No, lakkaa ostamasta. Masentunut poltaa enemmän. Jos nyt vaikka olisi hyvän näköinen nainen tai mies, niin kyllä se polttaa. Ei se kyllä ulospäin aluksi näy, mutta kun se tulee yllätyksenä vastaan kylillä.
Oletteko huomanneet nuorisoa ilman tupakkaa diskossa? Kun saisi itse lopetettua.
Miten tupakasta pääsee eroon??
2
186
Vastaukset
- Älä polta
Suutu ittelles ja päätä, että saatana enää en rahojani tollasen paskan imemiseen tuhlaa, tehkööt muut mitä lystää.
Päätä, että et suostu oleen enää minkään aineen orja vaan ohjaat itse itseäsi ja valitset mieluummin hyvänhajuisen hengityksen ja valkeat hampaat kuin röökinkatkun, joka työntää luotaan kaikki meidät hyvännäköiset, jotka EI polteta. Meitäkin on nimittäin olemassa. : )
Free your mind and the rest will follow. - päivänsäde27
Tämä kuulostaa hullulta,mutta hulluttelu tekee terveeksi sanotaan.Puhaltele saippuakuplia tupakan sijasta.Sama hengitysefekti tapahtuu,että jaksat taas totella pomon määräyksiä,mutta et sairastu keuhkosyöpään.Itse en kehtaa tehdä tätä julkisesti,mutta ehkä joku päivä vielä.Aikuinen on terve kun se leikkii,jos osaa leikkiä sopivasti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954