Tere! Kertokaas nyt hyvät ystävät, että millainen paikka on Kuopiossa tuo K-18? Meillä pitäs olla siellä yliopisto-opiskelijoitten kesken viattomat pikkujoulut, mutta en ole mikään baarikärpänen enkä tiä mittään yökerhoista/baareista. Kertokaas myös jotain hyviä vinkkejä pikkujouluihin ja kertokaa mitä kannattaa välttää tekemästä. Mikä on paras drinkki? En oo pikkujouluissakaan ennen käynyt... voi mahotonta...
Hyvää joulunodotusta kaikille!
P.S. anteeksi tämä sekavan oloinen viesti, olen jo vähän sekaisin pikkujoulujen odotuksesta.
K-18 millanen?
6
1808
Vastaukset
- Slip
Se on sellainen teinihelvetti. Ikäjakauma on 18- 22vee. Itse olen yrittänyt visusti pysyä poissa. Ihan ensisijaisesti en lähtis yliopisto- opiskelijoille suosittelemaan.
Omat suosikkipaukut:
-Virtanen
-hot shot
Hauskaa ensimmäistä pikkujoulua!!!- hmm....
k-18 baarin keski-ikä on nykyään melkein 15-19.
voisi sanoa että varsinainen lihatiski. - Sieltä
hmm.... kirjoitti:
k-18 baarin keski-ikä on nykyään melkein 15-19.
voisi sanoa että varsinainen lihatiski.Olen kolkytkuus, irtoisiko sieltä lihatiskiltä mullekin????
- pikkujoulutonttu
Tuosta olinkin jo tietoinen. Mutta nämä pikkujoulut on siinä mielessä "aikuismaiset" että se paikka on varattu vain ja ainoastaan meille sillon ja vasta myöhemmin tulee ulkopuolisia sinne. Sitten myöhemmin varmaan on jo sen verran maistissaan ettei ne teinixitkään haittoo mittään...
- makunsa kullakin
pikkujoulutonttu kirjoitti:
Tuosta olinkin jo tietoinen. Mutta nämä pikkujoulut on siinä mielessä "aikuismaiset" että se paikka on varattu vain ja ainoastaan meille sillon ja vasta myöhemmin tulee ulkopuolisia sinne. Sitten myöhemmin varmaan on jo sen verran maistissaan ettei ne teinixitkään haittoo mittään...
Ajattelin, että kerronpa sinulle muutaman käyntikertani perusteella sisätiloista, sisustuksesta jne. Mutta sitten tajusin, etten tiedä noista mitään. Tupakansavu on yleensä niin tiuhaa, ettei siellä eteensä näe =)
Mutta jos teidän kekkereihin leopardikuvioiset vanhalla yrjöllä, vahvalla tupakalla ja muutamalla oluella vahvistetut jakkarat kelpaa, niin sitten.
- se ole
aikamoinen limudisco
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753