f-securea,missä mahtaa olla syy.latasin siis elisan sivuilta ton uuden version kokeiltavaksi ja nyt kone ilmoittaa että koneessani ei ole mitään virusohjelmaa/palomuuria vaikka ne ovat kyllä toiminnassa.miten saan siis muutettua Tietoturvakeskuksen ilmoitusta että kaikki on kunnossa.
tietoturvakeskus
1
161
Vastaukset
- harza-vaan
Eihän sinulla vain ollut jo toimivaa virusturvaohjelmaa tai palomuuria koneessa kun asensit sen kokeiluversion? Joka tapauksessa poista kaikki virusturvaohjelmaan viittaavat ohjelmat käytöstä ennenkuin asennat uutta. Eli mene sinne Elisan sivulle ja lataa ohjelma uudestaan koneellesi johonkin kansioon. Poistu netistä ja poista kaikki vanhat virusturvaohjelmat koneeltasi ja käynnistä kone uudelleen tarkista vaikka resurssinhallinnasta, ettei koneelle jäänyt mitään virusturvaan liittyvää kansiota kute F-Secure tai vastaava poista palomuuriohjelma käytöstä ja asenna kyseinen kokeiluohjelma uudelleen, käynnistä palomuuriohjelma ja kone uudelleen. Nyt ei pitäisi herjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057