Viimeisen kolmen kuukauden ajan oon kärsinyt todella kovista rintakivuista, lienee PMS oireita koska helpottuu kun kuukautiset alkaa ja helpompi olo jatkuu noin viikon kuukautisten jälkeen. Sitten rinnat alkavat turvota ja kipeytyä ja nyt pari päivää ennen menkkoja ne ovat niin kipeät ettei kestä hipaistakaan.
Onko muilla samoja vaivoja ja mistä tähän löytäisi avun? En viitsisi särkylääkkeitäkään syödä, tosin en tiedä auttaako ne edes tällaiseen.
Hermot menee kun pitää kokoajan varoa ettei kukaan/mikään osu rintaan.
Rinnat todella kipeät
3
773
Vastaukset
- inhottavaa vaivaa
minullakin,googlaa mastalgia ja katso sieltä mitä sanotaan.Itse olen vain yrittänyt kestää mutta vinkkejä otan myös minäkin vastaan.
- Alkup.
Jep surffailinkin ja löysin tuon termin, jossain sanottiin että helokkiöljy auttaisi, tosin vasta n. puolen vuoden jälkeen saa tuloksia.. :/ Olisi kiva kuulla kokemuksia että onko joku saanut avun tuosta helokkiöljystä.
Uskon että mulla tosin auttaisi jos lopettaisin hormonaalisen ehkäisyn mutta kun ei ole muutakaan sopivaa ehkäisyä löytynyt niin ei tekisi mieli tätäkään lopettaa. Jostain syystä nää hormonit ei vaan näemmä mulle sovi, jos ei ole rinnat kipeät niin sitten on välivuotoja, itkukohtauksia jne. Ainoa "terve" kausi oli kun olin kaksi vuotta ilman hormoneja mutta ei sitten oikein ollutkaan mitään kunnon ehkäisyä parisuhteessa, ei hyvä. - rinnat
Alkup. kirjoitti:
Jep surffailinkin ja löysin tuon termin, jossain sanottiin että helokkiöljy auttaisi, tosin vasta n. puolen vuoden jälkeen saa tuloksia.. :/ Olisi kiva kuulla kokemuksia että onko joku saanut avun tuosta helokkiöljystä.
Uskon että mulla tosin auttaisi jos lopettaisin hormonaalisen ehkäisyn mutta kun ei ole muutakaan sopivaa ehkäisyä löytynyt niin ei tekisi mieli tätäkään lopettaa. Jostain syystä nää hormonit ei vaan näemmä mulle sovi, jos ei ole rinnat kipeät niin sitten on välivuotoja, itkukohtauksia jne. Ainoa "terve" kausi oli kun olin kaksi vuotta ilman hormoneja mutta ei sitten oikein ollutkaan mitään kunnon ehkäisyä parisuhteessa, ei hyvä.kipeytyi kovin e-pillereiden aikana ja merkin vaihtokaan ei auttanut.Nyt vuosia ilman hormonaalista ehkäisyä ja kivut vähentyneet huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117