playa del Ingles rysäri

turisti puristi

Ärsyttää kun Ryysyrannas soitetaan vain humppaa jne.. vaikka tupa täynnä nuorehkoja valmiina tuhlaamaan rahaa ja odottaen edes yhtä irviniä...tai jotain. Metsäkukkia sun muuta eräille jotka tuskin edes juomaan on tullut. Kohtuus kaikessa

7

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melli

Niinhän se on.. toiset tykkää, toiset ei. Mutta onhan sielä muitakin suomalaisia paikkoja, apilaniitty, tiffany, kuparipannu..

• jjj

Menkää ajoissa (vaikka heti paikan avauduttua) ryysyrantaan ja pyytäkää Irwiniä. Soittavat varmasti, on kokemusta.

• "Olen suomalainen"

kuuntelemaan ja vaatimaan jotain tiettyä suomalaista musiikkia? Eikö matkailun ole tarkoitus avartaa? Mieluummin kierrän suomalaisravintolat ja suomalaisseurueet kaukaa omilla matkoillani...

• vexi
        "Olen suomalainen" kirjoitti:

kuuntelemaan ja vaatimaan jotain tiettyä suomalaista musiikkia? Eikö matkailun ole tarkoitus avartaa? Mieluummin kierrän suomalaisravintolat ja suomalaisseurueet kaukaa omilla matkoillani...

Irwinin sanoin:"Meit on moneks ja moneen junaan, ja osa vielä asemalle jää"

• kummajainen
        "Olen suomalainen" kirjoitti:

Samat sanat. Olen tuntenut itseni kummajaiseksi kun matkoillamme emme hakeudu suomalaisten seuraan.
        Paras saavutus: Espanjassa 3 kuukautta. Ainoa suomalaiskontakti samassa talossa asuvaan mammaan.

Englantilaisiin ja nykyään myös norjalaisiin suhtaudumme tietyin varauksin. On toki kontakteja mutta kokemukset vaihtelevat.

Mieluiten mellastan alkuasukkaiden kanssa.
        Espanjankielisissä maissa vaimo pääosin saa hoitaa puhumisen. Toimii myös Italiassa, Romaniassa ja aika hyvin myös portugalinkielisillä alueilla.Minä muilla murrealueilla.

Paikalliset kulkuneuvot ovat oiva paikka seurusteluun.

• turistipuri

Menkää vaikka Venäjälle tai Afrikkaan jos eksotiikkkaa haette, ei suomalaisen tarvitse hävetä toisia suomalaisia. Kysehän oli musiikkimausta.. joskus on kiva vaihteeks ulkomailla ottaa kännit vaikka suomalaisten kanssa ja kuunnella musiikkia kunhan se ei ole aina vaan humppaa ja humppaa...toivomuksistani huolimatta ei muuta tullut. Kävis vaikka mikä muu. Katsokaa muunmaalaisia...esim sakemannit norjalaiset svenskit jne..ei ne toisiansa kierrä kaukaa vaan nauttivat seurustelusta ja vielä kovaäänisesti..Kanaria on kanaria! Hyvä Suomi!

• Jooseppi

kyllähän Pirjo ja muut "tytöt" siellä Ryysyrannassa soittavat muutakin kuin humppaa, kunhan oot ajoissa ja vaan pyydät. Erittäin mukava henkilökunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe