Ei kannata kysellä kovin noista nimimiehistä ja arvostella heidän tekojaan piilosta. Joillakin on mahtava taito ottaa selvää asioista, silloin piilopaikat ovat vähissä.
Tärkeä tiedotus!
9
1267
Vastaukset
- PoronhoitajaSavosta
Luuletko, että näitä ammattilaisia kiinnostaa, jos joku kyselee heidän olinpaikkaansa ja kuulumisiansa?Näkevät varmasti että nämä uteliaat ja arvostelijat ovat, mitä ovat.
- piipaa piipaa
Ohikkaan tekijät ja vasikat etsitään vaikka mistä, sanoo tekijät. Yhden kerran olin ja näin silloin montakin nimimiestä eri vankiloissa. Tutkintavankila, oman paikan sijoituspaikka ja leiri. Minä ainakaan en menisi turhia höpisemään. Osa on aika herkkä hipiäisiä mitä heistä sanotaan. Tämän palstan kirjottajien mielestä kaikki vangit ovat luusereita. Vaikka itse nimimies ei mitään tee, on ympärillä pyörivät torpeedot tosi vaarallisia.
- nikkeliin pysähtyy
Kukaanhan täällä ei ole kuolematon,kyllä kaikki
luotiin pysähtyy.Mä sanoisin,että ne hiljaiset
ovat kaikkein vaarallisimpia,ne lakia kunnioittavat
kansalaiset,joilla jos jonkinlaista metsästys ja
loukku-asetta kaapissa ja seinällään. Mä sanoisin,
että vois tulla rikollisille kuumat paikat,jos
tosi olisi kyseessä.- 200 metriä
Hirvestyksen sijaan passiin KeLan kulmille...
- piipaa piipaa
Ei aseita saa pitää seinällä. Rikos on uhkailla toisia. Olet RIKOLLINEN!
- ilmakivääriä
200 metriä kirjoitti:
Hirvestyksen sijaan passiin KeLan kulmille...
1. Sinulla ei ole rahaa.
2. Täytyy olla selvimpäin kun ostaa.
3. Jos Kelan kulmilla aseen kanssa hiippailet niin karhuryhmä on kannoilla.
4. Olet pikkurikollinen ja lasolimies. - this is humöör!
ilmakivääriä kirjoitti:
1. Sinulla ei ole rahaa.
2. Täytyy olla selvimpäin kun ostaa.
3. Jos Kelan kulmilla aseen kanssa hiippailet niin karhuryhmä on kannoilla.
4. Olet pikkurikollinen ja lasolimies.Sanois Spede!
- kestä se kuin mies
this is humöör! kirjoitti:
Sanois Spede!
olet rikollinen.
- tyyppi on
kestä se kuin mies kirjoitti:
olet rikollinen.
RIKOLLINEN pelkuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018704- 665648
- 245247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375136Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384971Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774879- 624413
- 434077
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483367- 493065