onko kellään kokemuksia multitabsista jossa on maitohappobakteereja mukana? onko kenelläkään laittanut se mahaa löysälle?
oon syöny multitabseja ja mulla on menny maha ihan löysälle ja ilmaa kerääntyy. johtuuko tää siitä, vai flunssasta jota poden?
olisi kiva jos joku vastaisi..
multitabs
9
2166
Vastaukset
- Multitabsista
Meillä lapsi syö juuri sitä lactobacillus-Multitabsia. Ei ole mitenkään vaikuttanut vatsan toimintaan. Mutta eiköhän nämä ole yksilöllisiä asioita.
- vitamiinikriitikko
Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä
- perustelujen tivaaja
vitamiinikriitikko kirjoitti:
Oon kehottanut mun tuttuja heittämään multitabsit roskiin ja ostamaan jotain parempaa. Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta, sekundaa sanoisin minä
>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta
Perustelepa väitettäsi!
Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville. - vitamiinikriitikko
perustelujen tivaaja kirjoitti:
>Tuskin ne aineet edes imeytyy tuosta tuoteesta
Perustelepa väitettäsi!
Jonkun tuntemattoman nimimerkin kannanotolla ei nimittäin ole mitään merkitystä - pitäisi saada esim. tutkimustuloksia näkyville.Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
- vitamiinit
Niin, siis onko multitabsilla tehty imeytymiskokeita, ja vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
>vilkaise vähän missä muodossa nuo hivenaineet ovat tossa valmisteessa.
Jokaisella vitamiinilla on yksi ja sama kemiallinen rakenteensa oli se sitten pillerissä tai appelsiinissa. - Anonyymi
Uskaltaako multitabsia syödä kun mainoksessa on musta mies muutunko mustaksi. Liian monen mainoksen mustat pilaa.
- esimerkki on
apteekin seleenitabletit. Tabletteista saama seleeniannos mikrogrammoina on sama riippumatta siitä onko seleeni orgaanisessa vai epäorgaanisessa muodossa. Jos ostaa apteekin käsikauppavalmisteena myytävää natriumselenaattia laittaa rahansa hukkaan, niitä täytyisi syödä 10 jotta niistä saataisiin tarpeeksi seleeniä joka natriumselenaattina annettuna häviää elimistöstä muutamassa tunnissa ja on otettava vähintään kahdesti päivässä.
Orgaaninen seleeni imeytyy niin paljon paremmin että 200mcg päivässä riittää hyvin.- pahalta, haisee
pahalta, saa mahan kipeäksi, en syö!
Niissä on joku ainesosa (rauta?) joka ei tee hyvää mahalle. Olen kuullut muidenkin sanovan. Löytynee joku muu parempi valmiste!
Ota selvää mitä vitamiineja ja kivennäisaineita kipeimmin tarvitset, tutki myös niiden yhteisvaikutuksia. On hyvä tietää niistä, ettei esim. liialla kalsiumilla hävitä muita kivennäisiä.
Sitä varten nämä monivitamiinitabletit tietysti on tehty, että niissä näitä suhteita olevinaan on optimaaliseksi räknätty, mutta pitäneekö sekään paikkaansa.
Suuri osa väestöstä esim. ei ole raudan puutteessa, vaan suorastaan voi kärsiä liiallisest a raudasta kuten keski-ikäiset, vahvaveriset miehet.
- eräs seikka
Usein vitamiineissa on makeutusaineita, joilla on laksatiivisia vaikutuksia. Myös multitabsissa on tällaista makeutusainetta (sorbitolia). Ei maitohappojen pitäisi sekoittaa mahaa vaan tasoittaa sekaisin olevaa mahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274735Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451065Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht131860Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40835- 112789
- 37784
- 142713