Toiveista viimeinen.............

Nanni

Tuli erään laulun sanat mieleen. Mikä se olisi sinun kohdallasi.

13

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulikki

joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö...

(Kun unettomuus vaivaa...huh,huh)

• Nanni

sinuakin unettomuus?
        Minäkin olen valvonut nyt pitkin syksyä.
        Reagoin sillä tavalla, kun on murhetta.
        "Kelaan" kaiken maailman asiat öisin.
        En voi sille mitään.

• Tuulikki
        Nanni kirjoitti:

sinuakin unettomuus?
        Minäkin olen valvonut nyt pitkin syksyä.
        Reagoin sillä tavalla, kun on murhetta.
        "Kelaan" kaiken maailman asiat öisin.
        En voi sille mitään.

Jo monta vuotta!!

Se jos mikä - rassaa elämää ja siihen on monta "syytä"-se on myös näitä naisten juttuja...tiedät varmaan ja jotenkin vaistoan että ymmärrät.

• Viimeisenä ja nykyisenä toiveena,että elämää 'jatkavilla',olisi mahdollisuus hyvään elämään.

Tässä tärkein ja ymmärtääkseni, viimeistä toivetta on "valittavaksi" vain yksi kappale?

• olis

että löytäisi kivan naisystävän tässä ennen viimeistä toivomusta; saisi halata joka päivä ja tuntea myöskin itse olevansa tärkeä ihminen toiselle ja elää yhdessä hänen kanssaan sinne viimeiselle ovelle saakka ja viimeisenä toiveena olisi sitten että voisi sulkea silmänsä viimeisen kerran rakkaan ihmisen halaukseen,,,(nyt alkoi itkettää),,,

• Nanni
        olis kirjoitti:

että löytäisi kivan naisystävän tässä ennen viimeistä toivomusta; saisi halata joka päivä ja tuntea myöskin itse olevansa tärkeä ihminen toiselle ja elää yhdessä hänen kanssaan sinne viimeiselle ovelle saakka ja viimeisenä toiveena olisi sitten että voisi sulkea silmänsä viimeisen kerran rakkaan ihmisen halaukseen,,,(nyt alkoi itkettää),,,

hyvin tyhjentävästi ilmaistu!

• Nanni
        olis kirjoitti:

olisi karhun syleily?

• olis
        Nanni kirjoitti:

olisi karhun syleily?

tavallinen suomalainen mies, jos se ei tarkoita kaljoittelevaa reppanaa, joka en ole. Kyllä muuten jo elämässä kolhiintunut, siis käytössä niinkuin nyt tässä iässä on jo kohtuullista.

• Nanni
        olis kirjoitti:

tavallinen suomalainen mies, jos se ei tarkoita kaljoittelevaa reppanaa, joka en ole. Kyllä muuten jo elämässä kolhiintunut, siis käytössä niinkuin nyt tässä iässä on jo kohtuullista.

käy niin joskus, että reissussa vähän rähjääntyy ja kyllästyy matkalla oloon, eikö niin?

• ja nyt yksin
        Nanni kirjoitti:

käy niin joskus, että reissussa vähän rähjääntyy ja kyllästyy matkalla oloon, eikö niin?

Olen parisuhteessa ja aivan yksin.Haluaisin myöskin halailla ja pitää ukkoa hyvänä,mutta hän vain olla mököttää telkun ääressä.Univaikeuksia hänellä ei ole ollut ikinä ja valvoessani oli mukava kuunnella hengitystä.
        Kesällä hän muutti eri huoneeseen nukkumaan ja nyt valvon yksin ja kaipaan häntä hirveästi.

• Nanni
        ja nyt yksin kirjoitti:

Olen parisuhteessa ja aivan yksin.Haluaisin myöskin halailla ja pitää ukkoa hyvänä,mutta hän vain olla mököttää telkun ääressä.Univaikeuksia hänellä ei ole ollut ikinä ja valvoessani oli mukava kuunnella hengitystä.
        Kesällä hän muutti eri huoneeseen nukkumaan ja nyt valvon yksin ja kaipaan häntä hirveästi.

nyt yksinäni ja kaipaan..................

• toivoisin
        olis kirjoitti:

että löytäisin luotettavan,rehellisen ja hellän suomalaisen miehen jota saisin joka päivä halata ja tuntea myös olevansa hänelle tärkeä ellei tärkein maailmassa.

Tähän pieni runon pätkä:

Elättelin mä toivoa vielä hetken
        Luokseni jotta hän tekisi vielä retken

Nyt vain rannalla kyynelten meren
        yksin rakkaastani haaveilen

Viimeisen kyyneleen
        olen miehen vuoksi vuodattanut
        Viimeisen kerran kukaan minulle tuskaa tuottanut

Se on lupaus!

• Pirre*

vielä voi tietää, ajan myötä toiveet muuttuvat ja muuntuvat..mutta toivottavasti aina on mieltä toiveille..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen