multitabs

lactobacilluksen kaa

onko kellään kokemuksia multitabsista jossa on maitohappobakteereja mukana? onko kenelläkään laittanut se mahaa löysälle?

oon syöny multitabseja ja mulla on menny maha ihan löysälle ja ilmaa kerääntyy. johtuuko tää siitä, vai flunssasta jota poden?

olisi kiva jos joku vastaisi..

9

2150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multitabsista

      Meillä lapsi syö juuri sitä lactobacillus-Multitabsia. Ei ole mitenkään vaikuttanut vatsan toimintaan. Mutta eiköhän nämä ole yksilöllisiä asioita.

      • vitamiinikriitikko

        Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä


      • perustelujen tivaaja
        vitamiinikriitikko kirjoitti:

        Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä

        >Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta

        Perustelepa väitettäsi!

        Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.


      • vitamiinikriitikko
        perustelujen tivaaja kirjoitti:

        >Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta

        Perustelepa väitettäsi!

        Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.

        Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.


      • vitamiinit
        vitamiinikriitikko kirjoitti:

        Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.

        >vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.

        Jokaisella vitamiinilla on yksi ja sama kemiallinen rakenteensa oli se sitten pillerissä tai appelsiinissa.


      • Anonyymi
        vitamiinikriitikko kirjoitti:

        Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä

        Uskaltaako multitabsia syödä kun mainoksessa on musta mies muutunko mustaksi. Liian monen mainoksen mustat pilaa.


    • esimerkki on

      apteekin seleenitabletit. Tabletteista saama seleeniannos mikrogrammoina on sama riippumatta siitä onko seleeni orgaanisessa vai epäorgaanisessa muodossa. Jos ostaa apteekin käsikauppavalmisteena myytävää natriumselenaattia laittaa rahansa hukkaan, niitä täytyisi syödä 10 jotta niistä saataisiin tarpeeksi seleeniä joka natriumselenaattina annettuna häviää elimistöstä muutamassa tunnissa ja on otettava vähintään kahdesti päivässä.

      Orgaaninen seleeni imeytyy niin paljon paremmin että 200mcg päivässä riittää hyvin.

      • pahalta, haisee

        pahalta, saa mahan kipeäksi, en syö!
        Niissä on joku ainesosa (rauta?) joka ei tee hyvää mahalle. Olen kuullut muidenkin sanovan. Löytynee joku muu parempi valmiste!
        Ota selvää mitä vitamiineja ja kivennäisaineita kipeimmin tarvitset, tutki myös niiden yhteisvaikutuksia. On hyvä tietää niistä, ettei esim. liialla kalsiumilla hävitä muita kivennäisiä.
        Sitä varten nämä monivitamiinitabletit tietysti on tehty, että niissä näitä suhteita olevinaan on optimaaliseksi räknätty, mutta pitäneekö sekään paikkaansa.
        Suuri osa väestöstä esim. ei ole raudan puutteessa, vaan suorastaan voi kärsiä liiallisest a raudasta kuten keski-ikäiset, vahvaveriset miehet.


    • eräs seikka

      Usein vitamiineissa on makeutusaineita, joilla on laksatiivisia vaikutuksia. Myös multitabsissa on tällaista makeutusainetta (sorbitolia). Ei maitohappojen pitäisi sekoittaa mahaa vaan tasoittaa sekaisin olevaa mahaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe