Mitä ihmettä ostaa 7 luokkalaiselle tytölle Joululahjaksi? Harrastaa jalkapalloa ja pojat ei vielä kiinnosta. Ja mitään "riepuja on sit kuulemma turha ostaa". Auttakaa, onko ideoita?
13 v tytölle joululahja
8
1496
Vastaukset
- hän
pitäisi mp3 soittimesta? Siis jos ei sellaista jo omista.
- Babushka
No, yks idea olisi ostaa sellainen paksukantien tyhjä, tarpeeksi iso vihkonen tai kirja. Siihen sitten liimataan ja leikataan kuvia sankarittaresta esim.vauvasta tähän ikään saakka. Hienoista aikakausilehdistä voi leikata kuvia ja tekstiä lisää kuvittamaan tyhjiä sivuja. Voi määritellä eri aiheita eri sivuille, mutta aina jättää tilaa itse tulevan kirjoittajan käyttöön.
Ainakin erilainen lahja ja persoonallinen. Kokemus kertoo, että toiminut hyvin eri ikäisille lahjansaajille. Sitten myöhemmin vuosien jälkeen kirjaa on kiva katsella ja palata tunnelmiin.
Hmm..voiskohan lahjaan liittää lahjakortin kosmetologin tekemään ihonhoitoon? - Tonttu
Ehkäpä
*jokin koru (vaikka korvikset, mikäli korvissa on rei'ät ja lahjansaaja yhtään koruista tykkää:))
*cd (jos lempibändejä/-laulajia on tiedossa)
*hiustenlaittojuttuja (klipsejä, pompuloita...)
*päiväkirja
*joku hieno seinäkalenteri (tarpeellinen varmaan kaikille:))
*jonkin lehden tilaus
*lahjakortti johonkin kauppaan tms.
Siinäpä muutama idea:) - MiinaT
Aika kumma seiskaluokkalainen olisi, jollei muka pojat yhtään vielä kiinnostaisi. =O)
Tuossa iässä ainakin itse hamstrasin koriste-esineitä, joten jalkapallosäästölipas (kultasepänliike) voisi olla paikallaan - mahdollisesti jopa hieman avustettuna.
Jos musiikkimaku on selvillä, cd on aina hyvä valinta. Joulun alla on myynnissä kyllä sellaisia hittilevyjä, joiden suosio 13-vuotiaiden keskuudessa on kova. =O)
Ja kivalta on aina kiva näyttää, joten jokin simppeli korukin olisi kai mukava yllätys. Jotakin hopeista, ei turhan prameaa. Jalkapallon voi liittää tähänkin ideaan riipuksen muodossa.
Jos jotain TIEDÄN neuvoa, niin jätä rintaliivit ostamatta. Niitä on noloa availla koko perheen nähden. =OD - kello...
Eli miten olis kello jossa on jalkapallonkuva kellotaulussa. Seinä- tai rannekello...
Ostin itse jalkapallohullulle pikkuveljelleni jalkapallo rannekellon. - kello...
Käy katsomassa www.AllPosters.com - sivuilta miten hienoja jalkapallo aiheisia julisteita on olemassa!!! Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa!!! Olen itse sieltä joskus tilannut synttärilahjan mutta käyhän ne joululahjastakin vallan mainiosti!
- mammmeli
Kiitän kaikkia jotka ovat vastailleet. Siis tää on nii vaikee likka kun isänsä ostaa kaikkia (ainut lapsi). Mutta kävin kultasepanliikkeessä hakemassa jalkapallo lippaan . Joten pallo on tältä erää halussa. Ton kellon säästän synttäreille.
Ja oikein hauskaa Joulun odotusta kaikille. - äiti
Uusi koulureppu, anna jotain lahjakortteja (h&m, jimm & jill tjsp) Jos et itse halua ostaa vaatetta hänelle. Osta suklaata ja karkkia. :) Kaikkea millä hemmotella. Ostin itse tytölleni meikkipussin (sisälsi: meikin poisto aineen, sievän kynsilakan, kasvovetta, kasvonaamio purkin, puuteri, meikkivoide, ripsiväri ym.) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693