittoja en ole ennenkään noteerannut,tiedoksi jatkon kannalta.
TUO ONKIN JUURI SINUN TAPAASI JA TASOASI. SULLAHAN EI ITSELLÄ OLE OMAA KOKEMUSTA. USEIMMILLA MUILLA TÄLLÄ PALSTALLA ON OMAKOHTAISTAKIN KOKEMUSTA ERI URHEILUAUTOISTA NOPEASSAKIN AJOSSA.
Olet todellakin pelkkä naurettava häviäjä ;) - Tapastikos
tapasss kirjoitti:
todiste että rata-ajo ominaisuudet puhuvat corveten puolesta? näytä nyt!!!
Kaikki faktat,riittääkö?
Täydellinen dominointi kaikissa keskeisissä arvostetuissa sarjoissa joihin se on osallistunut samanaikaisesti Porschen kanssa, esimerkkinä BelCar sekä GT-1 sarjat. Porschella ajava ammattikuski Markus Palttalakin on todennut että heidän viritetyllä turbokisaPorschella ei ole mitään jakoa Corvetten ja Viperin 7-8 litrasten koneisen vauhtiin.Tämä kaikki vielä Euroopassa,eurooppalaisia suosivilla kotiradoilla! Siis kilpailumoottoriurheilun sarka näin alkuun yksi todiste Corvetten ylivoimaisuudesta muillakin alueilla kuin vain moottorin voimassa.
Myös siviilituotantomalleilla Corvette dominoi ajo-ominaisuuksiltaan,mm.Nürren vanhalla 20 km:n radalla taitaa olla tuotantoCorvettella ajettu parisen kymmentä sekuntia kovempaa kuin millään 911:sellä? Kyseessä 427 koneinen Corvette vm.2005. (alkakaas seuraavaksi esittämään sitä 795 000 euron hyperproto Carrera GT:tä taas Vetteä vastaan kun 911 ei pärjää taas ollenkaan,niin otan oikeudeksi heittää kehiin sitten sellaisia "perus"jenkkejä kuin Saleen S7 twinturbo V8, Ford GT40 jne...Vaikka itseasiassa toi Saleenikin,vaikka Carrera GT:tä nopeampi onkin,kiitos jenkkiV8:n, maksaakin vähemmän kuin Carrera GT).
Niin,pointti on se,että niin siviilituotantomalleissa kuin kisapuolellakin Porschella ei ole ollut,eikä tule olemaan mitään jakoa Corvettea vastaan. Ylivoimaisesti voimakkaampi ja taitavasti rakennettu, väännökäs ja tehokas V8 vain kruunaa ennestään vielä tätä menestystä verrattuna Porschen 6 pikkukoneisiin nuhapumppuihin jotka tuskin jaksaisivat edes perus jenkkiperheauton starttia pyörittää. - Turakainen
Ruf Rt12 (Porsche 911 turbo)
217 mph
650 bhp
0-60 mph 3,2 sec
quarter mile 11 sec
Road&Track 12/2005 - US-Fin
Turakainen kirjoitti:
Ruf Rt12 (Porsche 911 turbo)
217 mph
650 bhp
0-60 mph 3,2 sec
quarter mile 11 sec
Road&Track 12/2005http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000011883415
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000011956665
Täytyy muistaa et kyseessä on tapatikoksenkin ylistämää jenkkilehdistöä, eikä mitään "neuvostoeurooppalaista" ja et jenkithän eivät varmaan vedä yhtään kotiin päin :DDDD - tapastikos
Turakainen kirjoitti:
Ruf Rt12 (Porsche 911 turbo)
217 mph
650 bhp
0-60 mph 3,2 sec
quarter mile 11 sec
Road&Track 12/2005tuolla löytyy ensimmäisistä topikeista löysä versio Hennesseyltä, vaan 1000 hv ja vääntöä 1450 nM, toi sun Porsche on lähinnä vikisevä hiiri Viperin rinnalla.. En edes viitsi laittaa sitä 2000 hv versiota tänne linkitykseen, eiköhän tossakin ole sulle jo tarpeeksi Turakainen! :D
Kato se mikä euroopassa on tehokas ja nopea,on jenkeissä normaali ja hidas.
- €uro-v8
...p*skanjauhajalle:
Sulta tapastikos ei ole vielä tullut yhtäkään viestiä, jossa ei olis jotain korjattavaa, ei kertaakaan.
Ei edes pahimpia, mutta muutamia sun säälittävyyksiä tässä:
Sä keskenkasvuinen kehut mm. sellaisia lehtiä, joista on viimeksi löytynyt sun kannalta positiivinen lausahdus. Samaa lehteä olet saattanut juuri paria viikkoa aikaisemmin haukkua, jos siinä on kehuttu Porschea (esim. suomalaiset lehdet)! Jenkkilehtiäkin on muuten useita vähintään yhtä hyviä ja tunnettuja kuin Car and Driver. Muualla läntisessä maailmassa ei vedetä niin kotiin päin kuin jenkkimedioissa...
Sä aloitit itse muiden merkkien ja laitetyyppien esiintuonnin alkuperäisen autokinastelusi oheen.
Esim. Viper on jopa ihan eri konsernista kuin Vette, ei pelkästään eri merkkiä jne. jne.
Sitäpaitsi sä olet täysin yksin naurettavine mielipideprovoinesi!
Kaikille onkin jo selvää, ettei sulla ole mitään urheiluautoa, todennäköisesti ei edes ajokorttia.
Jokaiseen sun trollaukseen voisi heittää korjaavan kommentin, mutta muut ovat sen verran fiksumpia kuin sä, ettei niin vaivauduta tekemään!- jauhispää
Saleen oot kateellinen vaan kun tapalla on melkein isolohko,oikea jenkkiV8. Se on kuule sellanen mosa että sun pikkueuro8 ei jaksais ees sen laturia pyörittää! Kato kun oikea jenkki v8 voima puhuu muiden kannattaa suosiolla liittyä laulukuoroon! Ja niiden kuorojen jäsenet ei alita 4,5 sekuntia varttimaililla!
- jos haluaa
jauhispää kirjoitti:
Saleen oot kateellinen vaan kun tapalla on melkein isolohko,oikea jenkkiV8. Se on kuule sellanen mosa että sun pikkueuro8 ei jaksais ees sen laturia pyörittää! Kato kun oikea jenkki v8 voima puhuu muiden kannattaa suosiolla liittyä laulukuoroon! Ja niiden kuorojen jäsenet ei alita 4,5 sekuntia varttimaililla!
niin paljon kuin haluaa, mutta Corvetteen ei saa ajo-ominaisuuksia millään!
- tapastikos
jos haluaa kirjoitti:
niin paljon kuin haluaa, mutta Corvetteen ei saa ajo-ominaisuuksia millään!
dominoi vanhoilla malleillaan euroopan kovimpia ratasarjoja Porscheja ja Ferrareita vastaan.. Kun on voimaa ja ominaisuuksia mitä muuta voisi odottaa? Myös siviilimalleissa asia on näin. Ei ole Corvettea paremmin nopeassa ajossa käyttäytyvää autoa,senhän tietää jokainen. Viper on lähellä kyllä,ja Saleen..
- LOL :DD
tapastikos kirjoitti:
dominoi vanhoilla malleillaan euroopan kovimpia ratasarjoja Porscheja ja Ferrareita vastaan.. Kun on voimaa ja ominaisuuksia mitä muuta voisi odottaa? Myös siviilimalleissa asia on näin. Ei ole Corvettea paremmin nopeassa ajossa käyttäytyvää autoa,senhän tietää jokainen. Viper on lähellä kyllä,ja Saleen..
Viper on lähellä Corvettea? :DDD LOL!
Viper etenkin on tunnettu surkeista ajo-ominaisuuksistaan! Jos se on Vetteä lähellä, niin eipä oo Vetessäkään kehumista...
Tosin Veten uusin malli (jota ei vielä ole saatavana Suomessa) on jo huippuhyvä, ensimmäinen hyvä Vette koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818