Mun poika kääpiöhamsterilla on silmä sillein kiinni kyllä se yrittää kurkkia sillä sen silmällä mutta mikään ei auta..!haluaisin pikaisesti APUA..!!no mutta jos jollain on sama ongelma niin voisitko kirjoittaa uuden palstan niin luen ne joka päivä...mutta no tämä taitaa jo riittää mulle en kestä katsoa mun hamsteria kun se kituu..!!(PS..mulla on vielä sen lisäksi tyttö kääpiöhamsteri joka voi ihan hyvin....!!onneksi.TERVERVEISIN:ihana omistaja...!!!
Poika hamsteri pulassa...
2
264
Vastaukset
- minä vain
mun hamsulla oli sama ongelma.Ootko pitäny niitä samassa häkissä?
Jos oot ni niillä on saattanut tulla riitaa ja se on ehkä loukannut itsensä.
Mun hamsu nimittäin kolautti silmänsä oksaan.(oo onnellinen että siltä ei oo syöty silmää niiku mun naapurin kääpiöhamsulta, niitten koira "söi" sen hamsun silmän. mutta elää se vielä tervettä ja onnellista elämää)- sanna:)
Tässä tulee vastaus: mun hamsulla oli sama ongelma 2 kertaa. se oli kiinni, koska siin oli nii paljo rähmää.. :/ no sit putsasin sen pienellä palalla wc-paperi ja sit se oli taas auki se silmä ja hamsteri kyl pesi itteensä sen jälkeen, et varmasti rähmä lähti. luulisin et sil on kans rähmää, tai sit ne on tapellu. no, jos se ei tolla konstilla lähe, kannattaa käyä näyttää eläinlääkärillä. tuskin mitään vakavampaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096806Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974463L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453769TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133170Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281768- 661188
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551153Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2011152- 91149
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481110