Hei kaikki mammat.
Ajattelin josko vähän listattais kuis paljon on meitä suurperheellisiä. Meillä on viisi ihanaa tällä hetkellä ja kesällä kuudes, jos nyt kaikki menee parhainpäin. Niin ja vielä sellaista, et kuis teihin on suhtauduttu? Itelle heitelty välillä joitain tosi hölmöjä kommentteja, kuten; onko teillä televisiota?? Tosi piristävää.. No, päiviotelkööt nyt tätä kuudetta, mä ainakin nautin koko katraastani.. Laittakaahan myös ikähaitaria. Omat on 12, 9, 7, 4, 3 ja la. 27/6. Ite oon 32 ja ukkokulta 38. Niin ja onnea kaikille tuleville mammoille olipa ensimmäinen tai kymmenes..
suurperhe
5
491
Vastaukset
- mimmu
Itselläni on 4 sisarusta 1 velipuoli. Jos multa on kysytty että montako veljeä/siskoa mulla on niin joskus on sanottu että aika paljon. Mutta ei minusta tunnut että meitä olisi ollut silloin paljon kun kaikki sirarukset asuttiin kotona. Nyt varsinkin on mukavaa jos satutaan käymään mummolassa kaikki samaan aikaan kun on paljon ihmisiä. Joulustakin on taas tulossa mukava kun saa olla sisaruksien kanssa yhdessä.
- 4:s tulossa
Meille on tulossa neljäs kevättalvella. Ihmettelyiltä olen säästynyt, kun olen sanonut haaveilleeni joskus nuorena, että haluan 4 lasta. Ja lasten iät ovat siis 6v, 5v ja 3v. Kolmannen raskausaikana ajattelin, että se olisi viimeinen, mutta äkkiä se mieli muuttui. Nyt ajattelen, että jos terveyteni sallii, on viideskin tervetullut.
- 4 lasta odotetaan
Meillä on 3 lasta, ajattelin sen aina riittävän. Lokakuussa huomasin olevani yllättäen raskaana ja alkuhämmennyksen jälkeen odotamme innoissamme 4 lasta syntyväksi toukokuussa -06. Vanhemmat sisarukset ovat 12 v ja tuplat 10 v.
- Äiti neljälle
Neljättä odotamme, mutta ei tunnu suurperheeltä, koska meillä päin on paljon isompia perheitä. Lapset on 10, 8 ja 4. Ja kesävauva tulossa että äiti täällä vielä oksentaa...
- 4+2
Itselläni kolme tyttöä (17,10 ja 6) aiemmasta liitosta, miehellä kaksi tyttöä (10 ja8) ja nyt ensimmäinen yhteinen tulossa (mmaliskuussa) eli kuudes lapsi. Itse olen 34 ja mies 40.
Eipäs ole kavereista lapsilla puutetta, tekemistä löytyy aina.
Tietysti vaatii ison auton ja kodin jotta kaikille riittää tilaa, mutta sopu sijaa antaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261