Kiitos Ceaserille kun oli jaksanut järjestää meille BB kekkerit.Joukko ei ollut suuri,mutta hauskaa oli aamuyöhön asti.Otetaanko ensi vuonnan uusiks=)?
KIITOS eilisestä
7
811
Vastaukset
Ja se kirjotetaan muuten Cesar ;)
Hubaa oli ja BB2 kaudella otetaan jo aikasemmin kuin finaalissa... semmoset puolivälibileet joku sunnuntai :))ehkä... nyt ei jaksa kyllä mitään alkaa muokkaamaan niitä pienemmiksi...
Malla... saaku sun ja sun kaverin kuvia laittaa jakoon?... varmaan kysyin eilen mutta.... juunou.. virkistäs vähän muistia hehMalla vahvista tämä lupa sillä samalla osoitteella siihen varjomiitti-osotteeseen millä ilmoittauduitkin
Saammehan syödä ne BB karkit?Kun ne nyt kaikesta huolimatta jäi minulle=).....Ja sorry et kirjotin ton cesarin väärin eka.Niin voi käydä,varsinkin kun alkometrin viisari humahtaa aamulla vielä pohjaan...
- laittakaa
niitä kuvia sitten tänne nettiinkin niin että me toisetkin nähdään miten kivaa teillä oli ;)
priestess kirjoitti:
Saammehan syödä ne BB karkit?Kun ne nyt kaikesta huolimatta jäi minulle=).....Ja sorry et kirjotin ton cesarin väärin eka.Niin voi käydä,varsinkin kun alkometrin viisari humahtaa aamulla vielä pohjaan...
Mä taidan mennä ostamaan lisää ;)
laittakaa kirjoitti:
niitä kuvia sitten tänne nettiinkin niin että me toisetkin nähdään miten kivaa teillä oli ;)
Kuvia jaetaan vain osallistujien kesken.
Sorry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674