Minkä värinen ruokailuryhmä käy merbau lattian kanssa. Seinät on valkoiset. Keittiön kaapistot valkoiset, taso sauvakirsikka (saman värinen kuin lattia). Pähkinän väriin olen itse ihastunut mutta onko se huono tummalla lattialla? Mattoa en laita, koska pieniä lapsia niin sotkut on helpompi siivota paljaalta lattialta.
Olen erityisesti tykästynyt Liiaksen raita ryhmään tai Essen saman tyyliseen, mutta molemmissa hinnat meidän budjettiin liian isot. (n.1800 €)Tietääkö kukaan onko jossain saman tyylistä edullisempana.
ruokailuryhmän väri ym..
2
428
Vastaukset
- Lapsiperhe
samaa sävyä kuin lattiat ja tasot. Meillä on kirsikkalattia ja kaapistot, seinät valkoiset. Kappien sokkeli ja välitila sekä koneet teräs. Valitsin pöydäksi kirsikanvärisen paksulla matta/kirkaslasilla olevan ruokapöydän. Ihan hyvältä näyttää. Lasi keventää hieman.
Valkoista pöytää ei kannata ottaa. Siinä on ainakin vähintään jalat aina jossain soseessa ja pärskeissä ja menee rumannäköiseksi ajan mittaan.
Ruokapöytä on pitkän ajan sijoitus. Kannattaa satsata siihen mutta muistaen että se on siinä silmien alla monta vuotta, eli ei se 1800 kauhean paha ole, vai?- ööö
Olen löytänyt muutaman varteenotettavan vaihtoehdon, joiden välillä pähkäilen. Toinen on pähkinän väriseksi petsattua koivua ja toinen lämpökäsiteltyä koivuviilua. Kumpi parempi? samaa hintaluokkaa molemmat.
Samaa sävyä olisi ajatuksena laittaa, mutta vaikea löytää. Taso on tumma vaikka nimeltään onkin kirsikka, lähellä tuota merbau lattian väriä. Kirsikan väriset pöydät, joita olen nähnyt ovat selvästi vaaleampia. Se lämpökäsitelty koivuviilupöytä on ehkä lähimpänä, mutta onko häiritsevää jos lattia, tasot ja keittiönpöytä on vähän sinnepäin samaa sävyä? Pähkinää ajattelin sillä, että ajatuksena olisi hankkia olohuoneeseen pähkinän värisiä kalusteita ja olohuoneesta on osittain näkyvyys keittiöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872