ruokailuryhmän väri ym..

ööö

Minkä värinen ruokailuryhmä käy merbau lattian kanssa. Seinät on valkoiset. Keittiön kaapistot valkoiset, taso sauvakirsikka (saman värinen kuin lattia). Pähkinän väriin olen itse ihastunut mutta onko se huono tummalla lattialla? Mattoa en laita, koska pieniä lapsia niin sotkut on helpompi siivota paljaalta lattialta.

Olen erityisesti tykästynyt Liiaksen raita ryhmään tai Essen saman tyyliseen, mutta molemmissa hinnat meidän budjettiin liian isot. (n.1800 €)Tietääkö kukaan onko jossain saman tyylistä edullisempana.

2

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsiperhe

samaa sävyä kuin lattiat ja tasot. Meillä on kirsikkalattia ja kaapistot, seinät valkoiset. Kappien sokkeli ja välitila sekä koneet teräs. Valitsin pöydäksi kirsikanvärisen paksulla matta/kirkaslasilla olevan ruokapöydän. Ihan hyvältä näyttää. Lasi keventää hieman.
      Valkoista pöytää ei kannata ottaa. Siinä on ainakin vähintään jalat aina jossain soseessa ja pärskeissä ja menee rumannäköiseksi ajan mittaan.

Ruokapöytä on pitkän ajan sijoitus. Kannattaa satsata siihen mutta muistaen että se on siinä silmien alla monta vuotta, eli ei se 1800 kauhean paha ole, vai?

• ööö

Olen löytänyt muutaman varteenotettavan vaihtoehdon, joiden välillä pähkäilen. Toinen on pähkinän väriseksi petsattua koivua ja toinen lämpökäsiteltyä koivuviilua. Kumpi parempi? samaa hintaluokkaa molemmat.

Samaa sävyä olisi ajatuksena laittaa, mutta vaikea löytää. Taso on tumma vaikka nimeltään onkin kirsikka, lähellä tuota merbau lattian väriä. Kirsikan väriset pöydät, joita olen nähnyt ovat selvästi vaaleampia. Se lämpökäsitelty koivuviilupöytä on ehkä lähimpänä, mutta onko häiritsevää jos lattia, tasot ja keittiönpöytä on vähän sinnepäin samaa sävyä? Pähkinää ajattelin sillä, että ajatuksena olisi hankkia olohuoneeseen pähkinän värisiä kalusteita ja olohuoneesta on osittain näkyvyys keittiöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe