Kotiteollisuuden paras musiikkivideo

007

En ainakaan myönnä, että olisin löytänyt keskustelusta vielä tällaista aihetta. Tuli mieleen, kun se DVD ilmestyi eilen, että mikäs on teidän mielestä Kotiteollisuuden paras musiikkivideo?

Mun mielestä erittäin lujaa takaraivoon kolahtaa "Tämän Taivaan Alla". Voi kiesus, että kyllä kyyneleet valui kun katsoin sen siltä DVD:ltä. Niin mahtava tunnelma siinä on. Ja ne kuvat... Tyylikkäitä, mustavalkoisia. Että oli jätkistä saatu niin taiteilijoita, että... :)

13

4097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hongisto

      Aika huonojahan ne kt-videot on, mutta rakastaa/ei rakasta on aika hauska.

      • Rååar

        Klassikko.


    • Minäolennnn

      Kyllä se paras KT:n video on Kaihola! Saa kyllä nauraa niin helvetisti kun sitä katseleepi.

    • kuolleen_kukan_nimi

      olen enemmänkin vanhan kt:n kannalla uusi on aika poppista..vanhat videot on ihan ok mutta ei niitä jaksa kauan katella kun siellä on vaan keikkapätkiä.paras video on ehottomasti rakastaa ei rakasta.!! siinä on sentääs kunnon meininki!!
      ja täytyy myöntää että kaiholakin on ihan ok ,vaikka tykkäänkin enemmän vanhasta.
      ja kt-v on hemmetti vie paras..

      • kaiholassa

        Keikkapätkiähän on mahtavaa katsella. Tulee vanhat, kultaiset ajat mieleen.


      • Taival
        kaiholassa kirjoitti:

        Keikkapätkiähän on mahtavaa katsella. Tulee vanhat, kultaiset ajat mieleen.

        Samaa mieltä. Kun katselee vaikkapa kädessäni videota, niin meinaa tulla tippa linssiin kun muistelee sitä touhua silloin keikoilla. silloin kauan sitten.


    • ..................

      Ukot ovat siinä alasti, haha.
      Tosin, vaikea päätös näin videoiden "Rakastaa/Ei rakasta", "Kaihola" ja "Jos sanon" välillä.

    • on ehdottomasti parhain video!

      • Tommi

        Löysinpä tällaisen mielestäni erittäin mielenkiintoisen keskustelun aiheen. Varsinkin kun olen ohjannut KT:n videoista Kaiholan, Minä olen, Jos sanon, Kädessäni ja Ruumiinlaulajan videot.

        Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla enemmän kommentteja KT:n videoista mikä niissä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa.

        Terveisin Tommi Karvinen


      • 007
        Tommi kirjoitti:

        Löysinpä tällaisen mielestäni erittäin mielenkiintoisen keskustelun aiheen. Varsinkin kun olen ohjannut KT:n videoista Kaiholan, Minä olen, Jos sanon, Kädessäni ja Ruumiinlaulajan videot.

        Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla enemmän kommentteja KT:n videoista mikä niissä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa.

        Terveisin Tommi Karvinen

        Kotiteollisuuden videot ovat mun mielestä olleet ajan saatossa todella mahtavia. Yleensä kun bändit aloittavat musiikkivideoiden tekemisen, on ne vähän silleen niin ja näin tehtyjä, käsivaralta mahdollisesti kuvattu (en tiedä, miten Kotiteollisuuden videot on kuvattu...) Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

        Mitä tulee sinun tekemiisi videoihin on niiden erikoisuus livepätkät, vaikkakin niitä meinaa olla jossain vaiheessa vähän liikaakin. Mutta tyylikkyys, se tyylikkyys mikä videoissa on, se on ehdottomasti parasta videoissa.

        Aloittaessani tämän aiheen olin sitä mieltä että Tämän taivaan alla olisi paras. No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti videoille.

        En huomannutkaan että olit ohjannut Jos Sanon videon. Se on mielestäni myös todella loistava. Kolme seppää Kotiteollisuuden videossa oli ehkä maailman loistavin idea musiikkivideoon!

        Minä Olen-video on ehkä hieman tylsää loppuvaiheessa. Tosin se miljöö, jonka olit videolle valinnut ja idea romujen roudaamisesta, oli loistava!

        Kaiholassa oscarin arvoisen esiintymisen tekee ehdottomasti Hietalahti. Myös idea posteljounista on hyvä:)

        En tiedä, selvensikö tämä ollenkaan mutta toivottavasti ees vähän.


      • Tommi
        007 kirjoitti:

        Kotiteollisuuden videot ovat mun mielestä olleet ajan saatossa todella mahtavia. Yleensä kun bändit aloittavat musiikkivideoiden tekemisen, on ne vähän silleen niin ja näin tehtyjä, käsivaralta mahdollisesti kuvattu (en tiedä, miten Kotiteollisuuden videot on kuvattu...) Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

        Mitä tulee sinun tekemiisi videoihin on niiden erikoisuus livepätkät, vaikkakin niitä meinaa olla jossain vaiheessa vähän liikaakin. Mutta tyylikkyys, se tyylikkyys mikä videoissa on, se on ehdottomasti parasta videoissa.

        Aloittaessani tämän aiheen olin sitä mieltä että Tämän taivaan alla olisi paras. No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti videoille.

        En huomannutkaan että olit ohjannut Jos Sanon videon. Se on mielestäni myös todella loistava. Kolme seppää Kotiteollisuuden videossa oli ehkä maailman loistavin idea musiikkivideoon!

        Minä Olen-video on ehkä hieman tylsää loppuvaiheessa. Tosin se miljöö, jonka olit videolle valinnut ja idea romujen roudaamisesta, oli loistava!

        Kaiholassa oscarin arvoisen esiintymisen tekee ehdottomasti Hietalahti. Myös idea posteljounista on hyvä:)

        En tiedä, selvensikö tämä ollenkaan mutta toivottavasti ees vähän.

        * Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

        Tämä on mielestäni Rakastaa ei rakasta -videon ohella paras kt:n video. Aivan loistavasti saatu biisin viesti yhdistettyä kylmään kuvaan. Kaikki kunnia Oikkoselle!

        * No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti


      • 007
        Tommi kirjoitti:

        * Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

        Tämä on mielestäni Rakastaa ei rakasta -videon ohella paras kt:n video. Aivan loistavasti saatu biisin viesti yhdistettyä kylmään kuvaan. Kaikki kunnia Oikkoselle!

        * No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti

        Heh, kertomuksesi Minä Olen-videon tuotantovaiheista toisaalta nauratti, mutta toisaalta ymmärrän myös sen, miksi video oli sitä mitä oli! Kaikki kunnia siitä että jaksoit soitella pojille perään:)

        Tsempit uusien Kotiteollisuus-videoiden tekemiseen! Tekemäsi videot ovat olleet tähän mennessä loistavaa taidetta verrattuna muihin kotimaisiin musiikkivideoihin! Ihailen niitä ja toivon, että osaan itsekin tulevaisuudessa tehdä yhtä loistavia videoita! :)


      • 007 kirjoitti:

        Heh, kertomuksesi Minä Olen-videon tuotantovaiheista toisaalta nauratti, mutta toisaalta ymmärrän myös sen, miksi video oli sitä mitä oli! Kaikki kunnia siitä että jaksoit soitella pojille perään:)

        Tsempit uusien Kotiteollisuus-videoiden tekemiseen! Tekemäsi videot ovat olleet tähän mennessä loistavaa taidetta verrattuna muihin kotimaisiin musiikkivideoihin! Ihailen niitä ja toivon, että osaan itsekin tulevaisuudessa tehdä yhtä loistavia videoita! :)

        Soittovideot ovat tylsiä. Rakastaa/ei rakasta on paras ja Kaihola hyvä ja lisäksi Routa ei lopu tyylikäs. Mutta ne soittovideot...mieluummin menen keikalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe