myöntää, että paras voitti vaikka ei Perttua äänestänytkään? Äänestin itse muuta kuin Perttua, mutta täytyy myöntää että oikealle ihmiselle voitto meni. Paljon onnea Pertulle, ansaitsi kyllä voittonsa!!!
Olenko ainut ,joka
4
660
Vastaukset
- åke
täällä tarvita sinunlaisia pikkupilluja.
- isompi
ku pikku :)
- .......
En tiedä voittiko oikea... voihan tuostakin olla montaa mieltä. Mutta se voitti, joka sai eniten ääniä, eli siinä mielessä tietysti oikea voitti.
..Itse en ikinä voinut mitään Pertusta saamalleni ensivaikutelmalle, joka ei välttämättä mairitellut.. mutta täytyy sanoa, että kovin kiinnyin Perttuunkin viikkojen mittaan. Ihan mukava, että Perttu rikastui. Olisin suonut voiton kyllä ihan kelle tahansa talosta, huipputyyppejä kaikki - kun uskallat sanoa
mielipiteesi niinkuin se on. Sinulla on selkäranka, niinkuin ihmisellä pitääkin olla. Kilapailu on kilpailtu ja hyväksykäämme se.
Minä kylläkin olen Perttu-fani, mutta en pidä, että kilpailun jälkeen enää jatketaan tuota haukkumista kenestäkään. Ei se ollut kivaa kilpailun aikanakaan.
Kaikkea hyvää sinulle elämässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099