Syntymäpäivä keskellä jouluna!

Nimetön

Minulla on syntymäpäiväni keskellä joulua ja se on 21.12. Minua harmittaa etten pystyisi kutsumaan ystäviäni ja sukulaisia syntymäpäivän vietoksi, kun he viettävät joululomaa. Onko teilläkin syntymäpäivää keskellä joulua? Miten te suhtaudutte tähän asiaan? Isoveljelläni sattuu olemaan myös 24.12 eli keskellä jouluaattoa!

12

1253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiris

Minullakin on (22.12), eikä se minua haittaa.. Voihan ne syntymäpäivät viettää ystävien ja sukulaisten kesken aikasemmin tai myöhemmin kun juuri syntymäpäivänä.

• vaikeinta

Tyttäreni on kohta kolmen, syntynyt 24.12. En vielä ole keksinyt ratkaisua tähän synttäriongelmaan, mutta ilmeisesti jotain olisi keksittävä, koska hän alkaa osata synttärijuhlia jo kaivata (isosiskollakin on, elokuussa). 1 ja 2-vuotisjuhlat menivät vielä joulun ohessa, mutta tänä vuonna olisi varmaan tehtävä edes kakku..

• eihän tuo ole keskellä joulua , vaan ennen joulua , joulu on 24.12 alkaen kestäen noin kolme päivää pitäen sisälläään jouluaaton jpulupäivän ja tapaninpäivän ja joulusaunan voi voi kunpa ois jotain iloa sun päivääsi. veljelläsi on jouluna synttärit se on totta

• syntymäpäivä

Olen syntynyt 27.päivä.
      En vietä syntymäpäiviä. Minusta se ei ole niin tarpeellista. Riittää kun joku laittaa tekstiviestillä synttärionnittelut.
      Joulu juuri ollut ja uusivuosi tulossa en ymmärrä miksi pitäisi synttäreitäkin juhlia.
      Ei se ole niin tärkeää...älkää stressatko.

• ..vaan vuosipäivä!

Meillä on vuosipäivä 21.12. Tavallaan olisi ihanaa viettää erikseen tärkeää päivää, mutta ollaan sovittu että juhlitaan sitte joulua samalla kertaa. Useinmiten molemmat ollaan ihan aattoon asti töissä, joten ei hirveästi jaksa mitään ihmeempiä väsätä. Saapahan sitte jouluna rentoutua ja nauttia toistensa seurasta kunnolla.

• asian näin

Meidän tyttö syntyi jouluaattona (24.12) 1998. Nykyään vietämme kaveri synttärit siinä 19-21pv joulukuuta paikkeilla, sukulaiset saavat kakkua samaan aikaan isonvelikin, jonka synttärit on vasta 2.4. Tyttö itse päätti ollessaan 4 vuotias, että haluaa kaverit lähempänä oikeaa päivää. Kyllästyi vissii selittämiseen. Sukulaisille ei tarvitse selitellä, niin huhtikuu on hälle sopinut

• Uusivuosi

Ja kaikki juhlii mun puolesta..hih..

• Jouluna syntynyt

21.12. on paljon ennen joulua. Olen syntynyt 25.12. eli joulupäivänä. Olen aina saanut jonkun paketin joulupäivänä syntymäpäivälahjaksi enkä joulupaperissa. Silloin ei kyllä taatusti tule kukaan kylään. Tapanina ehkä jo kyläillään jonkin verran.

• höpsis

lapsena vedottiin ettei tarvi lahjoja kun joulu tulee ja nyt aikuisena kukaan ei kerkiä joulukiireiltään bilettämään edes täysille kympeille.

• 2012

mulla ihan sama yhyy...

• Nipaus
        2012 kirjoitti:

mulla ihan sama yhyy...

oon syntyny 19.12 ja eikä minua ole haitannut yhtään vaikka olenkin syntynyt vähän enne joulua.. synttäreitä vietän tänäkin vuonna viikolla 50. eli edeltävänä viikonloppuna ennen oikeaa päivää. ja kaveritkin ostaa sit yleensä yhdistetyn joulu-synttärilahjan johon voi sit laittaa vähän enemmän rahaa kuin pelkästää yhenne lahjaan, mikä on sopinut minulle ihan loistavasti,vaikka eihän ne lahjat ole se olennainen vaan yhdessä olo ja että kaikilla on hauskaa =)

• ihmettelee

eihän 21. päivä oo edes keskellä joulua. on kyllä tyypillä päivämäärät sekaisin. riippuu millaisia ihmisiä kavereina. mun kavereista kyllä kaikki olis valmiita juhlimaan mun synttäreitä, vaikka ne oli "keskellä" joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe