onko kellään kokemuksia multitabsista jossa on maitohappobakteereja mukana? onko kenelläkään laittanut se mahaa löysälle?
oon syöny multitabseja ja mulla on menny maha ihan löysälle ja ilmaa kerääntyy. johtuuko tää siitä, vai flunssasta jota poden?
olisi kiva jos joku vastaisi..
multitabs
9
2163
Vastaukset
- Multitabsista
Meillä lapsi syö juuri sitä lactobacillus-Multitabsia. Ei ole mitenkään vaikuttanut vatsan toimintaan. Mutta eiköhän nämä ole yksilöllisiä asioita.
- vitamiinikriitikko
Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä
- perustelujen tivaaja
vitamiinikriitikko kirjoitti:
Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä
>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta
Perustelepa väitettäsi!
Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville. - vitamiinikriitikko
perustelujen tivaaja kirjoitti:
>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta
Perustelepa väitettäsi!
Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
- vitamiinit
Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
>vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
Jokaisella vitamiinilla on yksi ja sama kemiallinen rakenteensa oli se sitten pillerissä tai appelsiinissa. - Anonyymi
Uskaltaako multitabsia syödä kun mainoksessa on musta mies muutunko mustaksi. Liian monen mainoksen mustat pilaa.
- esimerkki on
apteekin seleenitabletit. Tabletteista saama seleeniannos mikrogrammoina on sama riippumatta siitä onko seleeni orgaanisessa vai epäorgaanisessa muodossa. Jos ostaa apteekin käsikauppavalmisteena myytävää natriumselenaattia laittaa rahansa hukkaan, niitä täytyisi syödä 10 jotta niistä saataisiin tarpeeksi seleeniä joka natriumselenaattina annettuna häviää elimistöstä muutamassa tunnissa ja on otettava vähintään kahdesti päivässä.
Orgaaninen seleeni imeytyy niin paljon paremmin että 200mcg päivässä riittää hyvin.- pahalta, haisee
pahalta, saa mahan kipeäksi, en syö!
Niissä on joku ainesosa (rauta?) joka ei tee hyvää mahalle. Olen kuullut muidenkin sanovan. Löytynee joku muu parempi valmiste!
Ota selvää mitä vitamiineja ja kivennäisaineita kipeimmin tarvitset, tutki myös niiden yhteisvaikutuksia. On hyvä tietää niistä, ettei esim. liialla kalsiumilla hävitä muita kivennäisiä.
Sitä varten nämä monivitamiinitabletit tietysti on tehty, että niissä näitä suhteita olevinaan on optimaaliseksi räknätty, mutta pitäneekö sekään paikkaansa.
Suuri osa väestöstä esim. ei ole raudan puutteessa, vaan suorastaan voi kärsiä liiallisest a raudasta kuten keski-ikäiset, vahvaveriset miehet.
- eräs seikka
Usein vitamiineissa on makeutusaineita, joilla on laksatiivisia vaikutuksia. Myös multitabsissa on tällaista makeutusainetta (sorbitolia). Ei maitohappojen pitäisi sekoittaa mahaa vaan tasoittaa sekaisin olevaa mahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798