Eli miten ovat toimineet abs-jarrut esim. vuosimalleissa 94-96? Itselläni on vm 94 primera(ilman abs-jarruja), tosin kori on pahasti kolaroitu. Olisin ostamassa mahdollisesti moottori/vaihteistovikaista 94-96 vm primeraa, johon saisi siirrettyä omastani hyvässä kunnossa olevan moottorin. Tulisi halvemmaksi kuin korjaus tai täysin ehjän auton ostaminen. Mutta kannattaako ostaa abs-jarruilla varustettua "noinkin vanhaa" autoa?
abs-jarrut vanhemmissa malleissa
*Suvi*
3
494
Vastaukset
- vm-96
2.0 primera,ei ongelmia abs:n kanssa.
- anazeus
mul on 94 primera abs fantasy (karvalakki) muuten ihan jees mut takajarrulevyjen kanssa ollut ongelmia, käsijarru esim. vittuilee välillä ja oli tuol katsastuksessakin aika rajoilla ettei menny ero yli sallitun... mut abs itsesään on toiminu, ajanu 30tkm ja ollu reilun vuoden...
- ongelmia
on ollut kaksikin primeraa,94 fantasy abseilla jonka vaihdoin viime keväänä,ei jarrut temppuillut ja levyt oli myös takana..eli johonkin muuten tulee vikaa mutta jarrut pelaa.
autolla oli muuten ajettu 290000km kun vaihdoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027