riihimäen seurahuone

mävaannn

minkälainen paikka on riihimäen seurahuone..?? nuorisopaikka?

10

4052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiku

Nuorta on porukka siellä.Itse mielummin suuntaan yövuoroon.

• kepu

Juuri näin,ihan hirveä paikka.

• Sussu

Siideri 6e!!! Törkeen hintasta.Ei se nyt niin tasokas paikka ole.Eilenkin oli varmaan 20 ihmistä vallan raahautunut paikalle.

• olin yötä

siellä vuonna 1966.(siis tuhatyhdeksänsataakuuskutkuus) Ei menossa ollut valittamista.
      Eikä aika kultaa muistoja.

• surkee

eli OG on parempi

• Tinttaralla

Oli melkoinen yllätys mennä tyylikkääksi kehuttuun OG-baariin, sehän oli aika kamala sisustukseltaan. Ulkoapäin rähjäinen, etuosa ihan ok mutta bilisnurkkaus ihan kamala. Lattiat oli friikin väriset, istuimina Ikean halpissohvia ja joku kalsarinvärinen penkki vissiin jostain Sotkan ylijäämävarastosta ja tunnelma kolkko ja kylmä. Lattia yksiväriseksi (vaikka tiilen sävy), yhteensopimattomat värit poit ja suomileijonat, rempan jäljet ja takahuoneen roskat pois näkyvistä. Soittakaa vaikka Inno hätiin, tulee muuten mieleen vanha kunnon nuorisoyökahvila Yökkönen.

• helvettiä
        Tinttaralla kirjoitti:

Oli melkoinen yllätys mennä tyylikkääksi kehuttuun OG-baariin, sehän oli aika kamala sisustukseltaan. Ulkoapäin rähjäinen, etuosa ihan ok mutta bilisnurkkaus ihan kamala. Lattiat oli friikin väriset, istuimina Ikean halpissohvia ja joku kalsarinvärinen penkki vissiin jostain Sotkan ylijäämävarastosta ja tunnelma kolkko ja kylmä. Lattia yksiväriseksi (vaikka tiilen sävy), yhteensopimattomat värit poit ja suomileijonat, rempan jäljet ja takahuoneen roskat pois näkyvistä. Soittakaa vaikka Inno hätiin, tulee muuten mieleen vanha kunnon nuorisoyökahvila Yökkönen.

tämä seurahuoneeseen liittyy??

• joo-oo
        Tinttaralla kirjoitti:

Noh, mene sinä äitisi nurkista vaikka käymään sinne Yökköseen ja laula gospelia sydämesi pohjasta.
        Tuskin OG ja sen fiilis on sinun kaltaisiasi puskarunkkareita varten.
        Ja soita vaikka sille Innon homolle jäbälle, niin saat mieleistäsi seuraa.

• eilen

että kyseinen paikka on nykyään aika perseestä. Mikä vittu teitä 18wee housutroikkuu hoppareita vaivaa?? Ette ole 50 centtejä, ettekä lähellekään sen kokoisia niin miksi vitussa te "omistatte" koko maailman. Ei pysty ku nauraan koko touhulle. En suosittele kuin alle 20 vuotiaille.

• the king

Meillä jokaisella on paikkamme, ehkäpä kalsarikännit 42" lcd:stä kotiteatterijärjestelmän opiskelijapimujen kera on rock-pop-ja-she-on-shiinä !

Ei tarvitse kajota näihin shit-mestoihin.
        Ja ne jotka sinne menee, niin nauttikoot dj-nuljukoista, jotka luulevat osaavansa, mutta vain luulevat, senhän kertoo JO väkimäärä :-p

.:: * the king * ::.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe