Muut merkit

totuuksia kalalta

Ottakaa nyt edes vähän huumoria mukaan sitten, jookosta :) T:kalanainen

Eli muita merkkejä minun silmissäni:

Kauris: Etäinen työmyyrä joka ei erota ilon ja surun kyyneleitä toisistaan. Tehokas ja mielenkiintoinen, mutta tunnepuoli epäilyttää. Perusturvallinen mies. Urheiletko vain juostaksesi karkuun tunteitasi?? Pätemisen tarvetta ehkä liikaa. Ulkoisesti kannustava mutta kala kaipaa enemmän sitä henkistä kannustusta.

Vesimies: Ailahteleva ja salaperäisen itsestäänselvä. Hieman pyrkyri ja huono ottamaaan huomioon mielipiteitä. Poissaoleva liian usein. Hyvä ystävä.

Kalat: Liian kilttinä liian haasteeton, mutta sopivasti omahyväisenä erittäin osuva kumppani. Alitajuntaa!

Oinas: Kylmä, kolkko ja itsekäs! Tarviiko kaikesta aina kisata?! Jääräpäinen ja sanoissaan varomaton. Toisaalta herttaisena versiona erittäin mielekästä urheilu seuraa jos sitä kilpailua ei oteta huomioon.

Härkä: Symbioosi. Nautitaan yhdessä elämästä turhia kiirehtimättä ja luodaan kotoisuutta ympärillemme missä liikummekin. Tuoteaan toisiamme ja puhutaan pitkään viinilasillisen ääressä.

Kaksoset: En oikein saa selvää. En tunne tarpeeksi.

Rapu: Saamaton, mutta piikikäs. Omaneduntavoittelija, jonka kanssa silti elämä sujuu. Ei paras tukemaan, koska itsekkin tarvitsee tukea päätöksilleen. Haluaa saada itselleen vakaan tunteen itsestään sitä kuitenkaan koskaan saamatta. Ehkä liian saamaton.. puheet on puheita, mutta entä ne teot.

Leijona: Ai jestas! Miksi aina näihin? Itsekkäitä ja omahyväisiä. Palvelijaksesiko minut ottaisit? Silti niin perhanan mielenkiintoisia ja karismaattisia. Miehiä isolla M:llä! Aina tekin ihastutte kaloihin. Tyttömäisiä ja naisellisia kun ollaan. Jos opit/osaat pitää kärkkään kielesi kurissa meillä tulee olemaan erittäin onnistunut suhde. Tahdon olla kaunis vaimo rinnallasi ja sinä tahdot pitää prinsessastasi huolta. Tarpeet tyydytetty.

Neitsyt: Liian pessimistinen. Kännisiä valituksia ja outoihin asioihin takertumisia. Elämä kutsuu, miksi piileskelet? Silti jos rauhoittuisin olisit luultavasti ihanteellinen kumppani. Koen silti hiukan vieraaksi tapasi käsitellä asioita.

Vaaka: Pysähdy nyt hetkeksi ja puhu jotain tunteistasi! Minne kiire? Apua, en saa selvää missä ajatuksesi juoksee ja sitten huomaankin että ne pyörivät jonkin auttamattomasti minun mielenkiintoni ulottumattomissa olevissa asioissa! Kuntoni ei riitä, sisäinen kuntoni. Tuuliviiri rauhaton.....

Skorpioni: En tunne tarpeeksi, mutta luulisin että ette käsitä kalojen tunnemaailmaan laajasta skaalasta tarpeeksi ja koette kalat jotenkin psykoottisen tunnemaisina. Muutamasta ihmisestä vain tulkitsen :)

Jousimies: Jossittelua, yäk! Ylioptimistinen, mutta teot jäävät siihen. Ikuinen tunnebiisien kuuntelija joka saa niistä kiihoketta mutta ei siltikään saa mitään tehtyä. Entä jos entä jos. Kanssasi voisin jutella vaikka maailman kaikki asiat läpi ja molemmat löytäisivät hurjasti samoja ajatustapoja ja mielenkiintoisia teorioita toisiltaan. Aikaansaavia yhdessä. Koen kuitenkin ehkä liian "tieteilijöiksi".

=) olipas hauskaa-- ainakin minulla. Nämä ovat vain minun tulkintoja läheisistäni.

4

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiestypy

ja vähän asiaakin.:)

Toki kommentoin itsestäänselvästi heti itseäni.;)
      Ailahteleva juu,mutta kuulemma hyvällä tavalla että puheenaiheet vaihtuu lennossa ettei toinen mukana meinaa pysyä.:)
      Pyrkyri,,,nyt en tiedä mitä tarkoitat mutta minä jään aina ennemmin kakkoseksi kun ryntään suunapäänä ensin.En siedä itsekkyyttä tai pyrkyreitä.:)
      Mielipiteet...otetaan vastaan ja paljon eri näkökulmia(voi johtua nousuvaakasestakin)
      Mielipiteitä kyllä löytyy ja nuorempana ne oli niitä oikeita,aina.:)=Nykyään tilaa löytyy niille eri näkökannoille.:)
      Poissaoleva,,,juu olen välillä.Ja pakko myöntää,että olen poissaoleva joskus tietoisesti kun en jaksa innostua juttelemaan tai tietyssä seurassa jossa koen olevani eri aalloilla.Tuijottelen ennemmin kaukaisuuteen.:)
      Hyvä ystävä...olen kuullut,että olen.:)En puhu ystäväni asioita eteenpäin,en edes vaikka ystävyys katkeaisi.Muistan pienillä lahjoilla ilman merkkipäiviä läheisiäni ja puolustan henkeen ja vereen ystäviäni.:)
      Salaperäinenkin juu!

Ihan kivoja luonnehdintoja.:)

• nina13

täytyy heti korjata tietämystäsi,skorppionin kanssa kala viettää erittäi kiihkeää seksiä,siinä kala ja skorppari löytävät takuulla henkisesti ja ruumillisesti toisensa,mut jopa kiihkeän kalan on myönnettävä jäävänsä kakkoseksi skorpparin kiihkolle,he he.
      muutenki yhteiselo aikas harmonista,kala vain on enemmän tempperamenttinen ja hakee tapahtumia,kokemuksia elämästä jokaisella solullaan,aistillaan täysillä eläen ja tuntien.

• kala nainen

Tuohon skorppariin haluaisin sanoa, että minulla on yksi aivan ihana skorppari ystävä ja ollut monen monta vuotta...
      Tulemme hyvin toimeen, riitelemme harvoin mutta silloin usein sitten kerralla kunnolla..

• fisutyttö

Moips

Mullakin oli skorppari mies, alussa kaikki meni hirmu hyvin. Tuntui olevan ihan täydellinen suhde. Mutta lopulta skorppari mies oli niin mustasukkainen (?!), että alkoi ahdistaa. Nyt eron jälkeen ei vieläkään jätä rauhaan, vaan piinaa soittelemalla ja häiriköimällä jatkuvasti.
        Olenkin päättänyt että skorppari miestä en enää ota, vaikkakin seksi on ihan mieletöntä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe