jarrupalat vaihto ja jarrulevyt vaihto? ei mitn hajua... ja jarrut senkun vinkuu :)
v40 2l -97
minkä verran maksaa
8
1243
Vastaukset
- Vekkuli
Jos itse hankit osat niin esim. Motonetin jarrulevy 35€/kpl, riittävän hyvä normaaliin käyttöön. Jarrupaloissa ei kannata säästellä eli esim. Ferodon tai oliko se nyt "Jarod" (Volvon alkuperäispalojen valmistaja) palat ovat ok. Hintaa tulee n. 70€/pari. Jos korjautat esim. Ad:lla niin tuntiloksa on n. 46€/tunti, velottavat ainakin pari tuntia. Nuo on helppo vaihtaa itsekkin.
- minulla
Viime määräaikaishuollossa vihdettiin eteen levyt ja palat. Levyt 171€, palat 80€ työ. Osat Volvon alkuperäisosia. Työn kestosta ko. vaihto-operaatioon ei tietoa, muutta kai ne tunnissa vaihtaa?
- on p
kukaan järkevä ei vaihdata jarrupaloja/levyjä merkkiliikkeen huollossa vanhaan autoon! Nuohan vaihtaa joku sunnuntai ip ihan huvinvuoksi parissatunnissa, ja osia saa alle puoleenhintaan jos vertaa merkkiosiin
- veloitat?
on p kirjoitti:
kukaan järkevä ei vaihdata jarrupaloja/levyjä merkkiliikkeen huollossa vanhaan autoon! Nuohan vaihtaa joku sunnuntai ip ihan huvinvuoksi parissatunnissa, ja osia saa alle puoleenhintaan jos vertaa merkkiosiin
saat tulla meille vaikka ens sunnuntaina vaihtamaan... nimeät vaan hintas :)
- minulla
on p kirjoitti:
Itse olen toistaiseksi päättänyt mikä on järkevää,mikä ei. Tämä on mielestäni järkevää, sekä huolto, että työn teettäminen ammattimiehellä. Toistaiseksi olen itse maksanut, joten tuskin se on pois sinun lompakostasi.
Toinen juttu on se, että minun "huoltoni" ovat ainakin tähän asti rajoittuneet tankkaamiseen ja pissapojan säiliön täyttämiseen. Yksinkertaisesti ei ns. nappaa, maksan mielelläni hyvin tehdystä työstä. Kiitos kuitenkin vinkistä. - Vekkuli
minulla kirjoitti:
Itse olen toistaiseksi päättänyt mikä on järkevää,mikä ei. Tämä on mielestäni järkevää, sekä huolto, että työn teettäminen ammattimiehellä. Toistaiseksi olen itse maksanut, joten tuskin se on pois sinun lompakostasi.
Toinen juttu on se, että minun "huoltoni" ovat ainakin tähän asti rajoittuneet tankkaamiseen ja pissapojan säiliön täyttämiseen. Yksinkertaisesti ei ns. nappaa, maksan mielelläni hyvin tehdystä työstä. Kiitos kuitenkin vinkistä.Itse kun teen duuniksi nörtin hommia niin mulle tuo auton ajoittainen itsehuoltaminen on rentouttavaa. Poistuu ajatukset töistä ja kädet paskaantuu, tuntuu taas enemmän äijämäiseltä... Tuohon että se rentouttaa auttaa paljon se että on olemassa oikeat työkalut huollon tekemiseksi, muuten siitä ei tule mitään.
- MMdm
Älä ainakaan tuon vinkumisen takia niitä vaihda. Minulla V40 -98 auttoi vaimennuslevyjen laittaminen
- kerro lisää
en ymmärrä?
juu,vinkumisen takia meinasin ne vaihtaa,kyllä auto vielä ihan hyvin pysähtyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733