Olen huomannut että Suomessakin on menossa Idols- kilpailu.
Täällä meillä oli finaali tänä iltana ja suosikkini voitti!
En paljoa katsele TV:tä, mutta kun tämä kilpailu alkoi syksyllä niin satuin näkemään ensimmäisen ohjelman, missä kilpailuun pyrkiviä ruvettiin "seulomaan" loppukilpailuja varten.
Jäin kiikkiin ja olen katsonut joka ikisen ohjelman.
Täällä on ollut todella kova porukka mukana.
Täytyy vaan ihmetellä, kuinka on mahdollista että täällä on niin paljon tähtiainesta kevyemmän musiikin alueella.
Monet noista loppukilpailuun osallistuneista ovat erittäin lahjakkaita ja oikeastaan kuka tahansa heistä olisi ollut arvollinen saamaan tittelin Idol 2005.
Nyt se meni Agnes Karlssonille, 17-vuotiaalle koulutytölle, josta vielä tullaan kuulemaan tulevaisuudessakin.
Idols
7
834
Vastaukset
- O:n tytär
....Sibelius-viulukilpailua. Alkuerät olen kuunnellut radiosta, mutta tämäniltaisen finaalin TV:stä.
Oli mielestäni korkeatasoinen kilpailu, vaikka en ehkä ole pätevä sanomaan, kun en itse soita viulua. Suosikkini(kiinalainen nuori mies) ei voittanut, mutta hyvä soittaja oli voittajakin. Paitsi Sibeliusta, soittivat paljon mm Tsaikovskya. On ollut nautinnollisia viikkoja:)).- Helena04 ejk.
Parasta Sibeliusviulukilpailuissa on myös sen musiikillinen anti, ihanaa musiikkia hyvien nuorten taiteilijoiden esittämänä. Vaikea maallikon oli heistä parasta erottaa. Kuitenkin suosikkini voitti. Herkkä nuori tyttö. Perhe Venäjältä Saksaan muuttanut. Näin paremmat mahdollisuudet kehittymiseensä saanut, mutta venäläinen herkkä sydän säilynyt. Ja sen aisti maallikkokin. "Nirvanassa" olin taas kerran. Tsaikovskya... :))
- kuulolla ja katseella
Helena04 ejk. kirjoitti:
Parasta Sibeliusviulukilpailuissa on myös sen musiikillinen anti, ihanaa musiikkia hyvien nuorten taiteilijoiden esittämänä. Vaikea maallikon oli heistä parasta erottaa. Kuitenkin suosikkini voitti. Herkkä nuori tyttö. Perhe Venäjältä Saksaan muuttanut. Näin paremmat mahdollisuudet kehittymiseensä saanut, mutta venäläinen herkkä sydän säilynyt. Ja sen aisti maallikkokin. "Nirvanassa" olin taas kerran. Tsaikovskya... :))
Melkoisia elämänvaiheita olivat jotkut käyneet läpi saadakseen soittaa, tuossakin kilpailussa.
Harmillista suomalaisosallistujan epäonni otelautansa kanssa. Lehdestä lueskelin.
- Yrittänyt
Olen todella yrittänyt useampaan kertaan katsoa sitä idolia mutta siinä on käynyt kuten kauniiden ja julkeiden kanssa.
Yhtään jaksoa en ole jaksanut loppuun.
On meitä kai muitakin.
Ps. En ole havainnut itsessäni keskittymisvaikeuksia.- tuijottelija
Edellistä kisaa en myöskään jaksanut (tai yksinkertaisesti kyennyt)seurata, mutta tässä olen myötäelänyt melkein alusta asti. Täytyy myöntää, että joskus on ollut pakko hetkeksi hellittää...:D
Nämä viimeksi nähdyt jaksot eivät ole enää sillä tavalla tuoreesti yllättäneet, jokohan kisailijat itsekin alkavat väsyä...vähetessään?
No joo, jospa nyt tässä kehtaisin tunnustaa senkin, että uniinkin tuli tuo yksi tyyppi.:DDD
Tämä ei niin loistavaa ääntää omaava ...Ilkka!
Kyllä olin hämmästynyt aamulla. - mummeliini
tuijottelija kirjoitti:
Edellistä kisaa en myöskään jaksanut (tai yksinkertaisesti kyennyt)seurata, mutta tässä olen myötäelänyt melkein alusta asti. Täytyy myöntää, että joskus on ollut pakko hetkeksi hellittää...:D
Nämä viimeksi nähdyt jaksot eivät ole enää sillä tavalla tuoreesti yllättäneet, jokohan kisailijat itsekin alkavat väsyä...vähetessään?
No joo, jospa nyt tässä kehtaisin tunnustaa senkin, että uniinkin tuli tuo yksi tyyppi.:DDD
Tämä ei niin loistavaa ääntää omaava ...Ilkka!
Kyllä olin hämmästynyt aamulla.olen jonkinverran seurannut. Minusta tuntuu myös, että kilpailijat ovat hieman väsähtäneet. Jotenkin puuttui puhti viime kerralla.
Minusta tämä vietnamilaispoika oli aika hyvä ja yllätyksellinen. Mielestäni hän olisi voinut olla loppuun saakka mukana.
Agnes putosi ja oli hyvä niin. Eihän hän osannut suomenkieltäkään kunnolla eikä edes ollut Suomen kansalainen. Minusta ensimmäiseen sijaan on etuoikeutettu juuri Suomen kansalainen täällä Suomessa.
Ei taida ikäihmiset olla kiinnostuneita tällaisista ohjelmista. Mielekkäämpi kuitenkin kuin kaiken maailman Tosi-TV-ohjelmat. - niinseon
mummeliini kirjoitti:
olen jonkinverran seurannut. Minusta tuntuu myös, että kilpailijat ovat hieman väsähtäneet. Jotenkin puuttui puhti viime kerralla.
Minusta tämä vietnamilaispoika oli aika hyvä ja yllätyksellinen. Mielestäni hän olisi voinut olla loppuun saakka mukana.
Agnes putosi ja oli hyvä niin. Eihän hän osannut suomenkieltäkään kunnolla eikä edes ollut Suomen kansalainen. Minusta ensimmäiseen sijaan on etuoikeutettu juuri Suomen kansalainen täällä Suomessa.
Ei taida ikäihmiset olla kiinnostuneita tällaisista ohjelmista. Mielekkäämpi kuitenkin kuin kaiken maailman Tosi-TV-ohjelmat.Jostain syystä niitä Big Brothereita oudoksuu, kuin tirkistelisi salaa toisen kotiin.
Taitavat vähän näytellä hekin, katsojien iloksi tai inhotukseksi?
Olen jonkun kerran vilkaissut, hyvin riitti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419
