Poika ei osannut pienenä sanoa sanaa nipstonkit, vaan käytti sen sijaan noista sanaa kidkodkorkit.
Ajatelkaa miten paljon vaikeammaksi lapsi itse väänsi nipstonkit sanan :D.
Tämä on hauska
4
1202
Vastaukset
- mistä?
Ja hauskuus oli... missä?
Typerä pentu ei osaa sanaa ja vääntää siitä toisen. Edelleenkin, missä se hauskuus oli?- Rauski
Juttu oli ihan hyvä.
Itse haluan tiedustella aloittajalta, että mitkä helevetit on nipstonkit. Tongit? Pinsetit? Sakset? Kynsileikkuri? Sivuleikkuri? Olenko edes lähellä? - ...
Kaltaisesi kirjoittelijat suorastaan oksettavat minua. Tekisi mieli tarttua kurkkuun ja ravistella, että saisiko sinne päähän syttymään edes jonkun lampun.
Jos sulla ei ole mitään sanottavaa, mitään mitä olet itse kuullut lasten suusta tms. niin mene sitten muualle valittamaan tai pura tuota angstiasi vaikka äidillesi. - tarhapöllö
... kirjoitti:
Kaltaisesi kirjoittelijat suorastaan oksettavat minua. Tekisi mieli tarttua kurkkuun ja ravistella, että saisiko sinne päähän syttymään edes jonkun lampun.
Jos sulla ei ole mitään sanottavaa, mitään mitä olet itse kuullut lasten suusta tms. niin mene sitten muualle valittamaan tai pura tuota angstiasi vaikka äidillesi.Menkää muualle kinaamaan! Tekee ilkeetä lukea tuollaista tekstiä. Miettikää nyt minkälainen olo tulee viestin kirjoittajalle. Ei kenenkään ole pakko nauraa, mutta jos ei ole hyvää sanottavaa niin olkoot hiljaa sitten.
Ei kenenkään tarvitse saada pahaa mieltä.
Herätkää suomalaiset!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710