näille koirasuden pennuille kun niitä on ollut pitkään kaupan. Tosin hinta on tullut roimasti alas. Muistan kuinka lähemmäs 10 v. sitten näistä koirasusista pyydettiin älyttömiä summia, esim. yli 10 tht mk.
Ilmeisesti löytyy
5
488
Vastaukset
- bazilika
minun mielestäni saisi ollakkin vielä, tosin euroina sama hinta!
ihan älytöntä kun tavallisille maallikoille myydän koira susia lemmikeiksi!
Kuten jokin aika sitten ilta-sanomissa oli että TAnja Karpela oli harkinnut perhekoiraksi koirasutta
:shock:
Muuten ei mitään susia vastaan ole , mutta tuo homma kyllä arveluttaa! Toivottavasti koirasusien kasvattajat ovat TODELLA vastuuntuntoisia ihmisiä!!!!- saq*
Oli sanomut että susikanta pitäisi säilyttää suomessa eikä niitä saa missään nimessä ruveta vähentämään... Joku metsästäjäliiton puheenjohtaja (vai mikä se nyt olikaan joku vastaava) oli lähettänyt tanja karpelalle kirjeen että voisi tulla rautavaaraan/lieksaan perheineen lomailemaan,(metsästys majalle) että näkisi tämän todellisen susi kannan ja niiden tuottaman pelon jne... Mitenkähän käy :) meneeköhän pupu pöksyyn... :)
- grrrrrrrrr
vaan susia, karhuja ja leijonia pihalle...etenkin kun tiedetään hänen tanskandoggiensa karu kohtalo.
- sulla bazilika:)
Niin nämä myynti-ilmoitkset joita nyt olen nähnyt niin mainitsevan yhdistelmästä löytyvän 25% sutta.En epäile niinkään agressiivisuutta mutta mitä tulee siihen arkuuteen.. Sudethan karttavat ihmistä.Eläinpuistoissa olen onnistunut susiaitauksessa näkemään vain vilauksen sudesta.Sitten ne muutamat tsekkiläiset ja saarloosit joita on nähnyt,eivät ole osoittaneet mitään merkkejä vihaisuudesta,mutta kovasti tuntuvat haluavan paeta.Ainakin koirasudelle olisi hyvä tarjota olosuhteet missä on koiralle runsaasti liikkumatilaa.
- ihmiselle susi.
Hyvin surullista luettavaa ovat olleet susivainot joita kautta aikain on esiintynyt.Yhdessä koira kirjassa esiteltiin ne susilajit jotka ihminen on saanut hävitettyä sukupuuttoon.Eräskin oli sellainen kaunis valkoinen (tai kermanvärinen) susilaji,en nyt tähän hätään osaa nimetä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872