Kun on nyt ollut uutisissa juttuja siitä, että turvatarkastus jonot ovat pitkiä. Kun ne nykyään haluaa läpivalaista takit ja tietokoneet. Eikö olisi järkevää laittaa takit ruumaan menevään matkalaukkuun. Itse ainakin teen näin. Se nopeuttaisi turva tarkastusta. Eihän sillä takilla tee mitään lennon aikana. No bisnes miehillä/naisilla se kuuluu asusteeseen, joten se on eri asia. Mutta miksi turhaan kantaa takkia mukana, kun ei sillä tee lennon aikana mitään?
Miettikää
Tätä
3
1418
Vastaukset
- satunnainen matkaaja
Paitsi, että matkatavaroilla on silloin tällöin tapana hukkua tai ainakin myöhästyä. Voi olla aika ikävää saapua Montréaliin ilman talvitakkia.
- noita sattuu
Aika harvoin kai noita katoo. Jonkin verran olen matkustellut ja ei oo omalle kohdalle sattunut. Tosin en ole kyllä muiltakaan tutuilta kuullut että näin olisi käynyt.
noita sattuu kirjoitti:
Aika harvoin kai noita katoo. Jonkin verran olen matkustellut ja ei oo omalle kohdalle sattunut. Tosin en ole kyllä muiltakaan tutuilta kuullut että näin olisi käynyt.
Fiksua on laittaa kaikki ruumaan mitä ei lennon aikana tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648