Saako Levozinia käyttää, jos on raskaana? Onko haitallinen sikiölle?
En vielä ole asiasta varma, siis raskaudesta, ja selvitän kyllä lääkkeen turvallisuusasian ensi viikon lopulla. Kiinnostaisi niin tietää vain ennen sitä, etten aiheuta mahdolliselle pienelle taimin alulle haittaa..
levozin
4
581
Vastaukset
- joulumamma86
Eli soita terveyskeskukseen ja kysy :) Saat varmaa tietoa...
Mä pitelen peukkuja sulle!- apteekin
sellaiseen palvelunumeroon. Ei ne päivystyksis tms mitään tollasist tiedä. Eikös se yliopiston apteekilla ainakin ole sellane palvelunro, mistä saa tosi hyvää tietoa ja perehtyvää neuvontaa. Itse psykiatrian ammattilaisena ajattelen, että Levozin ei taida olla sopiva lääke raskaana olevalle. Mutta miten ei ole sopiva sitä en osaa kertoa, koska nyt miettiessäni ei tule mieleen "äidiksi tulo ikäisiä" joilla olisi Levozin käytössä. Niin ja sit sun hoitavalla lääkärillä lienee puhelinaika? Siihen voit soittaa, mutta apteekki neuvoo jo viikonlopun aikana.
- Mintynen
Jos joku sattuu vielä lukemaan tätä ketjua, niin mulle määrättiin nimenomaan levozin jo raskauden toteamisen jälkeen, ei oo todettu olevan mitenkään haitallinen muksulle. Nyt menossa rv 24 ja molemmissa ultrissa ollut kaikki hyvin :)
Toi on vaan semmoinen, että se pitää lopettaa ennen synnytystä, että mukelo vieroittuu siitä kohdussa jo. Ettei ole kamalan itkuinen tai ruokahaluton synnyttyään.
Muistelisin että imetyksen aikana kuitenkin saa käyttää tuota, ei erity äidinmitoon. Tästä seikasta en ihan satavarma ole, saatan sekoittaa tuohon mun toiseen lääkkeeseen :) - .
Tänne kannattaa soittaa _aina_ kun on kyse lääkityksistä:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437
ps. eihän ultra kerro kaikkea sikiön voinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774