Käväisinpä juuri sokkotreffeillä tutkimassa, millaisia naisia miehet etsivät. Yllättäen törmäsin nickiin rahaa nuorelleTurku. Kummastelin ja käväisin huvikseni miehen juttusilla. Kyseessä oli 45-vuotias mies, joka etsi nuorta seksiseuraa. Kerroin olevani 14-vuotias tyttö ja hän lupasi maksaa kahden tunnin sessiosta 900 euroa. Mietin, miten nuoreen tämä mies on valmis sekaantumaan ja sanoin, että voiko 13-vuotias bestis tulla mukaan. Se kävi oikein hyvin ja molemmat olisivat saaneet maksun, tosin 3-4 tuntia olisi pitänyt viettää hänen luonaan.
Hyvät äidit! Katsokaa, missä päin tyttärenne seikkailevat netissä, täällä todellakin on kaikenlaisia hulluja saalistamassa.
Mies ilmoitti myös puhelinnumeronsa, johon tyttöparat olisivat voineet soittaa Turkuun päästyään. Numero oli salainen, tietysti. Mutta aion kyllä selvittää, voidaanko tämä mies laittaa seurantaan, poliisihan kyllä saa selville myös salaiset numerot.
Pedofiilit netissä
20
1116
Vastaukset
- noname
On myös mahdollisuus, että kyseinen "mies" oli
pilaileva kakara.
Toki myös hyvin mahdollista, että oli 45 v pedo-
fiili. Nää keskustelupalstat on täynny leikkiviä
penskoja.
Eikös tolla 1800 eurolla voi mennä jo käymään
Aasiassa ja leikkiä pikkutyttöjen tai poikien
kanssa pari viikkoa. Sanoisin, että joku vähän
höynäytti sinua.- Laura
Niin no.. kokemuksesta tiedän, että sitä voi hinnoillakin höynäyttää pikkutyttöjä. Että lupaa maksavansa, vaikkei maksakaan - pikkutyttöjä nyt voi höynäyttää aika monella eri tavalla - koska he ovat lapsia, siis syyttömiä ja vastuuttomia siihen, että jos aikuiset pitävät heitä seksileluinaan. Ja joku voi saada tyydytystä pelkästään juttelemalla tollasia juttuja, tapauksia on erilaisia.
Mutta tiedän, että oikeitakin pedofiilejä on. Ja kun se kerran sattuu, ei uhri pääse traumoistaan eroon vuosikausiksi, kun taas hyväksikäyttäjä saattaa saada surkean tuomion - tai päästä kokonaan vapaaksi!!!! - toisen ihmisen, eli lapsen, pilaamisesta ja elämisen vaikeuttamisesta. Vahingon minimoimiseksi siis tollaset asiat kannattaa tutkia - vaikka kyseessä sitten olisi pilaileva lapsi, olisi sekin tosi typerää. Ja harvoin pilailevalla lapsella on mahdollisuus hankkia itsenäisesti salainen puhelinnumero.
Huh! Lasten hyväksikäyttö on semmonen juttu, mitä itse kunkin tulisi ainoastaan boikotoida kaikin tavoin, mitä enemmän sellaista on, sitä varmemmin saamme lisää onnettomia ihmisiä ja rappiota tähän maailmaan.
Laura - Anna
Laura kirjoitti:
Niin no.. kokemuksesta tiedän, että sitä voi hinnoillakin höynäyttää pikkutyttöjä. Että lupaa maksavansa, vaikkei maksakaan - pikkutyttöjä nyt voi höynäyttää aika monella eri tavalla - koska he ovat lapsia, siis syyttömiä ja vastuuttomia siihen, että jos aikuiset pitävät heitä seksileluinaan. Ja joku voi saada tyydytystä pelkästään juttelemalla tollasia juttuja, tapauksia on erilaisia.
Mutta tiedän, että oikeitakin pedofiilejä on. Ja kun se kerran sattuu, ei uhri pääse traumoistaan eroon vuosikausiksi, kun taas hyväksikäyttäjä saattaa saada surkean tuomion - tai päästä kokonaan vapaaksi!!!! - toisen ihmisen, eli lapsen, pilaamisesta ja elämisen vaikeuttamisesta. Vahingon minimoimiseksi siis tollaset asiat kannattaa tutkia - vaikka kyseessä sitten olisi pilaileva lapsi, olisi sekin tosi typerää. Ja harvoin pilailevalla lapsella on mahdollisuus hankkia itsenäisesti salainen puhelinnumero.
Huh! Lasten hyväksikäyttö on semmonen juttu, mitä itse kunkin tulisi ainoastaan boikotoida kaikin tavoin, mitä enemmän sellaista on, sitä varmemmin saamme lisää onnettomia ihmisiä ja rappiota tähän maailmaan.
LauraMä oon sun kanssas samaa mieltä.Ei kuule tarvitse mennä hesaa ja espaa pidemmälle kun jo ulkomaaliset (en pahalla tarkoita) vanhat 30-40 vuotiaat miehet pyyrelvät juttusille 13-15 vuotiait tyttöi.No ei mun mielestä kovin ystävältä kuulosta.
En leikkis pedofiili asioilla ollenkaan vaan selvittäisin asian.Kyse ei ole siitä että saadaanko se ihminen PELKÄSTÄÄN telkien taakse vaan myös siitä että lapselle jää IKUISET TRAMAT tollasist tapahtumista.
Eli vanhemmat: katsokaa tosiaan minne lapsenne netissä menevät ja esim.chatit on mitä helpoimpii paikkoi jos minkäki näköisille pedofiileille. - äiti -66
Hei!
Korjasin heti huomattuani juttuni asiavirheen, tarjous oli siis 900 mk eli 150 euroa per tyttö. Koska automaattisesti käännän eurot päässäni markoiksi, meni asiat vähän sekaisin. Toivottavasti näet tämän korjauksen. - Laura
Anna kirjoitti:
Mä oon sun kanssas samaa mieltä.Ei kuule tarvitse mennä hesaa ja espaa pidemmälle kun jo ulkomaaliset (en pahalla tarkoita) vanhat 30-40 vuotiaat miehet pyyrelvät juttusille 13-15 vuotiait tyttöi.No ei mun mielestä kovin ystävältä kuulosta.
En leikkis pedofiili asioilla ollenkaan vaan selvittäisin asian.Kyse ei ole siitä että saadaanko se ihminen PELKÄSTÄÄN telkien taakse vaan myös siitä että lapselle jää IKUISET TRAMAT tollasist tapahtumista.
Eli vanhemmat: katsokaa tosiaan minne lapsenne netissä menevät ja esim.chatit on mitä helpoimpii paikkoi jos minkäki näköisille pedofiileille.Niin se ikävä kyllä on, että Internetin tuomien ihanuuksien myötä tulee myös niitä ikävyyksiä.
Löysin just netistä sivuja, joissa nuori mies kertoi palvovansa saatanaa ja olevansa pedofiili. Sivuilla oli myös kuvia lapsista, ei alastomia, mutta _joidenkin_ ihmisten lapsia. Kuvien vieressä oli tekstejä, missä kerrottiin, että lapsia tulee raiskata, koska he ovat pahoja.
Provokaatiota tai ei, siitä oli tehtävä ilmoitus. Nähtävästi aika moni oli tehnyt, sillä huhtikuusta auki olleet sivut suljettiin kahdessa päivässä (loistavaa!). Uh huh. Luettuani hiukan näitä sairaita sivuja oksennus pyrki kurkkuun pitkin iltaa.
Ja jos löydätte niitä, niin ilmoittakaa ne viipymättä sivujen ylläpitäjälle esim. palautelomakkeessa tai sitten www.poliisi.fi, esim. vihjeilmoituksessa tms.
- Nainen
Mietippä, kun itse olit 14-vuotias, olisitko lähtenyt tuollaisen äijän luo? Jokainen tämän viestin lukia voi miettiä sitä, että olisiko sen ikäisenä todellakin tehnyt niin? Minä en olisi lähtenyt vaikka olisin saanut miten paljon rahaa tahansa! Älä siis pidä lapsia aivottomina!
Tiedän, että tuona "nuoruutesi aikana ei ollut tuollaisia ihmisiä", voi kuule oli, mutta piilossa.- niimpä
Ettå olivat piilossa,onkin yksi hyvä syy.Ja ei lapset idiotteja ole,mutta ei 14 vuotiaalla ihan kamalasti ole edes kykyä ajatella moista!kyllä vanhempien tulisi seurata,ja kaikintavoin tätä sairasta maailmaa vastaan suojata lapsensa.
- äiti -66
Lapset eivät ole idiootteja, tietenkään, mutta yksinhuoltajana tiedän, että nykyään yksinhuoltajat (ainakin työssäkäyvät) ovat tiukilla, eikä meillä ole rahaa hankkia lapsille kuin vain tuikitarpeellinen. Varsinkin meidänlaistemme lapset ovat vaaravyöhykkeellä, maailma kun on täynnä mitä ihanimpaa roinaa ja kun kavereillakin on... en siis pidä lapsia idiootteina, vaan henkilöitä, jotka käyttävät esim. köyhyyttä hyväksi etsiessään uhreja.
- Anna
..et pennut on nykyään erilaisia.Ollaa jurrissa ja vaikka mitä voi käydä ! Ei kyse oo aina aivottomuudesta.
- Nainen
niimpä kirjoitti:
Ettå olivat piilossa,onkin yksi hyvä syy.Ja ei lapset idiotteja ole,mutta ei 14 vuotiaalla ihan kamalasti ole edes kykyä ajatella moista!kyllä vanhempien tulisi seurata,ja kaikintavoin tätä sairasta maailmaa vastaan suojata lapsensa.
Ja millähän perustein 14-vuotiaalla ei ole kykyä ajatella moista? Voi kuule, kyllä on. Jos sanot, että 14-vuotiaalla ei ole kykyä ajatella moista, taroittaa kyllä sitä, että pidät 14-vuotiaita idiootteina. Minulla on kyllä kummasti ollut älliä ajatella teininä, mitä kaikkea maailmassa onkaan. Et selvästikään tiedä, mitä 14-vuotiaan maailmaan kuuluu. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta voisit enemän viettä aikaa teinien kanssa, ja keskustella avoimesti heidän kanssaan, niin ehkä tajuiaisit, että he ovat kypsempiä kuin luuletkaan. Muista sitten sekin, että kaikki teinit eivät ole samanlaisia. Olen kypsempiä ja lapsellisempia, se on tällä tavalla joka ikäluokassa.
Olen kyllä samaa mieltä että lapsia pitää suojella, mutta sen suojelemisen pitäisi tapauhtua puhumalla rauhallisesti asioista, eikä kieltämällä esim. internetin käyttöä, se on väärä tapa suojella. - Nainen
Anna kirjoitti:
..et pennut on nykyään erilaisia.Ollaa jurrissa ja vaikka mitä voi käydä ! Ei kyse oo aina aivottomuudesta.
Joo, kyllä ne on nykyään erilaisia, siksi vanhempien on niin vaikeaa ymmärtää lapsiaan.
Mutta muista myös se, että kaikki eivät halua olla jurrissa. Humalassa kyllä saattaa tapahtua vaikka mitä, aivan niinkuin aikuisillekin. Mutta en kyllä voisi kuvitellakkaan, että 14-vuotias pikkusiskoni olisi niin tyhmä, että lähtisi rahasta johonkin pedofiilin kotiin. Vietän aika paljon aikaa hänen kanssaan ja me ollaan aika läheisiä, vaikka itse olen 22-vuotias.
Voin kyllä kertoa että pikkusiskoni on todella kypsä tapaus, ja on hänen ystävänsäkin! Siksi tämä yleistely todellakin ärsyttää minua. - seuraava
Nainen kirjoitti:
Ja millähän perustein 14-vuotiaalla ei ole kykyä ajatella moista? Voi kuule, kyllä on. Jos sanot, että 14-vuotiaalla ei ole kykyä ajatella moista, taroittaa kyllä sitä, että pidät 14-vuotiaita idiootteina. Minulla on kyllä kummasti ollut älliä ajatella teininä, mitä kaikkea maailmassa onkaan. Et selvästikään tiedä, mitä 14-vuotiaan maailmaan kuuluu. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta voisit enemän viettä aikaa teinien kanssa, ja keskustella avoimesti heidän kanssaan, niin ehkä tajuiaisit, että he ovat kypsempiä kuin luuletkaan. Muista sitten sekin, että kaikki teinit eivät ole samanlaisia. Olen kypsempiä ja lapsellisempia, se on tällä tavalla joka ikäluokassa.
Olen kyllä samaa mieltä että lapsia pitää suojella, mutta sen suojelemisen pitäisi tapauhtua puhumalla rauhallisesti asioista, eikä kieltämällä esim. internetin käyttöä, se on väärä tapa suojella.Vastahan tässä näinä päivinä sai eräs pedofiili tuomion, kun oli houkutellut netin välityksellä 12-14-vuotiaita tapaamisiin ja sitten ollut heidän kanssaan yhdynnässä. Että se siitä tyttösten ajattelukyvystä...
- niimpä
Nainen kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä että lapsia pitää suojella, mutta sen suojelemisen pitäisi tapauhtua puhumalla rauhallisesti asioista, eikä kieltämällä esim. internetin käyttöä, se on väärä tapa suojella.Kyse ollutkaan netin käytön kieltämisestä!Siitä kyllä että netissä pyörii kaikenlaista,ja et voi suojata nuoria/lapsia näiltä!Mielestäni näissä kirjoituksissa ei solvata nuoria,lähinnä tahtoa suojella tämmöisiltä!
Sinänsä liene ei kukaan ole yleistänyt,eikä tarkoita teinejä tyhmäksi?Mutta miksi tämmöistä sitten tapahtuu?On erilaisia syitä varmasti!Suurin syyllinen on se sairas aikuinen joka käyttää nuoria hyväksi!Eikö kuitenkin olisi suuri virhe ummistaa silmänsä näiltä ongelmilta?Ja muuten ihan vaan tiedoksi sinulle,olen paljonkin tekemisissä nuorten ja lasten kanssa. - Nainen
seuraava kirjoitti:
Vastahan tässä näinä päivinä sai eräs pedofiili tuomion, kun oli houkutellut netin välityksellä 12-14-vuotiaita tapaamisiin ja sitten ollut heidän kanssaan yhdynnässä. Että se siitä tyttösten ajattelukyvystä...
Tarkoitan nyt tällä sitä, että jos pedofiili on todella läpiväkyvä, niin miksi kukaan lähtisi mukaan? Jos oli joku ihana 25-vuotias Jake tai Make niin aika kavalaa.
Ja taas tuota yleistystä, kuinka monen tuon ikäisen kanssa itse olet ollut kunnon väleissä, siis että olet pystynyt puhumaan heidän kanssa todella avoimesti? Älä hemmetti yleistä! - jaana
Nainen kirjoitti:
Joo, kyllä ne on nykyään erilaisia, siksi vanhempien on niin vaikeaa ymmärtää lapsiaan.
Mutta muista myös se, että kaikki eivät halua olla jurrissa. Humalassa kyllä saattaa tapahtua vaikka mitä, aivan niinkuin aikuisillekin. Mutta en kyllä voisi kuvitellakkaan, että 14-vuotias pikkusiskoni olisi niin tyhmä, että lähtisi rahasta johonkin pedofiilin kotiin. Vietän aika paljon aikaa hänen kanssaan ja me ollaan aika läheisiä, vaikka itse olen 22-vuotias.
Voin kyllä kertoa että pikkusiskoni on todella kypsä tapaus, ja on hänen ystävänsäkin! Siksi tämä yleistely todellakin ärsyttää minua.No nyt sinä yleistät kaikki 14 vuotiaat kypsiksi, kun sinun pikkusiskosi sattuu olemaan erittäin kypsä tapaus. Mä olen itse 15 vuotias tyttö ja tunnen paljon nuoria meidän koulusta ja voisin jopa väittää, että ainakin 10 kouluni
8-luokkalaista olisi valmis lähtemään kyseisen miehen matkaan.. aivan varmasti! Ja puhumattakaan muutamasta seiska luokkalaisesta. Niin ja kyllä niitä ysiltäkin löytyy..
Meidän yläaste, kun sattuu olemaan vielä tämän kunnan huonoin maineeltaan. 95% oppilaista tupakoi ja 70% kännää viikonloppuisin.. Nytkin eilen oli eräs meidän luokkalainen tyttö umpikännissä kesken koulupäivän, että niin..
Joo no nyt menin kyllä yli aiheenkin, mutta siis se, että pikkusiskosi on kunnollinen, ei tee kaikista nuorista kypsiä tai kunnollisia.
- äiti 68
Kerro saitko asiaa etenemään mitenkään?saavathan polisit sitten selville oliko aikuinen kirjottelija?tai muksu.ja jos oli muksukin,niin eipä kovin tervettä meininkiä!Harmi kun kaikki treffi ynm on tyrkyllä lapsille.
- äiti -66
Siis hintana oli 150 euroa, mutta kun käänsin sen heti markoiksi, niin sitten meni markat ja eurot sekaisin. Siis mies tarjosi 150 e molemmille tytöille.
- m26
kun yksi tyrmistynyt 40 kymppinen mies kertoi, että hän oli kävellyt jonkun puiston läpi, kun hänet oli pysäyttänyt 14-15 ikäisen näköinen tyttö, joka oli ensin pummannut tupakkaa ja sitten tarjonnut miehelle itseään kahdella kympillä? Mies oli uteliaisuuttaan kysynyt, että no missäs se homma olisi ollut tarkoitus hoitaa, johon tyttö oli vastannut että, no tuolla puskan juurella!
Mies oli kieltäytynyt ja lähtenyt ällistyneenä matkoihinsa.
En tiedä oliko kirjoitus provo, vai totta, mutta laittoi kyllä ajattelemaan!!!
On muuten todella typerää kun tv-sarja sinkun elämää antaa nuorille sellaisen mielikuvan, että mennen tullen voi naida ja pettää niinkuin huvittaa! Moisen sarjan saisi mielestäni lopettaa kokonaan!- äiti..
Meillä on 12w-tyttö ja saattaa käydä päivittäin chatissa.
olen hänelle kertonut että jos siellä joku pedofiili yrittää niin EI saa edes alkaa juttelemaan hänen kanssaan ja saattaa vielä itse minulle kertoa että joku yritti häntä.
Varsinkin moni on kuulemma kysynyt.
Tietääkseni hän liikkuu chatissa nimellä Blondi90 ja pedofiilit luulevat saavansa oikin hyvän tyttösen jota jujuttaa,mutta tiedän että hän ei siihen lankaan mene.
- Anonyymi00020UUSI
Idahon osavaltiossa Yhdysvalloissa voidaan 12-vuotiaan tai nuoremman raiskannut pedofiili teloittaa ampumalla.
The Lord praise the Idaho governor Brad Little!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626