aivan sama mitä sanotte muut, tänään se nähdään.
PERTTU VOITTAA!!!! HAJOTKAA!!!
4
203
Vastaukset
- voitto
Antakaa niitä vitun ääniä nyt Perttu fanit!!!!!!!!!!!!
- Gobbl
Jos ihan niin vitusti kiinnostais.
Ainoa mitä toivon on, että näkisin edes yhden pettyneen Perttufanin ilmeen kun varma voitto meni ohi. Saas nähä. Voip tulla monelle turkkiin tänään.- Vihdin mies
Mikä ihme Pertussa Sinua niin pännii ? etkö ymmärrä, että Perttu on kansansuosikki, jonka kansa on alun pitäen hyväksynyt. Eihän sellaista suosikkia voiteta kirveelläkään. Lintsi koko sen karvaasti, kun alkoi vehkeilemään Perttua vastaan. Kyllä kansa tietää ...
Mitähän olisi tapahtunut, jos Pertun kannattajat olisivat kirjoittaneet yhtä rumia kirjoituksia kuin esim. Sucks ym. ovat kirjoittaneet Pertusta, hänen suvustaan ja kannattajistaan. sensuuri olisi iskenyt veikkaan.
Veikkaan illan lopputulemaksi:
Perttu 40 %
Tiina 32 %
Antti 28 %
- josvoittaa
Niin, jos perttu voittaa niin onnea hänelle! Itse äänestän vielä Anttia. Eihän se meikäläisen elämään millään tavalla vaikuta se voitto, eikä kyllä teidänkään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027