juteltu ollaan ja silloin tällöin törmäilty.
Meitsi aikalailla jotain sähköä tuntee miestä kohtaan....antoi puhelinnumeronsa että saa soittaa jos jotain "asiaa".Kerran olen soittanut ja pari kertaa viestiä laittanut.Vastannut on aina mutta sieltäpäin ei mitään aloitetta tule.
Katseista, eleistä on tullut sellainen tunne, että saattaisin kiinnostaa ko.henkilöä mutta miksi hän ei tee mitään aloitetta itse?
Olen yrittänyt kaikesta "tärinästä" huolimatta olla oma itseni mutta....mitä olen kenties viestittänyt väärin ettei kontaktia tule sieltäpäin???
Apua en ilkeä enempää viestitellä tai soitella kun koskaan ei sieltä soittoa tule.
Vastaukset ovat olleet kyllä tosi makeita...
Voi räkä tää epätietoisuus riepoo (tää ei ole muuten mitään teinijuttua vaan aikuisia ihmisiä).
Oiskoon
tässä jotain...
2
632
Vastaukset
- ei kai se
olis huviksen sitä tai tarkoituksetta
puhelin numeroaan
antanut,
höh? - Jeanne
...olet aikuinen siis ota iisisti ja pidä sinäkin vähän paussia siinä soittamisessa, kyllä hän sit soittaa !! Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun tekevät pikkujutusta suuren ongelman ?! Anna ajan kulua, hiljaa hyvää tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774