Se on tässä joulussa vähän niin, että unohdetaan mitä juhlitaan etenkin lapsilla.Lapset ajattelevat vain kun joulupukki tulee ja sitten he saavat lahjoja.Kyllä aikusiltakin välillä varmasti unohtuu miksi joulua vietetään.Minultakin tuppaa unohtumaan, että jouluahan vietetään Jeesuksen syntymän takia.Ei pahalla eikä minun mielestä joulu ole huono juhla, mutta hiukan se on ainakin tuon joulupukin osalta pakanallinen juhla.Entä teidän mielestä kertokaa mieli piteenne tästä asiasta!
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! T:ANTSA 13V.
Harmillista, että
2
232
Vastaukset
- lapsenmielinen minäkin
kanssasi aivan samaa mieltä. vaan joulu on joulu, vaikka kaikki asiat ei niin hyvin olisikaan. jos jokaisella olisi ruokaa ja ripaus hyvää mieltä...joulu olisi siinä
- Niina
hyvä että joku minun ikäisenikin on vielä tuolla kannalla, kaikki koulussa aina kyselee toisiltaan että mitä he aikovat pyytää lahjaksi ja niin edespäin. aikovat saada tosi kalliita kännyköitä ym.
Kyllähän se niillä joilla on varaa hemmotella lapsiaan kalliilla joululahjoilla, mutta meidän perheessä on tienattu aina sen verran että kaikille lapsille (6) saadaan jokin mieluinen lahja, vähän isompikin vaikka, ja sitten vaikka jotain yhteistä kaikille.
Mutta minä aina sanonkin että ei minulle tarvitse ostaa lahjoja, onhan se aina kiva toki saada lahjoja mutta en minä edes tarvitse mitään.
Olipas pitkä selostus. Minultakin hyvää joulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298