onnen kauniin löysin kautta chatin,mitä en koskaan ollut kuvitellut edes tapahtuvan.
olin vakaasti päättänyt että vaikka chatis juttelenki,en sieltä ketään tapaa.
sehän on vain juttelupaikka..
no niin koitti kaunis päivä kun suostuin tapaamaan erään miehen.chatis myös usein kuten minäkin=)
oli ihana tavata ja tutustua ja kaikki tuntui niin oikealta.ikävä oli heti kun joutui eroon ja niinhän kävi koska eri kaupungeissa asumme.
ihmettelin kuinka kaikki voi kloksahtaa niin paikalleen,ja rakkaus tuli mukaan.se hiipi varovasti kuvaan mukaan,mutta täydellä teholla..
mutta yksinäinen pelkää,ei luota..
mutta rakkaus jää.se kalvaa sielua,se vaatii kaiken.rakkaus myös pakottaa hyväksymään toisen tavat.kaiken...
nyt vain odotan ja toivon että vielä otat yhteyttä vaikka halusinki aikaa.
odotan...vaikka ikuisuuden ja vain siksi että löysin 'sen oikean'
*toivoo parasta ja kaipaa*
KAUAN KADOKSISSA OLLUT...
3
1136
Vastaukset
- paha noita
Siis, ilmoitit elämäsi rakkaudelle tarvitsevasi aikaa!!!!
Ja nyt vaan toivot, että tuo suuri rakkautesi unohtaisi sanomasi ja ottaisikin yhteyttä?
HERÄTYS!!!! Tää ei ole fantasiamaailma tai satu. Otahan heti paikalla yhteys tuohon elämäsi onneen tai se kääntyy jonkun muun onneksi!!! - myös oikean joskus löytänyt
pelkoa ei kannata kirjata, kun rakastuu, on vain uskallettava. mutta on oltava elämää ovelampi ja nopeampi, että saa mitä haluaa. muista, että vastapuoli on vain ihminen, muista että hänellä on myös ja eletty elämä takanaan, sukulaiset, entiset ja nykyiset linkit toisiin ihmisiin, kaikki mihin sinun on tutustuttava ennemmin tai myöhemmin, halusit tai et. jos palo nimittäin sinut hänen luokseen ajaa. kaikilla on myös omat luurankonsa kaapissa, niihinkin tulee tutustua rakkauden ohella. sellaista elämä ja rakkaus on. on uskallettava ja mentävä mukana, vaikka polttaisi hihansa tai enemmän.
- ...RAKKAUS
tiedän että jokaisella menneisytensä ja luurankonsa.olen hänelle sanonutkin ettei menneisyys kiinnosta minua,en sitä mieti!,vaan tulevaisuus!!!
toivon että yhteys vielä välillemme löytyy sillä rakkaus sattuu myös silloin kun on epävarmuutta.
toivon että vielä olemme yhdessä,toivottavasti loppuelämän...*unelmoi*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780