Onko nokia 5140 hyvä puhelin?

Olli 76

Onko kyseinen puhelin hyvä ?
Pystyykö nokia 5140 kameralla ottamaan videoleikkeitä?

6

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N0kia lollo

Ei ole hyvä puhelin. Aivan paska. Paska näyttö paska kamera.

• n70 rox

En suosittelisi kuvien ja videoiden ottamiseen. Kamera ei ole mikään parhain mahdollinen ja kuvat näyttävät vieläkin kurjemmalta huonolla näytöllä.

EN SUOSITTELE, jos olet hankkimassa nimenomaan videoiden ja kuvien ottamisen vuoksi. Hieman tasokkaampaa kuvaa saa nokia 6600:lla. Siinä tosin on rajoitettu videokuvaus - voi filmata vaan n.10 sekunita. Tämän tosin voi korjata erillisellä softalla, jolla voi pidentää videokuvausten pituutta. 6600 saa jo melko halvalla, suosittelen sitä mieluummin.

SUOSITTELEN, jos olet hankkimassa jämäkkää peruspuhelinta joka ei ominaisuuksiltaan häikäise, mutta kestävyydeltään on hyvä. Toiminnoiltaan 5140 on perinteisen helppokäyttöinen.

• testannut oon

Isä osti sellaisen viikko sitten ja oon jo ehtiny leikkimään sillä. Parasta siinä puhelimessa on toimivuus, ominaisuudet, kestävyys. Itse en niin kamalasti perusta siitä kamerasta, ei kai sillä kännykässä muutenkaan tee yhtikäs mitään kun on pokkari erikseen. Radio toimii täydellisesti, samoin taskulamppu on tosi kätevä. Siihen voi äänittää omia juttuja vaikka muistin tueksi ja toimii kelloradiona. Desibelimittari on kiva lelu :D Sopii hyvin käteen eikä tarvii pelätä että kastuu tai tipahtaa, on muutenkin ihan ok näköinen. Mukavasti voi myös muokata valikoita ja kaikkea pientä kivaa. Pitää vissiin itsekin hommata semmonen... en oikeastaan keksi mitään sellaista tarpeellista joka tuosta puhelimesta puuttuisi.

• Puhelinkeskustelija

Ihan hyvä luuri. Kamerakin on hyvä.. Suosittelen. Mikään muu nokian värinäyttö puhelin ei oo vedenkestävä paitsi 5140. Ja 5100.
        Hyvät ominaisuudet siinnä kyllä on.

• N0kia lollo
        Puhelinkeskustelija kirjoitti:

Ihan hyvä luuri. Kamerakin on hyvä.. Suosittelen. Mikään muu nokian värinäyttö puhelin ei oo vedenkestävä paitsi 5140. Ja 5100.
        Hyvät ominaisuudet siinnä kyllä on.

Mitä vitun hyötyä on jostain kestävyydestä tai veden pitävästä ? Kuka vitun idiootti tiputtais "kalliin" kännykän veteen tai jotain sinne päin ? EN SUOSITTELE TUOTA PUHELINTA!! Kaverilla oli toi puhelin. Näytön värit liikkuu koko ajan ja on muutenkin epäselvä. Aivan hanurista siis. Niinkuin tuo yks sanoi. Ota 6600. Siinä on sulle kunnon kapula.

• hyötyä?
        N0kia lollo kirjoitti:

Mitä vitun hyötyä on jostain kestävyydestä tai veden pitävästä ? Kuka vitun idiootti tiputtais "kalliin" kännykän veteen tai jotain sinne päin ? EN SUOSITTELE TUOTA PUHELINTA!! Kaverilla oli toi puhelin. Näytön värit liikkuu koko ajan ja on muutenkin epäselvä. Aivan hanurista siis. Niinkuin tuo yks sanoi. Ota 6600. Siinä on sulle kunnon kapula.

Mitäkö hyötyä on kestävyydestä tai veden pitävyydestä? Ei kai kukaan tahallaan kännykkäänsä veteen nakkaa, mutta niinkin voi käydä. Eräs tuttuni oli ollut melomassa, ja kanootti oli mennyt ympäri. Kännykällään hän ei tehnyt enää mitään.

Kaverisi kännykässä voi olla vikaa. Minulla on 5140i, eikä minulla värit mihinkään liiku.

Mitä tulee valokuviin, niin ihmeen hyviä, varsinkin photoshopissa käyttämisen jälkeen. Näyttö ei ole maailman paras. Samalla hinnalla saisi paremmankin, mutta niissäpä ei olisi niitä mukavia ominaisuuksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2351
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1930
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      835
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      768
    Aihe