Onko Haminassa täydellistä naista..jumalaisen kaunista olentoa missään..oletteko Haminan pojat vielä nähneet?
NAINEN
9
3932
Vastaukset
- _StaR_
Välillä olen nähnyt hänet haminassa mutta asuu ikävä kyllä Kotkassa.
- Täydellisen ruma mies
Haminassa ei siis ole täydellisen kaunista naista!
- söpö
Täydellisen ruma mies kirjoitti:
Haminassa ei siis ole täydellisen kaunista naista!
Mitä Haminan rumat miehet tekevät kauniilla naisilla. Olette kaikki niin oksettavia, ettei kukaan Haminalaisista naisista halua paikkakunnan miehiä - mutta Kotkasta löytyy...........
- Merja -80
söpö kirjoitti:
Mitä Haminan rumat miehet tekevät kauniilla naisilla. Olette kaikki niin oksettavia, ettei kukaan Haminalaisista naisista halua paikkakunnan miehiä - mutta Kotkasta löytyy...........
Siellä käyn silloin,kun se kaveri pyytää kylään.
- Täydellisen ruma mies
söpö kirjoitti:
mikään ei ole ikuista, ja teistäkin Haminan "kauniista" naisista tulee vielä vanhoja ja ryppyisiä rusinoita.
Ja eiköhän ne vatsanväänteetkin ala iän myötä pikkuhiljaa hellitä, joten ehkäpä minäkin sitten kehtaan näyttää pärstääni kaupungilla ilman kuravaatteita. Ainakin ikäisteni seurassa.
- kaivataan
Kyllä ne parhaimman näköiset tytöt taitavat kunnolliset kaverit saada..ja niitä kunnollisia on muutama,eli ne jotka käyvät töissä,käyttäytyvät asiallisesti ja kantavat vähän vastuuta asioista, eivätkä istu aina baareissa. Haminan miehille useimmille riittää maatalousoppilaitoksen tytöt ja venäjän tytöt, tuontiautot, bisse ja salipöksyt..ei ne mitään kaunottarilla tee..pilaavat vain ne mustelmilla ja tartuttavat tuliaisilla. Joten ulkopaikkakuntalaiset tervetuloa...vähän parempia geenejä tänne...
- The Man
Hän on vaimoni
- minä!1
Oon mä täällä :)
- Kaunokainen!!
minä!1 kirjoitti:
Oon mä täällä :)
JA MIE KANS!!! Lähetkö poro jahtiin!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261