Kotiteollisuuden paras musiikkivideo

007

En ainakaan myönnä, että olisin löytänyt keskustelusta vielä tällaista aihetta. Tuli mieleen, kun se DVD ilmestyi eilen, että mikäs on teidän mielestä Kotiteollisuuden paras musiikkivideo?

Mun mielestä erittäin lujaa takaraivoon kolahtaa "Tämän Taivaan Alla". Voi kiesus, että kyllä kyyneleet valui kun katsoin sen siltä DVD:ltä. Niin mahtava tunnelma siinä on. Ja ne kuvat... Tyylikkäitä, mustavalkoisia. Että oli jätkistä saatu niin taiteilijoita, että... :)

13

3840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hongisto

Aika huonojahan ne kt-videot on, mutta rakastaa/ei rakasta on aika hauska.

• Rååar

Klassikko.

• Minäolennnn

Kyllä se paras KT:n video on Kaihola! Saa kyllä nauraa niin helvetisti kun sitä katseleepi.

• kuolleen_kukan_nimi

olen enemmänkin vanhan kt:n kannalla uusi on aika poppista..vanhat videot on ihan ok mutta ei niitä jaksa kauan katella kun siellä on vaan keikkapätkiä.paras video on ehottomasti rakastaa ei rakasta.!! siinä on sentääs kunnon meininki!!
      ja täytyy myöntää että kaiholakin on ihan ok ,vaikka tykkäänkin enemmän vanhasta.
      ja kt-v on hemmetti vie paras..

• kaiholassa

Keikkapätkiähän on mahtavaa katsella. Tulee vanhat, kultaiset ajat mieleen.

• Taival
        kaiholassa kirjoitti:

Keikkapätkiähän on mahtavaa katsella. Tulee vanhat, kultaiset ajat mieleen.

Samaa mieltä. Kun katselee vaikkapa kädessäni videota, niin meinaa tulla tippa linssiin kun muistelee sitä touhua silloin keikoilla. silloin kauan sitten.

• ..................

Ukot ovat siinä alasti, haha.
      Tosin, vaikea päätös näin videoiden "Rakastaa/Ei rakasta", "Kaihola" ja "Jos sanon" välillä.

• on ehdottomasti parhain video!

• Tommi

Löysinpä tällaisen mielestäni erittäin mielenkiintoisen keskustelun aiheen. Varsinkin kun olen ohjannut KT:n videoista Kaiholan, Minä olen, Jos sanon, Kädessäni ja Ruumiinlaulajan videot.

Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla enemmän kommentteja KT:n videoista mikä niissä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa.

Terveisin Tommi Karvinen

• 007
        Tommi kirjoitti:

Löysinpä tällaisen mielestäni erittäin mielenkiintoisen keskustelun aiheen. Varsinkin kun olen ohjannut KT:n videoista Kaiholan, Minä olen, Jos sanon, Kädessäni ja Ruumiinlaulajan videot.

Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla enemmän kommentteja KT:n videoista mikä niissä on mielestänne hyvää ja mikä huonoa.

Terveisin Tommi Karvinen

Kotiteollisuuden videot ovat mun mielestä olleet ajan saatossa todella mahtavia. Yleensä kun bändit aloittavat musiikkivideoiden tekemisen, on ne vähän silleen niin ja näin tehtyjä, käsivaralta mahdollisesti kuvattu (en tiedä, miten Kotiteollisuuden videot on kuvattu...) Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

Mitä tulee sinun tekemiisi videoihin on niiden erikoisuus livepätkät, vaikkakin niitä meinaa olla jossain vaiheessa vähän liikaakin. Mutta tyylikkyys, se tyylikkyys mikä videoissa on, se on ehdottomasti parasta videoissa.

Aloittaessani tämän aiheen olin sitä mieltä että Tämän taivaan alla olisi paras. No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti videoille.

En huomannutkaan että olit ohjannut Jos Sanon videon. Se on mielestäni myös todella loistava. Kolme seppää Kotiteollisuuden videossa oli ehkä maailman loistavin idea musiikkivideoon!

Minä Olen-video on ehkä hieman tylsää loppuvaiheessa. Tosin se miljöö, jonka olit videolle valinnut ja idea romujen roudaamisesta, oli loistava!

Kaiholassa oscarin arvoisen esiintymisen tekee ehdottomasti Hietalahti. Myös idea posteljounista on hyvä:)

En tiedä, selvensikö tämä ollenkaan mutta toivottavasti ees vähän.

• Tommi
        007 kirjoitti:

Kotiteollisuuden videot ovat mun mielestä olleet ajan saatossa todella mahtavia. Yleensä kun bändit aloittavat musiikkivideoiden tekemisen, on ne vähän silleen niin ja näin tehtyjä, käsivaralta mahdollisesti kuvattu (en tiedä, miten Kotiteollisuuden videot on kuvattu...) Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

Mitä tulee sinun tekemiisi videoihin on niiden erikoisuus livepätkät, vaikkakin niitä meinaa olla jossain vaiheessa vähän liikaakin. Mutta tyylikkyys, se tyylikkyys mikä videoissa on, se on ehdottomasti parasta videoissa.

Aloittaessani tämän aiheen olin sitä mieltä että Tämän taivaan alla olisi paras. No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti videoille.

En huomannutkaan että olit ohjannut Jos Sanon videon. Se on mielestäni myös todella loistava. Kolme seppää Kotiteollisuuden videossa oli ehkä maailman loistavin idea musiikkivideoon!

Minä Olen-video on ehkä hieman tylsää loppuvaiheessa. Tosin se miljöö, jonka olit videolle valinnut ja idea romujen roudaamisesta, oli loistava!

Kaiholassa oscarin arvoisen esiintymisen tekee ehdottomasti Hietalahti. Myös idea posteljounista on hyvä:)

En tiedä, selvensikö tämä ollenkaan mutta toivottavasti ees vähän.

* Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

Tämä on mielestäni Rakastaa ei rakasta -videon ohella paras kt:n video. Aivan loistavasti saatu biisin viesti yhdistettyä kylmään kuvaan. Kaikki kunnia Oikkoselle!

* No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti

• 007
        Tommi kirjoitti:

* Esimerkiksi Routa ei lopu joka oli Kottareiden eka video, oli heti jo niin huolellisesti työstetty että kuola valuu...

Tämä on mielestäni Rakastaa ei rakasta -videon ohella paras kt:n video. Aivan loistavasti saatu biisin viesti yhdistettyä kylmään kuvaan. Kaikki kunnia Oikkoselle!

* No hyvä se on mutta dvd:n myötä olen tutustunut myös esimerkiksi Kädessäni ja Ruumiinlaulaja videoihin. Se tunnelma joka kappaleissa on, se on saatu välittymään todella loistavasti

Heh, kertomuksesi Minä Olen-videon tuotantovaiheista toisaalta nauratti, mutta toisaalta ymmärrän myös sen, miksi video oli sitä mitä oli! Kaikki kunnia siitä että jaksoit soitella pojille perään:)

Tsempit uusien Kotiteollisuus-videoiden tekemiseen! Tekemäsi videot ovat olleet tähän mennessä loistavaa taidetta verrattuna muihin kotimaisiin musiikkivideoihin! Ihailen niitä ja toivon, että osaan itsekin tulevaisuudessa tehdä yhtä loistavia videoita! :)

• 007 kirjoitti:

Heh, kertomuksesi Minä Olen-videon tuotantovaiheista toisaalta nauratti, mutta toisaalta ymmärrän myös sen, miksi video oli sitä mitä oli! Kaikki kunnia siitä että jaksoit soitella pojille perään:)

Tsempit uusien Kotiteollisuus-videoiden tekemiseen! Tekemäsi videot ovat olleet tähän mennessä loistavaa taidetta verrattuna muihin kotimaisiin musiikkivideoihin! Ihailen niitä ja toivon, että osaan itsekin tulevaisuudessa tehdä yhtä loistavia videoita! :)

Soittovideot ovat tylsiä. Rakastaa/ei rakasta on paras ja Kaihola hyvä ja lisäksi Routa ei lopu tyylikäs. Mutta ne soittovideot...mieluummin menen keikalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      186
      7772
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      93
      3932
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2609
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1660
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      392
      1601
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1488
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1456
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1121
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1060
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe