levozin

ellu

Saako Levozinia käyttää, jos on raskaana? Onko haitallinen sikiölle?

En vielä ole asiasta varma, siis raskaudesta, ja selvitän kyllä lääkkeen turvallisuusasian ensi viikon lopulla. Kiinnostaisi niin tietää vain ennen sitä, etten aiheuta mahdolliselle pienelle taimin alulle haittaa..

4

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulumamma86

Eli soita terveyskeskukseen ja kysy :) Saat varmaa tietoa...
      Mä pitelen peukkuja sulle!

• apteekin

sellaiseen palvelunumeroon. Ei ne päivystyksis tms mitään tollasist tiedä. Eikös se yliopiston apteekilla ainakin ole sellane palvelunro, mistä saa tosi hyvää tietoa ja perehtyvää neuvontaa. Itse psykiatrian ammattilaisena ajattelen, että Levozin ei taida olla sopiva lääke raskaana olevalle. Mutta miten ei ole sopiva sitä en osaa kertoa, koska nyt miettiessäni ei tule mieleen "äidiksi tulo ikäisiä" joilla olisi Levozin käytössä. Niin ja sit sun hoitavalla lääkärillä lienee puhelinaika? Siihen voit soittaa, mutta apteekki neuvoo jo viikonlopun aikana.

• Mintynen

Jos joku sattuu vielä lukemaan tätä ketjua, niin mulle määrättiin nimenomaan levozin jo raskauden toteamisen jälkeen, ei oo todettu olevan mitenkään haitallinen muksulle. Nyt menossa rv 24 ja molemmissa ultrissa ollut kaikki hyvin :)
      Toi on vaan semmoinen, että se pitää lopettaa ennen synnytystä, että mukelo vieroittuu siitä kohdussa jo. Ettei ole kamalan itkuinen tai ruokahaluton synnyttyään.
      Muistelisin että imetyksen aikana kuitenkin saa käyttää tuota, ei erity äidinmitoon. Tästä seikasta en ihan satavarma ole, saatan sekoittaa tuohon mun toiseen lääkkeeseen :)

• .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe