multitabs

lactobacilluksen kaa

onko kellään kokemuksia multitabsista jossa on maitohappobakteereja mukana? onko kenelläkään laittanut se mahaa löysälle?

oon syöny multitabseja ja mulla on menny maha ihan löysälle ja ilmaa kerääntyy. johtuuko tää siitä, vai flunssasta jota poden?

olisi kiva jos joku vastaisi..

9

2184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multitabsista

Meillä lapsi syö juuri sitä lactobacillus-Multitabsia. Ei ole mitenkään vaikuttanut vatsan toimintaan. Mutta eiköhän nämä ole yksilöllisiä asioita.

• vitamiinikriitikko

Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä

• perustelujen tivaaja
        vitamiinikriitikko kirjoitti:

Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä

>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta

Perustelepa väitettäsi!

Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.

• vitamiinikriitikko
        perustelujen tivaaja kirjoitti:

>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta

Perustelepa väitettäsi!

Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.

Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.

• vitamiinit

Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.

>vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.

Jokaisella vitamiinilla on yksi ja sama kemiallinen rakenteensa oli se sitten pillerissä tai appelsiinissa.

• Anonyymi

Uskaltaako multitabsia syödä kun mainoksessa on musta mies muutunko mustaksi. Liian monen mainoksen mustat pilaa.

• esimerkki on

apteekin seleenitabletit. Tabletteista saama seleeniannos mikrogrammoina on sama riippumatta siitä onko seleeni orgaanisessa vai epäorgaanisessa muodossa. Jos ostaa apteekin käsikauppavalmisteena myytävää natriumselenaattia laittaa rahansa hukkaan, niitä täytyisi syödä 10 jotta niistä saataisiin tarpeeksi seleeniä joka natriumselenaattina annettuna häviää elimistöstä muutamassa tunnissa ja on otettava vähintään kahdesti päivässä.

Orgaaninen seleeni imeytyy niin paljon paremmin että 200mcg päivässä riittää hyvin.

• pahalta, haisee

pahalta, saa mahan kipeäksi, en syö!
        Niissä on joku ainesosa (rauta?) joka ei tee hyvää mahalle. Olen kuullut muidenkin sanovan. Löytynee joku muu parempi valmiste!
        Ota selvää mitä vitamiineja ja kivennäisaineita kipeimmin tarvitset, tutki myös niiden yhteisvaikutuksia. On hyvä tietää niistä, ettei esim. liialla kalsiumilla hävitä muita kivennäisiä.
        Sitä varten nämä monivitamiinitabletit tietysti on tehty, että niissä näitä suhteita olevinaan on optimaaliseksi räknätty, mutta pitäneekö sekään paikkaansa.
        Suuri osa väestöstä esim. ei ole raudan puutteessa, vaan suorastaan voi kärsiä liiallisest a raudasta kuten keski-ikäiset, vahvaveriset miehet.

• eräs seikka

Usein vitamiineissa on makeutusaineita, joilla on laksatiivisia vaikutuksia. Myös multitabsissa on tällaista makeutusainetta (sorbitolia). Ei maitohappojen pitäisi sekoittaa mahaa vaan tasoittaa sekaisin olevaa mahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40