Kiitos Ceaserille kun oli jaksanut järjestää meille BB kekkerit.Joukko ei ollut suuri,mutta hauskaa oli aamuyöhön asti.Otetaanko ensi vuonnan uusiks=)?
KIITOS eilisestä
7
811
Vastaukset
Ja se kirjotetaan muuten Cesar ;)
Hubaa oli ja BB2 kaudella otetaan jo aikasemmin kuin finaalissa... semmoset puolivälibileet joku sunnuntai :))ehkä... nyt ei jaksa kyllä mitään alkaa muokkaamaan niitä pienemmiksi...
Malla... saaku sun ja sun kaverin kuvia laittaa jakoon?... varmaan kysyin eilen mutta.... juunou.. virkistäs vähän muistia hehMalla vahvista tämä lupa sillä samalla osoitteella siihen varjomiitti-osotteeseen millä ilmoittauduitkin
Saammehan syödä ne BB karkit?Kun ne nyt kaikesta huolimatta jäi minulle=).....Ja sorry et kirjotin ton cesarin väärin eka.Niin voi käydä,varsinkin kun alkometrin viisari humahtaa aamulla vielä pohjaan...
- laittakaa
niitä kuvia sitten tänne nettiinkin niin että me toisetkin nähdään miten kivaa teillä oli ;)
priestess kirjoitti:
Saammehan syödä ne BB karkit?Kun ne nyt kaikesta huolimatta jäi minulle=).....Ja sorry et kirjotin ton cesarin väärin eka.Niin voi käydä,varsinkin kun alkometrin viisari humahtaa aamulla vielä pohjaan...
Mä taidan mennä ostamaan lisää ;)
laittakaa kirjoitti:
niitä kuvia sitten tänne nettiinkin niin että me toisetkin nähdään miten kivaa teillä oli ;)
Kuvia jaetaan vain osallistujien kesken.
Sorry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427